Przetargi.pl
Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych na terenie gminy Krajenka w 2010r.

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 77-430 Krajenka, ul. ks. Domańskiego 22
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-67 2639086 w. 23 , fax. 0-67 2638081
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. ks. Domańskiego 22 22
    77-430 Krajenka, woj. wielkopolskie
    tel. 0-67 2639086 w. 23, fax. 0-67 2638081
    REGON: 00461147900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgops.krajenka.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych na terenie gminy Krajenka w 2010r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych usług opiekunczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania w ilości co najmniej:- usługi opiekuńcze 3168 godzin w całym okresie trwania umowy dla 6 podopiecznych- specjalistyczne usługi opiekuńcze 6600 godzin w całym okresie trwania umowy dla 6 podopiecznych. Ilość godzin świadczonych usług może ulec zmianie w zależności od zmiany okoliczności uzasadniajacych przyznanie świadczenia.W uzasadnionych przypadkach zamawiajacy może wymagać by opiekunowie świadczyli usługi w czasie dostosowanym do potrzeb podopiecznych zarówno w dni robocze jak i wolne od pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 850000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniajacy warunki zawarte w art.22 ust. 1 stawy Prawo zamówien publicznych tj. 1) Posiadają odpowiednie uprawnienia do wykonania usług określonych w pkt III SIWZ 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) Znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikajacych z art. 22 ust.1 ustawy, według załącznika nr 2 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrebne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowegio oraz własciwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu skladania ofert. 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy,wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Informację na temat liczby zatrudnionych pracowników, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z kwalifikacjami tycz osób. 7) Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego,że wykonawca jest ubzpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mgops.krajenka.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach