Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy z siedzibą w Warszawie (kod pocztowy 01-882), ul. S. Żeromskiego 29 oraz odbiór przesyłek z siedziby Urzędu Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany ogłasza przetarg

  • Adres: 01-882 Warszawa, ul. Żeromskiego 29
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 37 33 333 , fax. 022 37 33 382
  • Data zamieszczenia: 2016-05-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
    ul. Żeromskiego 29 29
    01-882 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 37 33 333, fax. 022 37 33 382
    REGON: 01525966300043
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy z siedzibą w Warszawie (kod pocztowy 01-882), ul. S. Żeromskiego 29 oraz odbiór przesyłek z siedziby Urzędu Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych (w tym paczek pocztowych), zleconych usług do przesyłek rejestrowanych oraz ich ewentualnych zwrotów do nadawcy - kod CPV 64110000-0, a także usługi odbioru przesyłek z Urzędu Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy z siedzibą w Warszawie (kod pocztowy 01-882), ul. S. Żeromskiego 29. W ramach świadczenia ww. usług Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania m.in. następujących czynności: a) odbierania i dostarczania przesyłek z siedziby Urzędu Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy; b) potwierdzania w książkach nadawczych (drukowanych za pomocą aplikacji obiegu dokumentów Zamawiającego) nadania przesyłek przeznaczonych do wyekspediowania w kraju i za granicę oraz potwierdzania na zestawieniach ilościowych przesyłek zwykłych. Usługa będzie świadczona na całym obszarze Rzeczpospolitej Polskiej oraz poza granicami Polski. Usługi będące przedmiotem zamówienia będą świadczone zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r., poz. 1529 z późn. zm.) aktami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie oraz Regulaminem Wykonawcy dotyczącym świadczenia usługi odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres oraz częstotliwość jego wykonywania określają załączniki do SIWZ przekazane jako: a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ, który będzie jednocześnie zał. nr 1 do umowy), b) Formularz cenowy (zał. nr 2 do SIWZ który będzie jednocześnie zał. nr 2 do umowy), c) Istotne postanowienia umowy (zał. nr 9 do SIWZ). Termin realizacji zamówienia ustala się od 1 listopada 2016 r. do 31 stycznia 2018 r. lub do wcześniejszego wykorzystania środków wynikających z ceny oferty
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca starający się o zamówienie jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert - w wysokości: 15 000,00 zł. (słownie: piętnaście tysiące złotych 00/100) z oznaczeniem przedmiotu zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość 1
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielany.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach