Przetargi.pl
Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Gminy Brańszczyk w okresie od 02.01.2020 do 31.12.2022

Gmina Brańszczyk ogłasza przetarg

  • Adres: 07-221 Brańszczyk, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 5929310 , fax. 29 7422811
  • Data zamieszczenia: 2019-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brańszczyk
    ul. Jana Pawła II 45
    07-221 Brańszczyk, woj. mazowieckie
    tel. 29 5929310, fax. 29 7422811
    REGON: 55066782400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.branszczyk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Gminy Brańszczyk w okresie od 02.01.2020 do 31.12.2022
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem umowy jest wykonywanie usług (na podstawie art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej) podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brańszczyku, zgodnie z ilością godzin i zakresem ustalonym w decyzji administracyjnej przyznającej świadczenie. 2) Usługi mają być świadczone w dni robocze, w dni świąteczne i wolne od pracy, a także – w uzasadnionych stanem zdrowia podopiecznego przypadkach - w godzinach nocnych. 3) Ilość godzin świadczonych usług uzależniona będzie od rodzaju usług, liczby podopiecznych i ich potrzeb i zmieniać się będzie w okresie trwania umowy. 4) Szacunkowa miesięczna ilość godzin w okresie trwania umowy wynosi ok. 800 godzin 5) Szacunkowa ilość osób korzystających z usług opiekuńczych: około 32 (trzydzieści dwa). 6) Szacunkowa ilość środowisk korzystających z usług opiekuńczych: ok. 25 (dwadzieścia pięć) Szczegółowy opis zawiera SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85142300-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Przy ofercie Wykonawca składa n/w dokumenty: -Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu –załącznik nr 3 z SIWZ, wypełnione i podpisane przez wykonawcę, -Dokument o którym mowa w pkt. V.3. ppkt. 2) SIWZ jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. -Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej załącznik nr 7 SIWZ. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną