Przetargi.pl
Świadczenie usług opiekuńczych w zakresie podstawowym i pielęgnacyjnym, na rzecz podopiecznych OPS Ursynów, którzy na skutek wieku, długotrwałej choroby lub niepełnosprawności, wymagają pomocy innych osób, a są osobami samotnymi lub rodzina nie może takiej pomocy im zapewnić.

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-784 Warszawa, ul. Cybisa 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 544 12 00 , fax. 0-22 544 12 01
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy
    ul. Cybisa 7 7
    02-784 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 544 12 00, fax. 0-22 544 12 01
    REGON: 01084796400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops-ursynow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług opiekuńczych w zakresie podstawowym i pielęgnacyjnym, na rzecz podopiecznych OPS Ursynów, którzy na skutek wieku, długotrwałej choroby lub niepełnosprawności, wymagają pomocy innych osób, a są osobami samotnymi lub rodzina nie może takiej pomocy im zapewnić.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych w zakresie podstawowym i pielęgnacyjnym, na rzecz podopiecznych OPS Ursynów, którzy na skutek wieku, długotrwałej choroby lub niepełnosprawności, wymagają pomocy innych osób, a są osobami samotnymi lub rodzina nie może takiej pomocy im zapewnić. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację 25 420 godzin usług opiekuńczych w zakresie podstawowym oraz 46 930 godzin usług w zakresie pielęgnacji. Szczegółowe zakresy usług zostały określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (załączniki Nr 1 i Nr 2 do SIWZ). Zamawiający, z uwagi na specyficzny charakter zamówienia, zastrzega sobie prawo do zmniejszenia liczby godzin usług. Ewentualne zmniejszenie godzin nie będzie skutkowało odpowiedzialnością Zamawiającego. Usługi muszą zostać zrealizowane w okresie od 01.01.2010 do 30.04.2010
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853124003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium. 1. Wysokość wadium wymagana przez Zamawiającego wynosi 15 000 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy złotych) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku formach wymienionych poniżej: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto bankowe Zamawiającego: CITI HANDLOWY: 59 1030 1508 0000 0005 5045 7032 z adnotacją zawierającą informację: Wadium w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego na usługi opiekuńcze. Za termin jego wniesienia będzie uznany termin wpływu na rachunek Zamawiającego. 4. Wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu musi być złożone w oryginale. Właściwe w tym przypadku dokumenty muszą być wystawione na rzecz Zamawiającego i muszą zachować ważność przez cały okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także należycie zrealizowali lub realizują - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną umowę z zakresu usług opiekuńczych o wartości co najmniej równej cenie ofertowej, 3) dysponują zapleczem personalnym niezbędnym do wykonania zamówienia, tj.: a) dla usług opiekuńczych w zakresie podstawowym - minimum 25 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, nie karanymi i posiadającymi dobry stan zdrowia, mającymi wykształcenie minimum podstawowe i ukończony kurs w zakresie wykonywania usług opiekuńczych; b) dla usług opiekuńczych w zakresie pielęgnacyjnym - minimum 15 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, nie karanymi i posiadającymi dobry stan zdrowia, mającymi wykształcenie minimum podstawowe i ukończony kurs w zakresie wykonywania usług opiekuńczych i pielęgnacyjnych. Zamawiający wymaga, aby co najmniej 50 % osób świadczących te usługi, miało wykształcenie średnie medyczne lub policealne w zakresie opieki medycznej lub środowiskowej, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co oznacza, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej równej 40% ceny ofertowej, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o treści zgodnej ze wzorem określonym w Załączniku Nr 6 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru (np. KRS) lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 40% ceny ofertowej przedmiotu zamówienia 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8) wykaz wykonanych usług opiekuńczych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - usług w tym okresie, (co najmniej jednej) - według wzoru określonego w Załączniku Nr 4 do SIWZ, z podaniem ich wartości (brutto), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Z wykazu musi jednoznacznie wynikać spełnienie warunku udziału w postępowaniu opisanego w rozdziale IV ust. 1 pkt 2, 9) dokumenty potwierdzające, że usługi, o których mowa w pkt 8, zostały wykonane należycie (np. referencje), 10) wykaz osób, które wykonywać będą zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności według wzoru określonego w Załączniku Nr 5 do SIWZ. Z wykazu musi jednoznacznie wynikać spełnienie warunku udziału w postępowaniu opisanego w rozdziale IV ust. 1 pkt 3), 11) zaakceptowane ogólne warunki umowy (załącznik Nr 7 do SIWZ), 12) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, 13) dokument potwierdzający wysoką jakość świadczonych przez Wykonawcę usług, wystawiony przez niezależny podmiot działający w sferze pomocy społecznej, 14) wzór karty realizacji usług, 15) wzór identyfikatora używanego przez personel.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops-ursynow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach