Przetargi.pl
Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla podopiecznych MOPS w Łęczycy

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łęczycy ogłasza przetarg

  • Adres: 99-100 Łęczyca, ul. Ozorkowska 8
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 024 7212371 , fax. 024 7212371
  • Data zamieszczenia: 2013-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łęczycy
    ul. Ozorkowska 8 8
    99-100 Łęczyca, woj. łódzkie
    tel. 024 7212371, fax. 024 7212371
    REGON: 00473073500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsleczyca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla podopiecznych MOPS w Łęczycy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych: pielęgnacyjnych i gospodarczych - ok. 65 podopiecznym Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęczycy, zgodnie z art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz. U z 2013 r. poz.182 z późn. zm.) w okresie od 02.01.2014 r. do 31.12.2014 r. 2. Szacunkowa miesięczna liczba godzin w okresie trwania umowy, tj. od dnia 02.01.2014 do 31.12. 2014 roku wynosi 2 000 godzin w dni robocze od poniedziałku do piątku, tj. 24 000 godzin rocznie. Szacunkowa ilość osób korzystających z usług opiekuńczych: 65 . 3. Usługi świadczone będą w miejscu zamieszkania podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęczycy na obszarze Miasta Łęczyca. 4. Usługi opiekuńcze obejmują następujące czynności: Usługi pielęgnacyjne: a) Mycie chorego w łóżku, kąpiel, golenie, obcinanie paznokci, czesanie. b) Przesłanie łóżka, zmiana bielizny pościelowej, osobistej. c) Zapobieganie, pielęgnacja odleżyn i odparzeń. d) Układanie chorego w łóżku, zmiana pozycji chorego w łóżku. e) Pomoc w załatwianiu potrzeb fizjologicznych. f) Zakładanie i wymiana pampersów. g) Inne, zgodne z potrzebami podopiecznych MOPS w Łęczycy. Usługi gospodarcze: a) Zakup niezbędnych artykułów spożywczych, higienicznych i gospodarstwa domowego w sklepie zlokalizowanym najbliżej miejsca zamieszkania świadczeniobiorcy. b) Zgłaszanie wizyt lekarskich i badań laboratoryjnych, pójście z podopiecznym do lekarza, laboratorium. c) Realizacja recept, podawanie leków. d) Przygotowanie posiłków lub pomoc w przygotowaniu posiłków, pomoc w spożywaniu posiłków. e) Przynoszenie posiłków z wyznaczonego zakładu. f) Utrzymanie w czystości bieżącej urządzeń sanitarnych, sprzętów AGD, pomieszczeń, z których korzysta świadczeniobiorca. g) przepierki bielizny osobistej, prasowanie odzieży podopiecznego. h) Przynoszenie węgla, wody, palenie w piecu/kuchni, wylewanie nieczystości. i) Załatwianie środka transportu do przewozu podopiecznego. j) Opłaty świadczeń: czynsz, telefon, energia, radio, TV, operacje bankowe, usług opiekuńczych, inne. k) Załatwianie spraw urzędowych, zgłaszanie napraw urządzeń domowych. l) Podtrzymanie psychofizycznej sprawności podopiecznego, ubranie, spacery, dostarczanie książek, prasy, podtrzymywanie kontaktów ze środowiskiem. m) Inne, zgodne z potrzebami podopiecznych MOPS w Łęczycy. 4. Zlecenie realizacji usług na rzecz konkretnej osoby wraz z opisem zakresu usług będzie przekazywane Wykonawcy przez Zamawiającego w formie pisemnej. O każdorazowych zmianach Zamawiający będzie informował Wykonawcę na piśmie. 5. W wyjątkowych przypadkach dopuszcza się podjęcie świadczenia usług w oparciu o zgłoszenie przekazane telefonicznie, faxem lub e-mailem. 6. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia faktyczna liczba podopiecznych objętych usługami oraz liczba godzin może ulec zmianie. 7. Wszyscy pracownicy zatrudnieni przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia muszą podpisać pisemne zobowiązanie do zachowania w tajemnicy i poufności wszelkich informacji uzyskanych w trakcie realizacji usługi, będącej przedmiotem zamówienia. 8. Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo informować Zamawiającego o zmianach dotyczących zatrudnienia personelu, w stosunku do wykazu personelu przedstawionego w ofercie. 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli jakości świadczonych usług oraz zgodności ich wykonywania z umową i wymaganiami zawartymi w SIWZ. 10. Wykonawca zobowiązuje się, niezwłocznie na żądanie Zamawiającego przedstawić terminy, godziny realizacji usług u poszczególnych świadczeniobiorców. 11. Wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie powiadomić Zamawiającego, o każdej zmianie w sytuacji życiowej i zdrowotnej osoby korzystającej z usług, która mogłaby mieć wpływ na prawidłową realizację usługi będącej przedmiotem zamówienia. 12. Pracownicy Wykonawcy będą prowadzić Karty pracy (zał. Nr 1 do projektu umowy). Karta pracy będzie znajdować się w mieszkaniu podopiecznego, w celu zapewnienia bieżącej kontroli. Po każdej wizycie osoby sprawującej opiekę karta pracy będzie poświadczona przez podopiecznego. 13.Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia przedmiotowych usług w dni robocze. w dniach i godzinach wyznaczonych przez Zamawiającego w dziennym przedziale czasowym pomiędzy godziną 8:00 a godziną 19.00. Zamawiający zaznacza, że pod pojęciem ilości godzin świadczonych usług należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług bez czynności przygotowawczych, tzn. bez czasu potrzebnego na dojście lub dojazd. 14. Cena oferty brutto oraz cena jednostkowa roboczogodziny brutto w odniesieniu do usług opiekuńczych muszą uwzględniać całkowity koszt realizacji zamówienia określony w wyżej wymienionym zakresie oraz w projekcie umowy, w tym również koszt dojazdu do miejsca zamieszkania klienta. 15. Ceny jednostkowe zaproponowane przez oferenta będą stałe w okresie obowiązywania umowy. 16. Rozliczenie usług następować będzie co miesiąc w terminie do 5 dnia następnego miesiąca. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu: a) fakturę, b) imienne rozliczenie wykonanych usług opiekuńczych. c) kserokopie kart pracy 17. Uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia są zapisy zawarte w Załączniku nr 5 do SIWZ - wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853111003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leczyca.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach