Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych dla Sądu Rejonowego w Słupsku

Sąd Rejonowy w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Szarych Szeregów 13
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8423243 , fax. 059 8417151
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Słupsku
    ul. Szarych Szeregów 13 13
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8423243, fax. 059 8417151
    REGON: 00032261400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych dla Sądu Rejonowego w Słupsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi pocztowe świadczone na rzecz Sądu Rejonowego w Słupsku zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia znajdującym się w SIWZ, z zastrzeżeniem, że podane dane maja charakter szacunkowy i Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości przesyłek danego rodzaju w każdym czasie. Zamawiający powierza a Wykonawca przyjmuje do wykonania usługę polegającą na przyjęciu, przemieszczeniu i doręczeniu, a w razie niemożności doręczenia do zwrotu Zamawiającemu przesyłek o wadze powyżej 50 gramów: a) w obrocie krajowym - przesyłek listowych ekonomicznych i priorytetowych, paczek pocztowych, paczek pocztowych powyżej 10 kg, przesyłek pobraniowych, przesyłek przyjmowanych na warunkach szczególnych, priorytetowych i ekonomicznych oraz usług komplementarnych; b) w obrocie zagranicznym - przesyłek listowych i paczek jako priorytetowych i ekonomicznych oraz usług specjalnych; w rozumieniu ustawy z dnia 12 czerwca 2003 roku Prawo Pocztowe (Dz. U. nr 130 poz. 188 z późniejszymi zmianami).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał aktualne zezwolenie na wykonywanie działalności pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania w obrocie krajowym i zagranicznym przesyłek, wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ustawy Prawo Pocztowe z dnia 12 czerwca 2003 roku, którego termin ważności upływa nie wcześniej niż 31 grudnia 2010 roku. Zamawiający będzie oceniał spełnianie powyższych warunków wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu spełnienia warunków określonych w SIWZ Wykonawcy złożą następujące dokumenty i oświadczenia (dopuszcza się przedstawienie kserokopii dokumentów opatrzonych klauzulą - za zgodność z oryginałem - potwierdzonych osobiście przez przedstawicieli Wykonawców lub pełnomocników (pełnomocnictwo uwzględniające zakres i okres obowiązywania - tożsame z przedmiotem postępowania o zamówienie publiczne powinno być dołączone do oferty): 1. Formularz ofertowy złożony na druku stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniona tabela formularza ofertowego z opisem przedmiotu zamówienia stanowiąca załącznik nr 1a. 3. Dokument stwierdzający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia (aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie o spełnieniu wymagań art. 22 ust. 1 ustawy PZP - załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Zaparafowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 3. 6. Pełnomocnictwo/upoważnienie wskazujące zakres czynności upoważnionego (w przypadku gdy dokumenty składa lub poświadcza za zgodność z oryginałem pełnomocnik). 7. Aktualne zezwolenie, którego termin ważności upływa nie wcześniej niż 31 grudnia 2010 roku wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy Prawo Pocztowe z dnia 12 czerwca 2003 roku na wykonywanie działalności pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania w obrocie krajowym i zagranicznym przesyłek.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupsk.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach