Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych znak postępowania: WM/SZP/PN/51/2015/G

Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 50-343 Wrocław, ul. Mikołaja Reja 53-55
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3235700 , fax. 71 3235750
  • Data zamieszczenia: 2015-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
    ul. Mikołaja Reja 53-55 53-55
    50-343 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3235700, fax. 71 3235750
    REGON: 02061050400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wm.wroc.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych znak postępowania: WM/SZP/PN/51/2015/G
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Rodzaj zamówienia: usługa. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie przez operatora pocztowego na rzecz Gminy Wrocław reprezentowanej przez Wrocławskie Mieszkania, Sp. z o.o. ul. Mikołaja Reja 53-55, 50-343 Wrocław usług pocztowych w obrocie krajowym w zakresie: 1)przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek nierejestrowanych i rejestrowanych o wadze do 50 g niebędących przesyłkami najszybszej kategorii, zwracania przesyłek do Zamawiającego po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy oraz świadczenia przez Wykonawcę usług komplementarnych: potwierdzenia odbioru przesyłki; 2)przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek nierejestrowanych i rejestrowanych o wadze powyżej 50 g do 350 g niebędących przesyłkami najszybszej kategorii, zwracania przesyłek do Zamawiającego po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy oraz świadczenia przez Wykonawcę usług komplementarnych: potwierdzenia odbioru przesyłki. 3.Wspólny Słownik Zamówień CPV: 64.11.00.00-0 - usługi pocztowe. 4.Zasady realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w: 1)szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ/załącznik nr 4 do umowy), 2)projekcie umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). 5.Rodzaje i liczbę przesyłek określa formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ). Określone w formularzu cenowym rodzaje i liczba przesyłek w ramach świadczonych usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę tym samym oświadczając, że nie będzie dochodził z tego tytułu roszczeń. Do kalkulacji nadawanych ilości, określonych w formularzu cenowym Zamawiający przyjął średnie roczne ilości przesyłek każdego rodzaju z tym, że Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecania na podstawie umowy będącej przedmiotem niniejszego postępowania usług w innej ilości danego rodzaju przesyłek wskazanych w formularzu cenowym, bez zwiększenia jednak kwoty wynagrodzenia łącznego określonego w § 5 ust. 1 umowy. Faktyczne ilości realizowanych przesyłek mogą odbiegać od podanych średnich ilości. 6.Wykonawca zobowiązany jest posiadać w całym okresie trwania umowy aktualne uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej. 7.Wykonawca w całym okresie trwania umowy zobowiązany jest dysponować, na terenie każdej z wymienionych dzielnic Wrocławia tj. Śródmieście, Psie Pole i Krzyki, co najmniej 5 punktami odbioru przesyłek niedoręczonych pod wskazany adres (punktami awizacyjnymi) oraz na terenie każdej innej gminy w Polsce co najmniej 1 punktem odbioru przesyłek niedoręczonych pod wskazany adres (punktem awizacyjnym). Każdy punkt awizacyjny powinien stanowić odrębne pomieszczenie, odpowiednio oznaczone nazwą Wykonawcy oraz zapewniające prawidłowe zabezpieczenie przesyłek przed dostępem osób trzecich, gwarantujące zachowanie tajemnicy pocztowej oraz ochronę danych osobowych powierzonych Wykonawcy do przetwarzania przez Zamawiającego. Punkty awizacyjne powinny być czynne co najmniej 8 godzin dziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku oraz co najmniej 4 godziny w soboty oraz posiadać osobną, własną obsługę. 8.Przez punkt awizacyjny, Zamawiający rozumie wszelkie placówki operatora pocztowego świadczące usługi w jego imieniu, wydające doręczycielom przesyłki do doręczenia adresatom oraz w której można odebrać przesyłkę, stanowiące odrębne pomieszczenie, odpowiednio oznaczone nazwą Wykonawcy oraz zapewniające prawidłowe zabezpieczenie przesyłek przed dostępem osób trzecich, gwarantujące zachowanie tajemnicy pocztowej oraz ochronę danych osobowych powierzonych Wykonawcy do przetwarzania przez Zamawiającego, czynne co najmniej 8 godzin dziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku oraz co najmniej 4 godziny w soboty oraz posiadające osobną, własną obsługę. 9.Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z ofertą Wykonawcy przez okres 12 miesięcy od dnia 27 września 2015 roku, z zastrzeżeniem, że umowa ulega rozwiązaniu przed tym terminem w przypadku wcześniejszego wykorzystania przez Zamawiającego środków zabezpieczonych na realizację przedmiotu umowy, określonych w § 5 ust. 1 umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Liczba dodatkowych punktów awizacyjnych powyżej wymaganych min.15
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wm.wroc.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach