Przetargi.pl
Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie miasta i gminy Ustrzyki Dolne w roku 2010.

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 38-700 Ustrzyki Dolne, ul. Wyzwolenia 7
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4611868, 4613774, -75, -76 , fax. 013 4611868
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Wyzwolenia 7 7
    38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
    tel. 013 4611868, 4613774, -75, -76, fax. 013 4611868
    REGON: 37000484700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie miasta i gminy Ustrzyki Dolne w roku 2010.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych o zakresie: 1. Usługi opiekuńcze u podopiecznych tut Ośrodka w ilości 18.300 godzin rocznie 2. Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi u podopiecznych w ilości 9 300 godzin rocznie. Zamawiający wymaga, by opiekunowie świadczyli usługi w czasie dostosowanym do potrzeb podopiecznych, w tym również w godzinach popołudniowych i dni wolne od pracy Do zadań opiekunów należą w szczególności: 1. Wykonywanie usług podstawowych polegających na pomocy w zaspakajaniu niezbędnych potrzeb życiowych, rozumiane jako: - dbałość o higienę i wygląd osoby wymagającej pomocy oraz jej miejsca zamieszkania, - pomoc w codziennych czynnościach samoobsługowych, - dokonywanie niezbędnych zakupów, - przygotowywanie lub dostarczanie posiłków, - utrzymywanie kontaktów z otoczeniem, - pomoc w organizowaniu i spędzaniu czasu wolnego, - pomoc w załatwianiu spraw urzędowych, - pielęgnacja, jako wspieranie procesu leczenia, w tym w szczególności: pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych, pilnowanie terminów wizyt lekarskich i badań diagnostycznych, pomoc w zaopatrzeniu w leki, pomoc w zaopatrzeniu w środki pomocnicze i przedmioty ortopedyczne, pomoc w podawaniu leków zgodnie z zaleceniami lekarza 2. Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych wykonywanych u osób z zaburzeniami psychicznymi, których rodzaj i zakres wynika z indywidualnych potrzeb klienta, realizowane są na podstawie obowiązujących przepisów prawa w tym zakresie. 3. Osoby realizujące usługi opiekuńcze winny posiadać przygotowanie zawodowe do wykonywania tych usług lub co najmniej 3 -letni staż pracy na tym lub podobnym stanowisku. 4. Osoby wykonujące specjalistyczne usługi opiekuńcze u osób z zaburzeniami psychicznymi powinny posiadać kwalifikacje określone w przepisach w tym zakresie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 850000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia może wziąć udział Wykonawca , który : a) ma uprawnienia do wykonania działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania b) ma niezbędna widzę , doświadczenie oraz potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej , zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia /nie spełnia . Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia . W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu w zakresie : reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia , złożenia oferty , podpisania umowy . W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie wymagane oświadczenia i dokumenty składają wszyscy wykonawcy występujący wspólnie .Oferta musi być podpisana przez pełnomocnika. Wykonawca zobligowany jest do określenia w ofercie , którą część przedmiotu zamówienia zamierza powierzyć Podwykonawcy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków stawianych wykonawcom przez zamawiającego pozwalających na uznanie oferty za ważną pod względem formalnej poprawności, wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. l ustawy Prawo zamówień publicznych. - zał. nr 2 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające uprawnienia wykonawcy do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem. 3. Oświadczenie o podwykonawcach .- zał. nr 3 4. Wykaz kwalifikacji osób ztrudnionych - zał. nr 6 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług opiekuńczych, z podaniem ich wartości, dat wykonania i podmiotów dla których były świadczone. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie - wg zał. nr 4 6. Krótka informacja o wykonawcy określająca doświadczenie, wyróżnienia, referencje itp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ustrzyki-dolne.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach