Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych dla Drugiego Urzędu Skarbowego w Gliwicach

Drugi Urząd Skarbowy w Gliwicach ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Młodego Hutnika 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3399803 , fax. 032 2704017
  • Data zamieszczenia: 2012-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Drugi Urząd Skarbowy w Gliwicach
    ul. Młodego Hutnika 2 2
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 3399803, fax. 032 2704017
    REGON: 27277069000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sl.mofnet.gov.pl/us/Gliwice2.htm
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych dla Drugiego Urzędu Skarbowego w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Zamawiającego w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich zwrotów o masie poniżej 50 gram i powyżej 50 gram. Przesyłki nadawane przez Zamawiającego będą dostarczane przez Wykonawcę do każdego miejsca w kraju i zagranicą. Zamawiający wymaga od Wykonawcy spełnienia następujących warunków w zakresie świadczenia usług: a) dostarczania przesyłek do adresatów w kopertach oryginalnych, przekazanych przez Zamawiającego; b) dostarczania przychodzących przesyłek pocztowych co najmniej raz dziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 7:00 a 11:00 do kancelarii Zamawiającego mieszczącej się w pok. 106-107 na I piętrze; c) każdorazowego dokumentowania przyjęcia przesyłek do wyekspediowania pieczęcią, podpisem i datą w książce nadawczej (dla przesyłek rejestrowanych) oraz w zestawieniu ilościowym przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych (dla przesyłek nierejstrowanych); d) wpisywania do pocztowej książki nadawczej ceny dla każdej nadanej przesyłki pocztowej, odpowiadającej jej wadze i rodzajowi oraz sumy cen za wszystkie nadane danego dnia przesyłki pocztowe rejestrowane; e) zapewnienia przez Wykonawcę wszelkich oznaczeń przesyłek rejestrowanych i priorytetowych; f) doręczania do siedziby Zamawiającego pokwitowania przez adresata -potwierdzenia odbioru-, niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki, nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od dnia doręczenia; g) w przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawi zawiadomienie o próbie doręczenia przesyłki (awizo) ze wskazaniem, gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę w terminie 7 kolejnych dni, licząc od dnia następnego po dniu zostawienia zawiadomienia u adresata. Jeżeli adresat nie zgłosi się po odbiór przesyłki w w/w terminie Wykonawca sporządzi powtórne zawiadomienie po upływie 7-go dnia o możliwości jej odbioru w terminie kolejnych 7 dni. Po upływie terminu odbioru przesyłka niezwłocznie zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nie odebrania przez adresata; h) nadania właściwie przygotowanych przesyłek objętych przedmiotem zamówienia w dniu ich odbioru od Zamawiającego; i) doręczania przesyłek listowych krajowych przyjętych do przemieszczenia i doręczenia: w dniu następnym jednak nie później niż w 4 dniu po dniu nadania w przypadku przesyłek listowych najszybszej kategorii, w dniu następnym jednak nie później niż w 6 dniu po dniu nadania w przypadku przesyłki nie będącej przesyłką najszybszej kategorii; j) usługę pocztową w zakresie przesyłki rejestrowanej uważa się za nie wykonaną jeżeli doręczenie przesyłki rejestrowanej lub zawiadomienie o próbie jej doręczenia nie nastąpiło w terminie 20 dni od dnia nadania; k) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004 r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz.U. z 2004 nr 5 poz. 34 ze zm.) Wykonawca powinien posiadać odpowiednią określoną w ww. rozporządzeniu ilość placówek zdawczo-odbiorczych. Placówki powinny być czynne min. 5 dni w tygodniu. Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi doręczanie potwierdzeń odbioru (zwanych dalej PO) i zwrotów niedoręczonych przesyłek pocztowych do Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku. W przypadku niewłaściwie przygotowanej przesyłki, Wykonawca niezwłocznie ustali z Zamawiającym sposób usunięcia nieprawidłowości, nie później niż do dnia następnego od odbioru przez Wykonawcę przesyłki. Zamawiający jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek listowych i paczek w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczanie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia. Zamawiający będzie nadawał przesyłki w stanie uporządkowanym według kategorii rodzajowej i wagowej. Opakowanie przesyłek listowych stanowi zaklejona koperta Zamawiającego, opakowanie paczki stanowi sztywne pudełko lub szary papier Zamawiającego. Zamawiający umieszcza w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki oraz pełną nazwę i adres zwrotny nadawcy. Zamawiający nie dopuszcza stosowania przez Wykonawcę własnych opakowań na listy i przesyłki. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na podstawie właściwie przygotowanych przez Zamawiającego przesyłek do nadania oraz zestawienia ilościowego z wyszczególnieniem adresów. W przypadku przesyłek rejestrowanych, zestawienie będzie sporządzane w 2 egzemplarzach, po jednym egzemplarzu dla Zamawiającego i Wykonawcy. W przypadku przesyłek, które nie są rejestrowane - ilość i waga przyjętych lub zwróconych przesyłek, stwierdzona będzie na podstawie zestawienia nadanych lub zwróconych przesyłek, sporządzanego przez Zamawiającego w 2 egzemplarzach po jednym dla Zamawiającego i Wykonawcy. Zamawiający będzie korzystał ze wzorów druków PO określonych w Załącznikach nr 9a i 9b do SIWZ. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w: a) ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2005 r. nr 8, poz. 60 z późn.zm.), b) innych aktów prawnych regulujących przedmiot zamówienia. Wykaz ilości przesyłek stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy. Podane w formularzu ilości poszczególnych pozycji przesyłek mają charakter szacunkowy i służą jedynie orientacyjnemu określeniu wielkości przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania ilości wskazanych przesyłek. Określone rodzaje i ilości poszczególnych przesyłek w ramach świadczonych usług mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości przesyłek nie stanowi zmiany umowy. Opłaty za świadczenie usług pocztowych powinny być ustalone z uwzględnieniem kosztów ich świadczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sl.mofnet.gov.pl/us/Gliwice2.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach