Przetargi.pl
Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych w domach klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Leżajsku.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Leżajsku ogłasza przetarg

  • Adres: 37-300 Leżajsk, Plac R. Jaszowskiego 6
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 242 04 97 , fax. 017 242 04 97
  • Data zamieszczenia: 2009-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Leżajsku
    Plac R. Jaszowskiego 6 6
    37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie
    tel. 017 242 04 97, fax. 017 242 04 97
    REGON: 00052468300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopslezajsk.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych w domach klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Leżajsku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych w domach klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Leżajsku dla ok. 35 osób miesięcznie z czego przewiduje się: usług opiekuńczych dla ok. 25 osób i specjalistycznych usług opiekuńczych dla ok. 10 osób. W okresie obowiązywania umowy przewidywana liczba godzin wyniesie: usługi opiekuńcze ok. 6200 godzin, specjalistyczne usługi opiekuńcze ok. 6000 godzin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853124003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 i spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. W szczególności Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wykazali, że: 1) wykonali w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, co najmniej jednej usługi trwającej minimum 12 miesięcy w ramach jednej umowy odpowiadającej rodzajowi ( usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze) i wartościom usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna za usługę, odpowiadającą rodzajowi przedmiotu zamówienia wykonanie co najmniej 1 usługi trwającej minimum 12 miesięcy w ramach jednej umowy grupie 20 osób. 2) mają do dyspozycji personel zdolny do wykonania zamówienia, o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych wymaganych przy realizacji usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych. 3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty przez Wykonawcę zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty wymagane w postępowaniu: 1) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o treści określonej w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, każdy z Wykonawców musi załączyć do oferty wyżej wymienione dokumenty. 4) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - informacje dotyczące kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także charakteru powierzonej usługi. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawcy w/w warunek mogą spełniać łącznie. 5) wykaz wykonanych usług z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopslezajsk.com.pl.

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach