Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 67-300 Szprotawa, ul. Krasińskiego
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 376 32 30 , fax. 068 376 26 99
- Data zamieszczenia: 2020-12-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Krasińskiego 23
67-300 Szprotawa, woj. lubuskie
tel. 068 376 32 30, fax. 068 376 26 99
REGON: 97051256500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops-szprotawa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH NA RZECZ UPRAWNIONYCH MIESZKAŃCÓW MIASTA I GMINY SZPROTAWA - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Świadczenie usług opiekuńczych – dla około 54 osób, 5 dni w tygodniu, około 2 godziny dziennie. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych w myśl art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej. Miejscem wykonywania usług jest miejsce zamieszkania podopiecznego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85100000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5.000,00 zł. słownie: pięć tysięcy złotych 3. Dostawca wnosi wadium: w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na konto Ośrodka Pomocy Społecznej w Szprotawie nr konta: 19 1020 5402 0000 0102 0267 8324 przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNEK - posiadanie przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 - 23 ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Podstawy wykluczenia z postępowania zostały opisane w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem – zaświadczenie. Oświadczenie, że na dzień składania ofert wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania i spełnia warunki udziału w postępowaniu - załącznik nr 1. c) DATA WYSTAWIENIA LUB SPORZĄDZENIA DOKUMENTU ALBO OŚWIADCZENIA - Nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) a) WARUNEK - Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - W ramach oceny spełniania niniejszego warunku zamawiający wymaga, ażeby wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia wykazał, iż w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał co najmniej 3 usług opiekuńczych o wartości nie mniejszej niż wynikająca z oferty złożonej w niniejszym postępowaniu. a) WARUNEK - Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. b) OŚWIADCZENIA LUB DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIANIE WARUNKI – oświadczenie o niezaleganiu w ZUS i US – załącznik nr 3 do SIWZ. c) DATA WYSTAWIENIA LUB SPORZĄDZENIA DOKUMENTU ALBO OŚWIADCZENIA – przed terminem składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4.1.a), składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu poprzez sprawdzenie kompletności oraz poprawności dokumentów oraz oświadczeń dostarczonych przez wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną