Przetargi.pl
Świadczenie usług opiekuńczych na rzecz osób wymagających opieki w miejscu zamieszkania na terenie gminy Łomianki.

Integracyjne Centrum Dydaktyczno-Sportowe ogłasza przetarg

  • Adres: 05-092 Łomianki Dolne, Staszica 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Integracyjne Centrum Dydaktyczno-Sportowe
    Staszica 2
    05-092 Łomianki Dolne, woj. mazowieckie
    REGON: 015633558
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.icds.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług opiekuńczych na rzecz osób wymagających opieki w miejscu zamieszkania na terenie gminy Łomianki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Szczegółowy i ilościowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia, wyszczególniona ilość godzin usług opiekuńczych jest ilością szacunkową i może ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu). Zamawiający zaznacza, że pod pojęciem wymiaru godzin świadczonych usług należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług bez czynności przygotowawczych np. dojazdów do klienta. Wykonawca oświadcza, iż nie będzie dochodził roszczeń finansowych co do faktycznej ilości wykonywanej usługi opiekuńczej, liczba godzin usług opiekuńczych uzależniona jest od potrzeb mieszkańców, usługi opiekuńcze winny być dostosowane do szczególnych potrzeb wynikających z rodzaju schorzenia lub niepełnosprawności. Szczegółowa procedura realizacji usług opiekuńczych oraz prawa i obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy podczas realizacji usług opiekuńczych zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.2. Zgodnie z art. 41 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych(tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85311100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki:Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca składający ofertę wykaże, że:- posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż: 100 000,00 zł na okres realizacji zamówienia,2.4 zdolności technicznej lub zawodowej- Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca składający ofertę wykaże, że:- wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną usługę odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. świadczenie usług opiekuńczych dla jednostek samorządowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 12.03.2004r. o pomocy społecznej), o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto rocznie. Jeżeli są w trakcie wykonywania, muszą być zrealizowane na dzień składania ofert o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto rocznie,- dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponuje osobami posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje niezbędne do wykonywania usług opiekuńczych, stanowiących przedmiot zamówienia –10 pracowników na czas realizacji zamówienia wraz z jedną osobą (1 osoba) koordynator mający profesjonalne przygotowanie pozwalające ocenić fachowość personelu świadczącego usługi,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-01-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach