Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy ogłasza przetarg
- Adres: 28-100 Busko-Zdrój, ul. Kościuszki 2A
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 041 378-44-42
- Data zamieszczenia: 2009-10-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy
ul. Kościuszki 2A
28-100 Busko-Zdrój
tel. 041 378-44-42 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług pielęgnacyjno-opiekuńczych podopiecznym MGOPS w Busku-Zdroju - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pielęgnacyjno-opiekuńczych w miejscu zamieszkania osób objetych pomocą usługową MGOPS na terenie miasta i gminy Busko-Zdrój zgodnie z Ustawą o pomocy społecznej z dn. 12 marca 2004r. Katalog czynności realizowanych przez wykonawców : kontakt z lekarzem realizowanie recept podawanie leków mierzenie ciśnienia zabiegi higieniczne zakupy gotowanie i podawanie posiłków przynoszenie obiadów ze stołówki sprzątanie pranie prasowanie palenie w piecu , przynoszenie opału czytanie rozmowy dokonywanie opłat pomoc w załtwianiu spraw urzedowych Średnia liczba środowisk dla których świadczone są usługi wynosi 90 środowisk co stanowi 550 godz. tygodniowo. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 930000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 100% cena
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunkó określonych w art. 22 ustawy wg wzoru stanowiącego zał. nr2 do niniejszej siwz b) aktualny odpis z własciwego rejestru albo aktualne zaswiadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające , że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia , wystawione nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) aktualne zaświadczenie z własciwego US potwierdzające ze Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków wystawione nie wczesniej niż 3 miesiace przed upływem terminu skąłdania ofert d) aktualne zaświadczenie z własciwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzajace , że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnieni , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatnosci lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji własciwego organy - wystawione nie wczesniej niz 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert e) wykaz osób które będa uczestniczyc w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbednych do wykonania zamówienia - wg wzoru stanowiącego zał. nr 3 do niniejszej siwz f) projekt umowy - zał. nr4 g) poliose lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzajacy że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalnosci Dokumenty o których mowa w rozdz. VI pkt 1 ppkt b,c,d,g nienijszeje specyfikacji nalezy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.umig.busko.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną