Przetargi.pl
Świadczenie usług pielęgnacyjnych obejmujących koszenie traw, niszczenie chwastów oraz cięcia krzewów i żywopłotów na terenach administrowanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 31-309 Gdynia, Warszawska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 621 02 70, , fax. 58 620 72 43
  • Data zamieszczenia: 2019-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni
    Warszawska 67 A
    31-309 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 58 621 02 70, , fax. 58 620 72 43
    REGON: 36099552100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.gdynia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pielęgnacyjnych obejmujących koszenie traw, niszczenie chwastów oraz cięcia krzewów i żywopłotów na terenach administrowanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pielęgnacyjnych obejmujących koszenie traw, niszczenie chwastów oraz cięcia krzewów i żywopłotów na terenach administrowanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni. Zamówienie zostało podzielone na 4 niżej wymienione części: Część 1 - Koszenie traw i niszczenia chwastów w rejonie 1 wskazanym przez Zamawiającego. Część 2 - Koszenie traw i niszczenia chwastów w rejonie 2 wskazanym przez Zamawiającego. Część 3 – Cięcia krzewów i żywopłotów w rejonie 1 wskazanym przez Zamawiającego. Część 4 - Cięcia krzewów i żywopłotów w rejonie 2 wskazanym przez Zamawiającego. Część 1 i Część 2 postępowania: Zakres przedmiotu dla Części 1 i Części 2 obejmuje: 1) mechaniczne i ręczne koszenie trawników wraz ze zgrabieniem urobku, 2) ręczne wyrywanie i niszczenie chwastów, oraz ich usunięcie, 3) wywiezienie i utylizację urobku i pozostałości zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zamówienie składa się z: 1) zamówienia podstawowego obejmującego dwukorotne wykonanie usługi świadczone wg harmonogramu, o którym mowa w ust. 8 niniejszego rozdziału, 2) zamówienia objętego prawem opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 Ustawy PZP - Zamawiający przyznaje sobie prawo do zwiększenia zamówienia do jednokrotnego wykonania usługi ponownego koszenia traw i niszczenia chwastów (na części lub na wszystkich terenach objętych zamówieniem podstawowym). Przewidywany termin rozpoczęcia świadczenia zamówienia objętego prawem opcji to 16.09.2019 r. Zamawiający udzieli zamówienia w ramach prawa opcji w przypadku wystąpienia konieczności wykonania dodatkowej usługi koszenia traw i niszczenia chwastów. Zamówienie w ramach prawa opcji będzie realizowane na takich samych zasadach jak zamówienie podstawowe. Realizacja ponownego koszenia traw i niszczenia chwastów w ramach prawa opcji, wykonywana będzie na podstawie oświadczenia Zamawiającego złożonego Wykonawcy na piśmie z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem. Decyzja o realizacji lub rezygnacji z zamówienia objętego prawem opcji jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego. W przypadku niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie z tego tytułu. 5. Usługi będą świadczone na bieżąco zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zamawiający zaplanował objęte zamówieniem podstawowym dwie usługi w odniesieniu do każdego z terenów: 1) TERMIN 1: pierwsze koszenie w przewidywanym terminie od dnia 03.06.2019 r. (wykonanie usługi w odniesieniu do wszystkich terenów objętych świadczeniem nie może trwać dłużej niż 30 dni roboczych od dnia wyznaczonego przez Zamawiającego na dzień rozpoczęcia świadczenia usługi), 2) TERMIN 2: drugie koszenie – przewidywane rozpoczęcie od dnia 29.07.2019 r. (wykonanie usługi w odniesieniu do wszystkich terenów objętych świadczeniem nie może trwać dłużej niż 30 dni roboczych od dnia wyznaczonego przez Zamawiającego na dzień rozpoczęcia świadczenia usługi), Część 3 i Część 4 postępowania: Zakres przedmiotu dla części 3 i części 4 obejmuje: 1) mechaniczne i ręczne cięcia formujące krzewów i żywopłotów wraz ze zgrabieniem urobku, 2) usunięcie uschniętych krzewów/fragmentów żywopłotów, 3) wywiezienie i utylizacja urobku i pozostałości zgodnie z obowiązującymi przepisami. Usługi będą świadczone na bieżąco zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zamawiający zaplanował dwie usługi w odniesieniu do każdego z terenów objętych przedmiotem zamówienia: 1) pierwsze cięcie – przypadające w terminie pomiędzy 17.06.2019 r. a 15.07.2019 r. przy czym dokładny termin rozpoczęcia usługi zostanie wyznaczony przez Zamawiającego z co najmniej 7 - dniowym wyprzedzeniem (wykonanie usługi w odniesieniu do wszystkich terenów objętych świadczeniem nie może trwać dłużej niż 30 dni roboczych od dnia wyznaczonego przez Zamawiającego na dzień rozpoczęcia świadczenia usługi), 2) drugie cięcie – przypadające w terminie pomiędzy 19.08.2019 r. a 16.09.2019 r. przy czym dokładny termin rozpoczęcia usługi zostanie wyznaczony przez Zamawiającego z co najmniej 7 - dniowym wyprzedzeniem (wykonanie usługi w odniesieniu do wszystkich terenów objętych świadczeniem nie może trwać dłużej niż 30 dni roboczych od dnia wyznaczonego przez Zamawiającego na dzień rozpoczęcia świadczenia usługi).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77314100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu (BEZ WEZWANIA) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach