Przetargi.pl
Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania klientów OPS Bielawa w okresie od 01-01-2021r. do 31-12-2021r.

Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 58-260 Bielawa, ul. 3 Maja
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 833-47-93 , fax. 74 833-47-93
  • Data zamieszczenia: 2020-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. 3 Maja 20
    58-260 Bielawa, woj. dolnośląskie
    tel. 74 833-47-93, fax. 74 833-47-93
    REGON: 58110740000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ops.bielawa.finn.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania klientów OPS Bielawa w okresie od 01-01-2021r. do 31-12-2021r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla klientów OPS w miejscu zamieszkania na terenie miasta Bielawa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85312000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: • nie podlegają wykluczeniu; • spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: • prowadzenia określonej działalności zawodowej. Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że prowadzi zarejestrowaną działalność gospodarczą bądź działalność regulowaną na podstawie odrębnych przepisów (np. stowarzyszenie), której przedmiot pokrywa się z przedmiotem zamówienia; • zdolności zawodowej. Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje doświadczeniem i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę wraz ze złożoną ofertą według kryterium spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Przed podpisaniem umowy Wykonawca: 1. Potwierdza fakt dysponowania na terenie Bielawy lokalem biurowym, przeznaczonym do kontaktów Zamawiającego z koordynatorem. Należy dostarczyć akt własności lub umowę najmu czy dzierżawy tego lokalu, bądź też umowę przedwstępną z właścicielem lokalu. 2. Potwierdza fakt zatrudnienia, na podstawie umowy o pracę, koordynatora wyznaczonego do stałych kontaktów z Zamawiającym w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w postępowaniu (zarówno w przypadku I części zamówienia jak i II części zamówienia), poprzez dostarczenie dokumentów potwierdzających fakt zatrudnienia koordynatora u Wykonawcy. Potwierdza również fakt posiadania przez koordynatora doświadczenia, o którym mowa w rozdziale III ust. 5 pkt 2a. 3. Potwierdza fakt zatrudnienia, na podstawie umowy o pracę, • w przypadku złożenia oferty na I część zamówienia: minimum 10 osób wyznaczonych do realizacji tej części zamówienia; • w przypadku złożenia oferty na II część zamówienia: przynajmniej połowę osób wyznaczonych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób dorosłych z zaburzeniami psychicznymi; Potwierdzenie polega na dostarczeniu dokumentów potwierdzających fakt zatrudnienia w/w osób u Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany każdorazowo pisemnie informować Zamawiającego o zmianie tych osób w trakcie trwania umowy. 4. Dostarczy polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej odnoszącej się do przedmiotu zamówienia, w przypadku części I na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,- zł, a w przypadku części II na kwotę nie mniejszą niż 100 000,- zł W przypadku, gdy do dwóch części zamówienia zostanie wyłoniony jeden Wykonawca, zobowiązany będzie do dostarczenia jednej polisy na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,- zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach