Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Rybniku, ul. 3 Maja 31, 44-200 Rybnik

Zarząd Powiatu w Rybniku ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. 3 Maja 31
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4228300 , fax. 032 4228658
  • Data zamieszczenia: 2012-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Rybniku
    ul. 3 Maja 31 31
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 032 4228300, fax. 032 4228658
    REGON: 27628517000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.rybnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Rybniku, ul. 3 Maja 31, 44-200 Rybnik
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Rybniku, ul. 3 Maja 31, 44-200 Rybnik. 2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą: 1)powszechne usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym dla przesyłek listowych o wadze do 2000 gram w zakresie ich przyjmowania, przemieszczania i doręczania, 2)doręczanie zwrotów przesyłek listowych niedoręczonych, po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy, 3)odbiory od Zamawiającego przesyłek listowych przeznaczonych do nadania, 4)przyjmowanie, przemieszczanie, doręczanie paczek krajowych, 5)odbiory od Zamawiającego paczek krajowych przeznaczonych do nadania, 6)doręczanie zwrotów paczek ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru. 3.Przedmiot zamówienia winien być realizowany na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w 1)ustawie z dnia 12 czerwca 2003 roku Prawo Pocztowe (t.j. Dz. U. z 2008 r. Nr 189, poz. 1159 ze zm.), 2)rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 09.01.2004 r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (t.j. Dz. U. z 2004 r. Nr 5, poz. 34 ze zm.), 3)rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 13.10.2003 r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (t.j. Dz. U. z 2003 r. Nr 183, poz. 1795 ze zm.), 4)międzynarodowych przepisach pocztowych: ratyfikowana umowa międzynarodowa ogłoszona w dniu 08.11.2007 r. (t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 206, poz. 1494 ze zm.), 5)Regulamin Poczty Listowej - Protokół Końcowy - Berno 2005 (t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 108, poz. 744), Regulamin dotyczący paczek pocztowych (t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 108, poz. 745 ze zm.). 4.Wartość należności za świadczenie usług pocztowych obliczana będzie w okresach miesięcznych, jako iloczyn ceny jednostkowej zaoferowanej w ofercie przetargowej za dany rodzaj przesyłki oraz rzeczywistej ilości przesyłek danego rodzaju. 5.Wykazane w Formularzu ofertowym szacunkowe ilości przesyłek listowych każdego rodzaju, zostały podane dla obliczenia wartości oferty i nie są ilościami zobowiązującymi Zamawiającego. 6.Użyte w SIWZ określenia związane z opisem przedmiotu zamówienia oznaczają: 1)przesyłka priorytetowa (kategoria) - przesyłka listowa mająca pierwszeństwo w procesie doręczania przed pozostałymi przesyłkami, czas jej doręczenia jest krótszy; 2)przesyłka ekonomiczna (kategoria) - przesyłka listowa nierejestrowana lub polecona nie będąca przesyłką priorytetową; 3)przesyłka rejestrowana - przesyłka przyjęta za pokwitowaniem przyjęcia i doręczana za pokwitowaniem odbioru; 4)przesyłka polecona - przesyłka rejestrowana będąca przesyłką listową, przemieszczaną i doręczaną w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem; 5)zwrotne potwierdzenie odbioru - zwrócone nadawcy potwierdzenie odbioru zawierającego datę i podpis odbiorcy, stanowiący potwierdzenie otrzymania przesyłki listowej; 6)wymiary przesyłek listowych a)gabaryt A - przesyłki o wymiarach: -minimum: wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm -maksimum: żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm; b)gabaryt B - przesyłki o wymiarach: -minimum: jeśli choć jeden z wymiarów przekracza grubość 20 mm lub długość 325 mm lub szerokość 230 mm, -maksimum: suma długości, szerokości i wysokości (grubości) 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm. Przyjmuje się tolerancje wszystkich wymiarów 2 mm 7)odbiory przesyłek listowych przeznaczonych do nadania - usługa przewozu przesyłek wraz z dokumentami nadawczymi, z punktów kancelaryjnych Zamawiającego do miejsca/jednostki organizacyjnej Wykonawcy, w celu ich nadania, 8)paczka pocztowa - przesyłka rejestrowana zawierająca rzeczy, przyjęta przez Wykonawcę w celu przemieszczenia i doręczenia, 9)wymiary paczek: a)paczka pocztowa gabaryt A - to paczka, której żaden z wymiarów / boków nie może przekroczyć: -długość 600 mm (60 cm), -szerokość 500 mm (50 cm), -wysokość 300 mm (30 cm) b)paczka pocztowa gabaryt B - to paczka której przynajmniej jeden wymiar przekracza rozmiar Gabarytu A, ale jednocześnie: -suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość - 3000 mm (300 cm), -przy czym najdłuższy wymiar / bok nie może być dłuższy niż 1500 mm (150 cm). 7.Zamawiający każdorazowo przygotuje wykaz przesyłek listowych przeznaczonych do nadania. Wykaz zawiera dla każdej przesyłki dane adresata, wagę oraz informację o jej rodzaju. 8.Zapewniając kompleksowe świadczenie usług powszechnych Wykonawca zobowiązany będzie, bez dodatkowych opłat, doręczać codziennie (oprócz sobót, niedziel i świąt) w godz. 7.30 - 9.00 do siedziby Zamawiającego przy ul. 3 Maja 31, 44-200 Rybnik, adresowane do niego przesyłki listowe ekonomiczne i priorytetowe (w tym: przesyłki polecone za potwierdzeniem odbioru). 9.Odbieranie przez Wykonawcę przesyłek listowych przeznaczonych do nadania odbywać się będzie bezpłatnie, raz dziennie od upoważnionego pracownika Zamawiającego bezpośrednio z punktu kancelaryjnego Zamawiającego w godz. poniedziałek, wtorek, środa 14:30 - 15:15, czwartek 16:30 - 17:15, piątek 11:30 - 12:15w każdy dzień roboczy. 10.Pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru, dla przesyłek ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru, Wykonawca będzie doręczał do lokalizacji Zamawiającego z której przesyłka została odebrana. 11.Doręczanie zwrotów przesyłek listowych niedoręczonych wraz z wykazem doręczanych zwrotów z podaniem ich numeru rejestrowego nadania, Wykonawca będzie doręczał do lokalizacji Zamawiającego wyszczególnionych w ust. 1, z której przesyłka została odebrana. 12.Wykonawca określi powód niepodjęcia przez adresata zwróconej przesyłki. 13.Wykonawca dostarczy bezpłatnie Zamawiającemu druki zwrotnego potwierdzenia odbioru dla przesyłek krajowych i zagranicznych. Zamawiający będzie również nadawał przesyłki za zwrotnym potwierdzeniem odbioru na podstawie ustawy Ordynacja podatkowa, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o odpowiedzialności finansów publicznych, Prawa Zamówień Publicznych oraz w postępowaniach karnych, których druki zapewni we własnym zakresie. 14.Nadanie przesyłek następować będzie w dniu ich otrzymania przez Wykonawcę. 15.W przypadku uszkodzenia przesyłki Wykonawca ma obowiązek ją zabezpieczyć oraz nanieść adnotację z informacją o osobie dokonującej zabezpieczenia. 16.Kody CPV: 64.11.00.00-0. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( j.t. Dz.U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starostwo.rybnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach