Centrum Nauki Kopernik ogłasza przetarg
- Adres: 00-390 Warszawa, ul. Wybrzeże Kościuszkowskie
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 596 41 11 , fax. 22 596 41 13
- Data zamieszczenia: 2020-12-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Nauki Kopernik
ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20
00-390 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 596 41 11, fax. 22 596 41 13
REGON: 14060331300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucje kultury wpisane do RIK
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ŚWIADCZENIE USŁUG PŁATNOŚCI ELEKTRONICZNYCH (2) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługa ma umożliwiać dokonanie przez Klienta elektronicznej płatności na rzecz Centrum Nauki Kopernik za zakupione usługi świadczone przez Centrum. Owa zapłata będzie następowała zarówno z wykorzystaniem płatności kartami elektronicznymi w tej usłudze, jak i płatności elektronicznych. Elementem systemu rezerwacji internetowej w Centrum Nauki Kopernik jest platforma płatności elektronicznych w związku z tym konieczne jest zastosowanie spójnego rozwiązania, które będzie zintegrowane z dwoma systemami (stroną internetową oraz systemem sprzedaży). Z uwagi na rozwiązania zaoferowane w tym zakresie w poprzednich latach konieczne jest zastosowanie jednego rozwiązania technicznego umożliwiającego wdrożenia. Dodatkowo mając na uwadze, iż system rezerwacji on-line oraz wykorzystane podczas wdrożenia narzędzia informatyczne tj. WebServicxe oraz protokół wymiany informacji SOAP uwzględniać powinien komunikację pomiędzy systemem sprzedaży biletów CNK, a systemem płatności elektronicznych. Do dyspozycji Centrum pozostawać także będzie Panel Managerski umożliwiający kontrolę i zarządzanie procesem płatności elektronicznych. Panel będzie dawał możliwość regulowania częstotliwości wypłat środków na konto, tworzenia zleceń dot. raportów cyklicznych lub jednorazowych w ramach omawianych płatności. Dodatkowo Panel ma umożliwiać Menagerom CNK nadawanie dostępów oraz poszczególnych zakresów uprawnień dla pozostałych pracowników Centrum. Faktury za świadczone usługi będą dostarczane co miesiąc i zawierać będą zbiorczą kwotę wszystkich prowizji za okres od pierwszego do ostatniego dnia rozliczanego miesiąca. Obecnie CNK korzysta ze sklepu internetowego, który jest autorską wersją systemu sprzedaży stworzoną i aktualnie obsługiwaną przez firmę K2 Internet S.A. z siedzibą w Warszawie (02-672), ul. Domaniewska 44a. Producentem systemu sprzedaży biletów jest TT Soft Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie (35-105), ul. Przemysłowa 9A – nazwa oprogramowania to Eobiekt – https://ttsoft.pl/esok/ Przewidywania łączna kwota obsługiwanych transakcji przez okres obowiązywania umowy wynosi: 64 000 000,00 PLN (słownie: sześćdziesiąt cztery milionów złotych i 00/100). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66133000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium w wysokości 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych i 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: aktualne zezwolenie do świadczenia usług płatniczych w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 roku o usługach płatniczych (tj. Dz. U. 2020.794).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony Formularz oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w pkt. 5.1. – załącznik nr 4 do SIWZ; potwierdzenie wniesienia wadium, jeśli zostało wniesione w formie pieniężnej; oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz; pełnomocnictwo (oryginał) do podpisania oferty, o ile prawo to nie wynika z innych dokumentów lub pełnomocnictw złożonych wraz z ofertą; załączony do formularza oferty dokument własny Wykonawcy z wykazem banków, który Wykonawca obsługuje w/w technologii przy realizacji usług, których przedmiotem są usługi będące przedmiotem zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną