Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Garwolinie ul. Mazowiecka 26.

Powiat Garwoliński ogłasza przetarg

  • Adres: 08-400 Garwolin, Mazowiecka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 68 43 010, , fax. 25 68 43 010
  • Data zamieszczenia: 2020-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Garwoliński
    Mazowiecka 26
    08-400 Garwolin, woj. mazowieckie
    tel. 25 68 43 010, , fax. 25 68 43 010
    REGON: 71158668500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.garwolin-starostwo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Garwolinie ul. Mazowiecka 26.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Garwolinie ul. Mazowiecka 26. Zakres przedsięwzięcia obejmuje: 1. Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Garwolinie w okresie od dnia 01.01.2021r do 31.01.2023r. 2. Usługi pocztowe, które są przedmiotem zamówienia będą realizowane na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w: a) ustawie z dnia 23.11.2012r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2020r. poz.1041), b) ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz.U. z 2020r poz. 256 ze zm.) - regulującej tryb doręczania pism nadawanych w postępowaniu administracyjnym, c) ustawie z dnia 17 listopada 1964r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U.2020.1575) - regulującym tryb doręczania pism, d) Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013r w sprawie reklamacji usługi pocztowej (Dz. U. z 2019 r., poz. 474), e) Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013r w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz. U. z 2020 r., poz. 1026) f) innych powszechnie obowiązujących przepisach. 3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą: a) powszechne usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym dla przesyłek listowych w zakresie ich przyjmowania, przemieszczania i doręczania, b) usługi pocztowe dotyczące paczek pocztowych w zakresie ich przyjmowania, przemieszczania i doręczania, c) doręczanie przesyłek pocztowych (przesyłki listowe, paczki pocztowe) do siedziby Zamawiającego, d) doręczenia zwrotów przesyłek pocztowych (przesyłki listowe, paczki pocztowe) nie doręczonych, po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy, e) odbiory z siedziby Zamawiającego przesyłek pocztowych (przesyłki listowe, paczki pocztowe) przeznaczonych do nadania, f) realizowanie przekazów pocztowych - świadczone w obrocie krajowym i zagranicznym przyjmowania i doręczania przekazów adresatom określonych w nich kwot pieniężnych w każdy dzień roboczy i nie mniej niż przez 5 dni w tygodniu. (Uwaga: maksymalna wartość przekazu w obrocie krajowym i zagranicznym do 5.000zł. słownie: pięć tysięcy złotych). 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w dniu podpisania umowy z Zamawiającym dysponował placówką pocztową w miejscowości, w której znajduje się siedziba Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przesyłek, zwrotu przesyłek do siedziby Zamawiającego codziennie w dni robocze tj. poniedziałku do piątku przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, w godzinach od 8.00 – 9.30 (godziny mogą ulec zmianie - dokładne godziny do ustalenia, po wybraniu oferty). Uwaga: Ze względu na dużą ilość korespondencji przychodzącej, Zamawiający nie może zrezygnować z określenia godzin dostarczania przesyłek oraz zwrotów przesyłek pocztowych. Korespondencja musi być dostarczana we wczesnych godzinach porannych tj. 8.00 – najpóźniej do 9.30. Dokładne godziny dostarczania korespondencji będą ustalone po wybraniu oferty – jednak nie później niż do 9.30. 6. Odbiór przesyłek listowych przeznaczonych do nadania odbywać się będzie raz dziennie we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątku przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, z siedziby Starostwa Powiatowego w Garwolinie ul. Mazowiecka 26, w godzinach 14.00-16.00 (godziny mogą ulec zmianie - dokładne godziny do ustalenia, po wybraniu oferty). 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nadania przesyłek pilnych przez wyznaczonego przedstawiciela Zamawiającego w punkcie nadawczym Wykonawcy znajdującym się w miejscowości Zamawiającego, w innych godzinach niż określone w pkt 6. 8. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia Zamawiającemu druków zwrotnego potwierdzenia odbioru dla przesyłek krajowych i zagranicznych, z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do przesyłek nadawanych i doręczanych podstawie Kodeksu Postępowania Administracyjnego i Kodeksu Postępowania Cywilnego, Zamawiający będzie wykorzystywał własne druki zwrotnego potwierdzenia odbioru. 9. Szczegółowe warunki świadczenia usługi zostały zawarte w istotnych postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści umowy. 10. Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa obejmująca świadczenie usług pocztowych. 11. Wartość należności za świadczenie usług pocztowych obliczana będzie w okresach miesięcznych, jako iloczyn ceny jednostkowej zaoferowanej w ofercie przetargowej za dany rodzaj przesyłki oraz rzeczywistej ilości przesyłek danego rodzaju. 12. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca co miesiąc wystawił fakturę na Powiat Garwoliński ul. Mazowiecka 26, 08-400 Garwolin NIP 826-21-89-646. 13. Wykazane w Formularzu cenowym szacunkowe ilości przesyłek listowych każdego rodzaju mają charakter orientacyjny, zostały podane na podstawie analizy zapotrzebowania na usługi pocztowe wyłącznie dla obliczenia wartości oferty i nie są ilościami obowiązującymi Zamawiającego. Zamawiający nie gwarantuje, że podane ilości zostaną zrealizowane w okresie trwania umowy, zapłata nastąpi tylko i wyłącznie za usługi faktycznie wykonane. 14. Planowane do nadania ilości przesyłek danego rodzaju zawarto w Formularzu cenowym. 15. Przez paczki pocztowe, rozumie się przesyłkę rejestrowaną, niebędącą przesyłką listową, o masie do 20 000 g i wymiarach: a) z których żaden nie może przekroczyć 2000 mm albo b) które nie mogą przekroczyć 3000 mm dla sumy długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość; 16. Wykonawca zapewnia, że jego placówka obsługująca Zamawiającego będzie czynna codziennie od poniedziałku do piątku. 17. Nadanie przesyłek następować będzie w dniu ich odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego. W przypadku uzasadnionych zastrzeżeń w stosunku do już odebranych przesyłek (np. nieprawidłowe opakowanie, brak pełnego adresu, niezgodność wpisów w dokumentach nadawczych z wpisami na przesyłkach, brak znaków opłaty itp.) Wykonawca bez zbędnej zwłoki wyjaśnia je z Zamawiającym. 18. Wykonawca będzie dostarczał do siedziby Zamawiającego pokwitowane przez adresata „potwierdzenie odbioru” niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki, nie później jednak niż w ciągu 7 dni roboczych od dnia doręczenia. 19. Zwroty przesyłek pocztowych po wyczerpaniu możliwości ich wydania lub doręczenia odbiorcy będą niezwłocznie przekazywane do siedziby Zamawiającego. 20. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi doręczania przesyłek w kraju i za granicami kraju. 21. Wykonawca obowiązany jest do sporządzania rejestrów poczty przychodzącej: listów poleconych, przesyłek wartościowych, przesyłek kurierskich i paczek potwierdzanych przez upoważnionego pracownika reprezentującego Zamawiającego. 22. Wykonawca obowiązany jest do potwierdzania rejestrów poczty wychodzącej – listów poleconych, paczek sporządzanych przez upoważnionego pracownika reprezentującego Zamawiającego. 23. Opakowania przesyłek zawierać będą czytelne informacje identyfikujące adresata i nadawcę, rodzaj przesyłki oraz nadruk lub odcisk pieczęci potwierdzającej wniesienie opłaty za usługę. 24. Zamawiający nie dopuszcza stosowania przez Wykonawcę własnych opakowań na listy i przesyłki oraz druków za potwierdzeniem odbioru. 25. Wykonawca obowiązany jest do przyjmowania i realizowania reklamacji z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usług będących przedmiotem zamówienia. Termin zgłoszenia reklamacji przez Zamawiającego – po upływie 14 dni od dnia nadania przesyłki rejestrowanej. Termin udzielenia odpowiedzi przez wykonawcę na reklamację nie może przekroczyć 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. 26. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szacunkową ilością przesyłek znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ. 27. Wymagania o których mowa w art.29 ust.3a ustawy Pzp: 1) Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia, osoby wykonujące czynności przyjmowania korespondencji przesyłek listowych oraz paczek pocztowych zatrudnione były przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy (Dz. U. z 2020 r., poz.1320) 2) Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy, z tym zastrzeżeniem, że Zamawiający wymaga, aby każda zatrudniona osoba brała czynny udział przy realizacji przedmiotu zamówienia. 3) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących określone w ppkt 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcą osób wykonujących wskazane w ppkt. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia; a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; 5) W przypadku nie przedstawienia Zamawiającemu w terminie określonym w wezwaniu o którym mowa w ppkt 4, dowodów potwierdzających spełnienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcą osób wykonujących wskazane w ppkt. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia – Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne określone §10 ust. 4 istotnych postanowień umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64110000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o której mowa w art. 22b ust.2 ustawy Pzp, Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta oceniona zostanie najwyżej, złożył w określonym w wezwaniu terminie (nie krótszym niż 5 dni - art. 26 ust.2 ustawy Pzp) aktualnych na dzień złożenia dokumentów, udowadniających posiadanie uprawnień do wykonywania działalności pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania w obrocie krajowym i zagranicznym przesyłek na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych, zgodnie z art.6 ust. 1 ustawy Prawo pocztowe z dnia 23.11.2012r (Dz.U. z 2020 Nr 1041) lub przedłoży oświadczenie o braku wymaganego wpisu, zgodnie z art. 6 ust. 2-4 w/w ustawy – Wzór oferty pkt 5 – Zał. nr 1 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony formularz cenowy -załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22a ustawy Pzp – określonych w Rozdziale 3 ust. 1 pkt 2 SIWZ – polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ust. 2 ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający musi dysponować pełną informacją o tym, że potencjał podmiotu trzeciego powinien podlegać wstępnej ocenie, dlatego konieczne jest złożenie przez wykonawcę wraz z ofertą zobowiązania podmiotu trzeciego. 4. Zamawiający żąda od wykonawcy, (którego oferta będzie najwyżej oceniona), który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów określonych w Rozdziale IV ust. 2 pkt 1 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach