Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 01-381 Warszawa, ul. Powstańców Śląskich 9
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 664-70-14 , fax. 022 665-89-39
- Data zamieszczenia: 2009-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy
ul. Powstańców Śląskich 9 9
01-381 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 664-70-14, fax. 022 665-89-39
REGON: 01077380000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsbemowo.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych - pielęgnacyjnych, w domach podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy 7 dni w tygodniu w tym niedziele i święta. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych - pielęgnacyjnych w domach podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo do 170 osób miesięcznie. W okresie obowiązywania umowy przewidywanym liczba godzin wyniesie: usługi opiekuńcze do 42 816 godzin, specjalistyczne usługi opiekuńcze - pielęgnacyjne do 12 600 godzin. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 850000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 pkt 1 -3 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych;2. W szczególności Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wykazali, że:1) mają do dyspozycji lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych wymaganych przy realizacji usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych - pielęgnacyjnych tj.:? co najmniej 10 osób które muszą legitymować się świadectwem lub dyplomem ukończenia minimum medycznej szkoły średniej o kierunku pielęgniarskim lub pokrewnym, albo mieć stosowne kwalifikacje poparte zaświadczeniem o ukończeniu kursu w zakresie pielęgnacji chorego w domu (do świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych - pielęgnacyjnych),? co najmniej 30 osób z wykształceniem przynajmniej podstawowym, przeszkolone - ukończenie kursu PCK lub szkolenia wewnętrznego zorganizowanego przez Wykonawcę, znające procedury wzywania pomocy i udzielania pomocy przedlekarskiej ( do świadczenia usług opiekuńczych),? opiekunki winny być: niekaralne, w tzw. wieku produkcyjnym ( do 60 lat ), sprawne fizycznie i intelektualnie, potrafiące obsługiwać podstawowy sprzęt gospodarstwa domowego, zdolne do wykonywania ciężkich prac fizycznych oraz posiadać umiejętność nawiązywania i utrzymywania prawidłowych kontaktów interpersonalnych, przestrzegać tajemnicy służbowej. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tzn. wykażą wykonanie i/lub wykonywanie usług w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej jednego zamówienia trwającego minimum 12 miesięcy w ramach jednej umowy odpowiadającej rodzajowi ( usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze-pielęgnacyjne) grupie powyżej 100 osób, z podaniem wartości.3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty przez Wykonawcę zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Oświadczenia i dokumenty wymagane w postępowaniu:1) oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, zgodne z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. ( według Zał. nr 2 do SIWZ).(W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, wymagane oświadczenie musi być złożone i podpisane przez pełnomocnika Wykonawców), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę).3) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówieniu wraz z informacjami dotyczącymi kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (według Zał. nr 3 do SIWZ). Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował powinien dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, w/w warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.4) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że wykazane usługi zostały wykonane należycie (według Zał. nr 4 do SIWZ);W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wymagane przez Zamawiającego zgodne z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Potencjał kadrowy
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opsbemowo.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług medycznych w zakresie wydawania orzeczeń przez Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Siedlcach
Dodano: 2016-07-25 - Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi ,w miejscu ich zamieszkania, podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
Dodano: 2016-07-21 - Całodobowe świadczenie usług w przedmiocie badań lekarskich osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję, w celu wytrzeźwienia na terenie działania Komendanta Powiatowego Policji w Legionowie (WZP-2982/16/134/F)
Dodano: 2016-07-04 - Całodobowe świadczenie usług w przedmiocie badań lekarskich osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję, w celu wytrzeźwienia na terenie działania Komendanta Powiatowego Policji w Legionowie (WZP-2711/16/129/F)
Dodano: 2016-06-23 - Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych-pielęgnacyjnych, w domach podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy 7 dni w tygodniu, w tym niedziele i święta.
Dodano: 2016-06-13 - Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych - pielęgnacyjnych, w domach podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy 7 dni w tygodniu, w tym niedziele i święta
Dodano: 2016-06-01 - ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH DLA IZBY WYTRZEŹWIEŃ W PŁOCKU
Dodano: 2016-05-11 - Całodobowe świadczenie usług w przedmiocie badań lekarskich osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję, w celu wytrzeźwienia na terenie działania Komendanta Powiatowego Policji w Pruszkowie (WZP-1551/16/92/F)
Dodano: 2016-04-27 - Świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Płocku
Dodano: 2016-04-26 - świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób wskazanych przez Zamawiającego w okresie od 1.04.2016 r. do 31.03.2017 r.
Dodano: 2016-02-18