Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Leszczyńskiego 8
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 8457501 , fax. 59 8457500
  • Data zamieszczenia: 2013-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Leszczyńskiego 8 8
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 8457501, fax. 59 8457500
    REGON: 77128612000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.pup.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Słupsku przy ul. Leszczyńskiego 8, przy użyciu maszyny do frankowania - Optimail T10001 oraz dla Filii Powiatowego Urzędu Pracy w Ustce przy ul. Kosynierów 9 przy użyciu maszyny do frankowania - Optimail T10001 (Zamawiający jest właścicielem w/w maszyn). 2. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy zaliczyć: 1) powszechne usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym dla przesyłek pocztowych o wadze do 2000 g oraz paczek pocztowych o masie do 10 000 g w zakresie ich przyjmowania, przemieszczania i doręczania 2) zwroty przesyłek, po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy. 3. Przez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki: a) zwykłe - przesyłki nierejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym, b) zwykłe priorytetowe - przesyłki nierejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym, c) polecone - przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym, d) polecone priorytetowe - przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym, e) polecone za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki nie będące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym, f) polecone priorytetowe za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym. 4. Przez paczki pocztowe rozumie się paczki zwykłe - rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii i priorytetowe - rejestrowane najszybszej kategorii. 5. Wymiary przesyłek: gabaryt A to przesyłki o wymiarach: Minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, Maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć wysokości 20 mm, długości 325 mm, szerokości 230 mm. gabaryt B to przesyłki o wymiarach: Minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub długość 325 mm lub szerokość 230 mm, Maksimum - suma długości, szerokości i wysokości nie może być większa niż 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm. Przyjmuje się tolerancję wszystkich wymiarów ? 2 mm. 6. Usługi pocztowe muszą być świadczone zgodnie m. in. z przepisami: 1) ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. 2012 poz.1529); 2) rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz. U. z 2013 r. poz. 545); 3) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003 r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego. (Dz. U. 2003 nr 183 poz. 1795 ze zm.); 4) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 267), 5) ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks postępowania karnego (Dz. U. z 1997 r. Nr 89, poz. 555 z późn. zm.), 6) ustawy z dnia 17 listopada 1964r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz. U. z 1964r. Nr 43, poz. 296 z późn. zm.), 7) ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi (t. j. Dz. U. z 2012r. poz. 270 z późn. zm.). 7. Zamawiający będzie dokonywał wpłaty kaucji przelewem na wskazane konto Wykonawcy, na zabezpieczenie należności na poczet przyszłych usług pocztowych a Wykonawca ustawi licznik maszyny do frankowania w placówce na terenie miasta Słupska i Ustki, a w przypadku braku placówki w w/w miejscowościach - w siedzibach Zamawiającego w Słupsku i w Ustce. 8. Po otrzymaniu kaucji przez Wykonawcę, Wykonawca wystawi Zamawiającemu notę uznaniową. 9. Za okres rozliczeniowy zamawiający przyjmuje 1 miesiąc kalendarzowy. 10. Po zakończeniu każdego miesiąca rozliczeniowego w terminie 7 dni Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia faktury dokumentującej faktycznie zrealizowane usługi pocztowe na rzez Zamawiającego w tym okresie rozliczeniowym. 11. Rozliczenie należności za zwrócone w danym miesiącu przesyłki odbywać się będzie miesięcznie na podstawie dokumentów oddawczych sporządzonych przez Wykonawcę. 12. W przypadku awarii maszyny do frankowania, Zamawiający zastrzega sobie możliwość uiszczania należności za świadczenie usług w formie opłaty z dołu. 13. W przypadku wysyłki przez Zamawiającego korespondencji nieokreślonej w formularzu cenowym, rozliczenie nastąpi zgodnie z obowiązującym cennikiem Wykonawcy. 14. Nadanie przesyłek następować będzie w dniu ich otrzymania przez Wykonawcę. 15. Zamawiający wymaga, aby usługa dostarczania przesyłek listowych, paczek świadczona była do każdego wskazanego przez Zamawiającego adresata w Polsce i za granicą. 16. Zamawiający osobiście, przez upoważnionego przedstawiciela, będzie dostarczał przesyłki do nadania do wskazanej przez Wykonawcę placówki nadawczej, w godzinach od 13:00 do 15:00. Miejscem nadania przesyłek będą placówki Wykonawcy na terenie Słupska oraz Ustki. Placówka Wykonawcy może być oddalona od siedziby Zamawiającego przy ul. Leszczyńskiego 8 76-200 Słupsk oraz przy ul. Kosynierów 9 76-270 Ustka w promieniu nie większym niż 2 km. W przypadku, gdy Wykonawca nie ma placówki na terenie Słupska i Ustki lub placówka jego jest oddalona w promieniu większym niż 2 km od w/w siedzib Zamawiającego to Wykonawca zobowiązany jest nieodpłatnie do odbioru z w/w siedzib Zamawiającego przesyłek przygotowanych do wysłania, raz dziennie, w dni robocze, w godzinach od 13.00 do 14.30. 17. Wykonawca zobowiązany jest, bez dodatkowych opłat, doręczać Zamawiającemu, adresowane do niego przesyłki pocztowe oraz zwrotne potwierdzenia odbioru i ewentualnie zwroty przesyłek, codziennie (oprócz sobót, niedziel i świąt): a) w godz. 7:30 do 08:30, do siedziby Zamawiającego w Słupsku przy ul. Leszczyńskiego 8, pok. 17 (sekretariat) b) w godz. 7:30 do 15:00 do siedziby Zamawiającego w Ustce ul. Kosynierów 9 (sekretariat). 18. Zamawiający wymaga aby punkty odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek (awizowanych) znajdowały się w Słupsku i w Ustce oraz na terenie każdej gminy obsługiwanej przez Zamawiającego i były czynne we wszystkie dni robocze. 19. Zamawiający będzie umieszczał na przesyłkach w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki (polecona, polecona z potwierdzeniem odbioru, priorytetowa) na stronie adresowej przesyłki. 20. Zamawiający będzie umieszczał na przesyłkach pocztowych oznaczenie potwierdzające wniesienie opłaty w postaci nadruku na kopercie. 21. Do przesyłek używane będą koperty Zamawiającego oraz potwierdzenia odbioru Wykonawcy (dostarczane bezpłatnie przez Wykonawcę w ilościach wg zapotrzebowania Zamawiającego). 22. Zamawiający nie dopuszcza stosowania przez Wykonawcę własnych opakowań na listy i przesyłki. 23. Wykonawca będzie doręczał Zamawiającemu pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru niezwłocznie po doręczeniu przesyłki, nie później jednak niż w ciągu 7 dni roboczych od dnia jej doręczenia. 24. Zamawiający będzie nadawał przesyłki w stanie uporządkowanym. Przesyłki rejestrowane nadawane będą na podstawie zestawienia, w dwóch egzemplarzach, po jednym dla Wykonawcy i Zamawiającego. 25. Przesyłki nierejestrowane nadawane będą na podstawie zestawienia ilościowo-wartościowego nadanych przesyłek. 26. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, że nadanie przesyłki w placówce nadawczej wykonawcy skutkować będzie: - zachowaniem terminów, o których mowa w art. 57 § 2 pkt 2 kodeksu postępowania administracyjnego - wniesieniem pisma do sądu, o którym mowa w art. 165 § 2 kodeksu postępowania cywilnego i art. 83 § 3 ustawy z 30 sierpnia 2002 r. Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi (Dz. U. z 2002 r., nr 153, poz. 1270 z późn. zm.). 27. Zamawiający dopuszcza możliwość oznakowania przesyłek, które muszą być nadawane w sposób określony w art. 57 § 2 pkt 2 kpa, w art. 165 § 2 kpc i art. 83 § 3 ustawy Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi, w określony sposób - w celu wydzielenia i nadawania ich przez wykonawcę u operatora wyznaczonego w dniu odbioru przesyłek od zamawiającego. 28. Przewidywana ilość przesyłek, w tym poszczególnych rodzajów przesyłek, w okresie obowiązywania umowy została wskazana w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. Dane podane w załączniku nr 1 do SIWZ dotyczące ilości przesyłek/usług mają charakter szacunkowy i nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do nadawania przesyłek w podanych ilościach. Określone rodzaje i ilości poszczególnych przesyłek w ramach świadczonych usług mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości przesyłek nie stanowi zmiany umowy. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego w przypadku, gdy szacunkowe ilości przesyłek/usług, określone w załączniku nr 1, o którym mowa powyżej, nie zostaną w pełni wykorzystane lub zostaną przekroczone w terminie związania umową. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wyłącznie za usługi faktycznie wykonane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupsk.pup.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach