Przetargi.pl
Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych - pielęgnacyjnych, w domach podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy 7 dni w tygodniu w tym niedziele i święta.

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 01-381 Warszawa, ul. Powstańców Śląskich 9
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 664-70-14 , fax. 022 665-89-39
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy
    ul. Powstańców Śląskich 9 9
    01-381 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 664-70-14, fax. 022 665-89-39
    REGON: 01077380000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsbemowo.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych - pielęgnacyjnych, w domach podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy 7 dni w tygodniu w tym niedziele i święta.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych - pielęgnacyjnych w domach podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo do 170 osób miesięcznie. W okresie obowiązywania umowy przewidywanym liczba godzin wyniesie: usługi opiekuńcze do 42 816 godzin, specjalistyczne usługi opiekuńcze - pielęgnacyjne do 12 600 godzin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 850000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 pkt 1 -3 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych;2. W szczególności Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wykazali, że:1) mają do dyspozycji lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych wymaganych przy realizacji usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych - pielęgnacyjnych tj.:? co najmniej 10 osób które muszą legitymować się świadectwem lub dyplomem ukończenia minimum medycznej szkoły średniej o kierunku pielęgniarskim lub pokrewnym, albo mieć stosowne kwalifikacje poparte zaświadczeniem o ukończeniu kursu w zakresie pielęgnacji chorego w domu (do świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych - pielęgnacyjnych),? co najmniej 30 osób z wykształceniem przynajmniej podstawowym, przeszkolone - ukończenie kursu PCK lub szkolenia wewnętrznego zorganizowanego przez Wykonawcę, znające procedury wzywania pomocy i udzielania pomocy przedlekarskiej ( do świadczenia usług opiekuńczych),? opiekunki winny być: niekaralne, w tzw. wieku produkcyjnym ( do 60 lat ), sprawne fizycznie i intelektualnie, potrafiące obsługiwać podstawowy sprzęt gospodarstwa domowego, zdolne do wykonywania ciężkich prac fizycznych oraz posiadać umiejętność nawiązywania i utrzymywania prawidłowych kontaktów interpersonalnych, przestrzegać tajemnicy służbowej. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tzn. wykażą wykonanie i/lub wykonywanie usług w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej jednego zamówienia trwającego minimum 12 miesięcy w ramach jednej umowy odpowiadającej rodzajowi ( usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze-pielęgnacyjne) grupie powyżej 100 osób, z podaniem wartości.3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty przez Wykonawcę zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Oświadczenia i dokumenty wymagane w postępowaniu:1) oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, zgodne z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. ( według Zał. nr 2 do SIWZ).(W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, wymagane oświadczenie musi być złożone i podpisane przez pełnomocnika Wykonawców), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę).3) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówieniu wraz z informacjami dotyczącymi kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (według Zał. nr 3 do SIWZ). Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował powinien dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, w/w warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.4) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że wykazane usługi zostały wykonane należycie (według Zał. nr 4 do SIWZ);W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wymagane przez Zamawiającego zgodne z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Potencjał kadrowy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opsbemowo.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach