Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg
- Adres: 05-402 Otwock, Komunardów 10
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-01-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
Komunardów 10
05-402 Otwock, woj. mazowieckie
REGON: 016059328 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprotwock.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych w 2023 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
świadczenie usług opiekuńczych, zwanych dalej „usługami”, w okresie trwałości projektu „Poprawa funkcjonowania osób niesamodzielnych z terenu powiatu otwockiego poprzez uruchomienie usług socjalnych świadczonych w formie wsparcia dziennego” zwanych dalej „Usługobiorcami”, w ich miejscu zamieszkania na terenie powiatu otwockiego, w ilości 8700 godzin: styczeń – nie więcej niż 450 godzin (średnio 15 godzin na osobę), luty-grudzień nie więcej niż po 750 godzin/m-c (średnio 25 godzina na osobę) w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 20.12.2023 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85000000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:- nie podlegają wykluczeniu,- spełniają warunki udziału w postępowaniu.2. Na podstawie art. 112 Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:2.1. Zdolności technicznej lub zawodoweja) posiadaniem wiedzy i doświadczenia – warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedno zamówienie gdzie liczba zrealizowanych godzin usług opiekuńczych jest nie mniejsza niż 5 000 godzin;b) dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje personelem niezbędnym do wykonania zamówienia tj. co najmniej: 10 osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje tj. kwalifikacje pielęgniarskie, opiekunka środowiskowa, asystent osoby niepełnosprawnej lub opiekun w domu pomocy społecznej. W przypadku osób nie posiadających wyżej wymienionych kwalifikacji Wykonawca zobowiązany będzie do przeszkolenia warsztatowego oraz teoretycznego osób, które będą wykonywały usługi, w zakresie umiejętności pracy z osobami starszymi i niepełnosprawnymi2.2. Odpowiedniej sytuacji ekonomicznej lub finansowejWarunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z aktualnie opłaconą polisą lub innym dokumentem ubezpieczenia potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Polisa lub inny dokument świadczący o posiadaniu przez Wykonawcę ubezpieczenia muszą być ważne w dniu składania ofert. Minimalna kwota ubezpieczenia jakiej żąda zamawiający to 300.000,00 zł (słownie złotych: trzysta tysięcy złotych). Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy przez cały okres realizacji zamówienia oraz do przedstawienia jej na każdorazowe wezwanie Zamawiającego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-01-23
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług medycznych w postaci prywatnej opieki medycznej w formie pakietów dla pracowników Ministerstwa Cyfryzacji
Dodano: 2024-03-28 - "Program kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" - zadanie 2.4.
Dodano: 2024-03-15 - "Program kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" - zadanie 2.4.
Dodano: 2024-02-22 - Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” Terapeuta w zakresie integracji sensorycznej
Dodano: 2024-02-21 - Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” Oligofrenopedagog
Dodano: 2024-02-19 - Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem Surdopedagog
Dodano: 2024-02-19 - Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” Terapeuta w zakresie integracji sensorycznej
Dodano: 2024-02-19 - Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” Fizjoterapeuta
Dodano: 2024-02-19 - Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” Logopeda
Dodano: 2024-02-19 - Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” Neurologopeda
Dodano: 2024-02-19