Zakład Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego ogłasza przetarg
- Adres: 50-411 Wrocław, ul. Wybrzeże Julisza Słowackiego 12-14
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 77695407 , fax. 071 7769122
- Data zamieszczenia: 2009-06-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
ul. Wybrzeże Julisza Słowackiego 12-14 12-14
50-411 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 77695407, fax. 071 7769122
REGON: 93195038200047 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zou.umwd.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług pakietowej transmisji danych (mobilnego dostępu do Internetu) za pomocą sieci telefonii komórkowej oraz dostawę i uruchomienie 50 dedykowanych modemów w okresie do 31 grudnia 2009 roku na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu, Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Świadczenie usług pakietowej transmisji danych (mobilnego dostępu do Internetu) za pomocą sieci telefonii komórkowej oraz dostawę i uruchomienie 50 dedykowanych modemów w okresie do 31 grudnia 2009 roku na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu, Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642120004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym przedmiotem niniejszego postę-powania, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. 3. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 4. W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają wszystkie wymagania wynikające z dokumentów i oświadczeń, które każdy z wykonawców powinien złożyć.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków podmiotowych udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu składane na podstawie art. 44 PZP [wg załącznika Nr 2 do SIWZ], 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), 2. Do oferty należy dołączyć następujące formularze i dokumenty: 2.1. Formularz oferty [wg załącznika nr 1 do SIWZ]. 2.2. Oświadczenie Wykonawcy o parametrach technicznych i jakościowych oferowanego modemu i usługi (nazwa handlowa urządzenia, producent, parametry oferowanej usług transmisji danych - wykorzystywana technologia, taryfikacja transmisji danych, miesięczny limit transferu). 3. Brak dokumentów lub oświadczeń wymaganych w pkt. 1 lub złożenie ich w niewłaściwej formie (nie poświadczone za zgodność z oryginałem kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 PZP. 4. Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie wyjaśnień dotyczących przedstawionych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zou.umwd.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną