Przetargi.pl
Świadczenie usług pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego nad pracami inwestycyjnymi realizowanymi w ramach Projektu Poprawa atrakcyjności inwestycyjnej Gminy Zawiercie poprzez kompleksowe uzbrojenie Strefy Aktywności Gospodarczej - Obszar A.

Prezydent Miasta Zawiercie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Leśna 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6722684 , fax. 032 6721513
  • Data zamieszczenia: 2013-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Zawiercie
    ul. Leśna 2 2
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 032 6722684, fax. 032 6721513
    REGON: 00051596800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego nad pracami inwestycyjnymi realizowanymi w ramach Projektu Poprawa atrakcyjności inwestycyjnej Gminy Zawiercie poprzez kompleksowe uzbrojenie Strefy Aktywności Gospodarczej - Obszar A.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego nad pracami inwestycyjnymi realizowanymi w ramach Projektu Poprawa atrakcyjności inwestycyjnej Gminy Zawiercie poprzez kompleksowe uzbrojenie Strefy Aktywności Gospodarczej - Obszar A. Zamówienie współfinansowane jest ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 Priorytet I. Badania i rozwój technologiczny (B+R), innowacje i przedsiębiorczość Poddziałanie 1.1.1 Infrastruktura rozwoju gospodarczego. Podstawowe dane techniczne: 1) w zakresie kanalizacji sanitarnej: kanały z rur PCV ? 200 mm 1 539,50 mb, studnie prefabrykowane betonowe ? 1000mm 44 szt; 2) w zakresie sieci wodociągowej: rurociągi o średnicy ? 250 mm żeliwo sferoidalne 405,50 mb, rurociągi o średnicy ? 200 mm żeliwo sferoidalne 1 528,50 mb, rurociągi o średnicy ? 100 mm żeliwo sferoidalne 153,00 mb, hydranty przeciwpożarowe nadziemne DN 80 17 szt; 3) w zakresie kanalizacji deszczowej: kanał ? 1200mm PP 275,50 mb, kanał ? 1000mm PP 369,50 mb, kanał ? 800mm PP 98,50 mb, kanał ? 600mm PP 53,50 mb, kanał ? 500mm PP 236,00 mb, kanał ? 400mm PP 483,00 mb, kanał ? 300mm PP 579,00 mb, studnie z prefabrykatów betonowych i żelbetowych ?1200mm, ?1500mm, ?2000mm, ? 2500 mm - 62 kpl. 4) w zakresie zbiornika zapasowo-wyrównawczego: rurociąg przelewu awaryjnego ? 800mm PE 6,00 mb, rurociąg odpływowy ze zbiornika ? 450mm PE 15,80 mb, rurociągi tłoczne z pompowni deszczowej 21,00 mb, urządzenie oczyszczające - separator substancji 1 szt; ropopochodnych Qmax 1547 l/s wylot ścieków deszczowych do rowu 1 szt; zbiornik zapasowo-wyrównawczy 2000 m3 otwarty, żelbetowy 1 szt; pompownia ścieków deszczowych 1 szt; rozdzielnia elektryczna 1 szt; studnia pomiarowa ? 2000mm 1 szt; studnia połączeniowa prefabrykowana żelbetowa ? 2000mm 1 szt; zjazd, droga dojazdowa i plac manewrowy o łącznej powierzchni 960,00 m2; 5) w zakresie kanalizacji teletechnicznej: kanalizacja pierwotna 2xHDPE 110/3, 928,40 mb, kanalizacja pierwotna 2xRHDPEp 110/6,3 65,20 mb, kanalizacja pierwotna 1xHDPE 110/3,0 35,80 mb, kanalizacja pierwotna 1xRHDPEp 110/6,3 61,80 mb, studnie kablowe SKO-2 20szt; studnie kablowe SKR-1 5 szt; słupki oznaczeniowe SO 10 szt; 6) w zakresie instalacji elektrycznych i AKPIA przepompowni ścieków i zbiornika zapasowo-wyrównawczego: stacja transformatorowa prefabrykowana 1 kpl, rozdzielnia RT-SZR+RT-Z+RT-A 1 kpl, komplet instalacji zasilających, sterujących, wyrównawczych i uziemiajacych 1 kpl, montaż słupów oświetleniowych z oprawami SGS 203/100 9 kpl. Szczegółowy zakres nadzorowanych prac określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych zadania pn: Poprawa atrakcyjności inwestycyjnej Gminy Zawiercie poprzez kompleksowe uzbrojenie Strefy Aktywności Gospodarczej - Obszar A, których kopię otrzyma Wykonawca nadzoru po podpisaniu umowy. Dokumenty te dostępne są również na stronie internetowej http://www.zawiercie.bip.net.pl/?a=7235. Wykonawca zapewni pełny nadzór inwestorski nad robotami, ze szczególnym uwzględnieniem Prawa budowlanego i innych obowiązujących przepisów oraz zgodnie z niniejszą umową, dokumentacją projektową inwestycji, wymaganiami inwestora i zasadami wiedzy technicznej. Nadzór musi być prowadzony przez osoby, którzy posiadają odpowiednie uprawnienia wymagane przez Polskie Prawo Budowlane. Podstawowe obowiązki Wykonawcy w ramach pełnionego nadzoru to: 1) prowadzenie pełnego wielopoziomowego nadzoru inwestorskiego tj. w zakresie technicznym, terminowym, finansowym i sprawozdawczym nad robotami, w szczególności w zakresie zgodnym z wymaganiami Polskiego Prawa Budowlanego i przepisów w tym zakresie obowiązujących. Nadzór powinien być prowadzony przez specjalistów branżowych posiadających odpowiednie uprawnienia przewidziane przepisami prawa polskiego; 2) systematyczne monitorowanie i dokumentowanie postępów w realizacji Projektu zgodnie z dokumentacją techniczną, dokumentami przetargowymi oraz zatwierdzonymi harmonogramami oraz informowanie Zamawiającego o wszelkich kwestiach, które mogą zagrażać zakończeniu projektu oraz zaproponowanie programów naprawczych; 3) monitorowanie, sprawdzanie i występowanie do Zamawiającego z wnioskiem dotyczącym uaktualniania harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji robót budowlanych; 4) organizowanie i prowadzenie narad technicznych, problemowych i innych spotkań, które będą prowadzone w razie potrzeby, ale nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu oraz przygotowywanie notatek i raportów w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp robót. W spotkaniach tych powinny uczestniczyć wszystkie strony zaangażowane w Projekt. Inspektor nadzoru będzie brał także udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego; 5) rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót; 6) ocena, aprobata bądź odrzucenie wszystkich wniosków Wykonawcy robót budowlanych zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym. Wszystkie decyzje mogące wpływać na zakres umowy, jego czas trwania lub cenę wymagają zgody Zamawiającego; 7) weryfikowanie, analizowanie i zatwierdzanie do zapłaty faktur wystawionych przez Wykonawcę robót budowlanych w związku z realizacją umowy z Wykonawcą; 8) udzielanie regularnych konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu, czynnego uczestniczenia we wszelkich kontrolach jakim zostanie poddany Zamawiający w obszarze realizacji projektu wraz z udzielaniem wyjaśnień; 9) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych elementów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania. Sprawdzanie czy wszystkie używane materiały posiadają świadectwa i certyfikaty jakości; 10) sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających. Sporządzenia dokumentacji fotograficznej w wersji papierowej lub elektronicznej dla robót zanikających. Dodatkowo uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowym, próbach szczelności wraz z przedstawicielem eksploatatora sieci. Sporządzanie protokołów odbiorowych; 11) wydawanie kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: wykonania prób, wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania wyrobów oraz urządzeń technicznych; 12) zawieszenie robót w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne; 13) bieżące konsultacje z autorem projektu w zakresie przyjętych rozwiązań w projekcie oraz rozwiązań alternatywnych; 14) weryfikowanie obmiarów każdego etapu robót, a przyjęta metodologia musi być zgodna z przedmiarami robót oraz specyfikacją wykonania i odbioru robót określonymi w umowie z Wykonawcą robót; 15) Inspektor nadzoru jest odpowiedzialny za terminowe otrzymywanie od Wykonawcy rozliczeń, oraz weryfikowanie tych rozliczeń; 16) ścisła współpraca z Zamawiającym i dostarczanie wszystkich niezbędnych, żądanych dokumentów dotyczących rozliczeń, oraz kwalifikowalności środków zgodnie z procedurami rozliczeniowymi Dysponenta środków; 17) sporządzanie miesięcznych sprawozdań z przebiegu realizacji inwestycji, wykonywania zadań i obowiązków nałożonych na Wykonawcę, i przedstawieniu ich Zamawiającemu, do dnia 5 każdego miesiąca, następującego po okresie sprawozdawczym, 18) kontrola zgodności oznakowania robót z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu (jeśli dotyczy); 19) branie udziału w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją zadania; 20) Inspektor Nadzoru powinny być dostępny na każde wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy robot oraz powinien przebywać na terenie budowy co najmniej dwa razy w tygodniu; 21) egzekwowanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie robót w przypadku, kiedy ich kontynuacja może wywołać zagrożenia lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; 22) sprawdzanie i zatwierdzanie w porozumieniu z Zamawiającym dokumentacji powykonawczej w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej sporządzonej przez Wykonawcę; 23) nadzorowanie wszystkich prób związanych z odbiorem technicznym i rozruchem technologicznym sieci realizowanych w ramach projektu. Wszystkie koszty prób będą pokryte przez Wykonawcę robót. Inspektor nadzoru jest zobowiązany do uczestniczenia w próbach końcowych; 24) przygotowanie kompletu dokumentów dla eksploatatora sieci; 25) dokonanie końcowego rozliczenia Projektu z uwzględnieniem rozliczenia i przekazania środków trwałych. Zamawiający udostępni Inspektorowi nadzoru dokumenty niezbędne do końcowego rozliczenia Projektu; 26) wykonanie wszystkich innych czynności, które zostaną uznane za niezbędne dla prawidłowej realizacji Projektu; 27) w okresie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót, Wykonawca musi być dostępny na żądanie Zamawiającego w celu: nadzorowania wykonanych robót, sporządzenia dokumentacji z przeglądów gwarancyjnych m.in: wykazu usterek i wad, wskazania przyczyn powstania usterek i podania zaleceń odnośnie ich usunięcia, sporządzenia kalkulacji (kosztorysu) dot. powstałych usterek i wad, nadzoru nad robotami wykonywanymi przez Wykonawcę w ramach usunięcia stwierdzonych wad i usterek, udziału w pogwarancyjnym odbiorze robót, uczestnictwa w rozwiązywaniu sporów wynikłych na tle realizacji umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713152104
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach