Przetargi.pl
Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lwówku na terenie miasta i gminy Lwówek, w miejscu ich zamieszkania lub pobytu. Usługi będące przedmiotem zamówienia powinny być wykonywane w terminie od 1 stycznia 2012 r. do 31 grudnia 2013 r.

Gmina Lwówek ogłasza przetarg

  • Adres: 64-310 Lwówek, ul. Ratuszowa 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4414024 , fax. 061 4414212
  • Data zamieszczenia: 2011-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lwówek
    ul. Ratuszowa 2 2
    64-310 Lwówek, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4414024, fax. 061 4414212
    REGON: 00053041300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lwowek.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lwówku na terenie miasta i gminy Lwówek, w miejscu ich zamieszkania lub pobytu. Usługi będące przedmiotem zamówienia powinny być wykonywane w terminie od 1 stycznia 2012 r. do 31 grudnia 2013 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opieki społecznej nie obejmujących miejsc noclegowych pn.: Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lwówku na terenie miasta i gminy Lwówek, w miejscu ich zamieszkania lub pobytu, wynikających z art. 17 ust.1 pkt. 11, art. 50 ust. 1, 2, 3, 5, 6 Ustawy z dnia 12 marca 2004 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2009 r. Nr 175, poz. 1362). 2. Zakres usług opiekuńczych obejmuje w szczególności: a. pomoc w utrzymaniu higieny osobistej podopiecznego, b. zmianę bielizny osobistej, pościelowej, przesłanie łóżka, c. utrzymanie w czystości bielizny osobistej i pościelowej podopiecznego, d. pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych - podanie basenu, pomoc w dojściu do toalety, e. zapobieganie powstawaniu odleżyn i odparzeń, f. zmianę pozycji obłożnie chorego w łóżku, g. opiekę zalecaną przez lekarza - podawanie leków, okłady, nacieranie, h. zakupy artykułów spożywczych i przemysłowych, i. przygotowanie posiłku lub pomoc w jego przygotowaniu, karmienie chorego, j. palenie w piecu, dostarczenie węgla, wody i drewna do mieszkania podopiecznego, k. utrzymywanie w czystości pomieszczeń użytkowanych przez podopiecznego, l. utrzymywanie w czystości sprzętu i urządzeń sanitarnych, m. zamawianie wizyt lekarskich, realizacja recept, n. załatwianie spraw urzędowych, o. współpracę z innymi instytucjami i organizacjami powołanymi do opieki nad chorym w domu, p. pomoc w wykonywaniu funkcji rodzicielskich w rodzinach nieporadnych życiowo. 3. Usługi opiekuńcze świadczone są u osób, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy osób drugich, a są jej pozbawione. 4. Świadczenie usług dla podopiecznego w miejscu jego zamieszkania lub pobytu ma na celu: a. zaspokojenie codziennych potrzeb życiowych, b. zapewnienie kompleksowej opieki w domu chorego c. w miarę możliwości zapewnienie kontaktów z otoczeniem. 5. Usługi opiekuńcze świadczone są w oparciu o decyzję administracyjną, która określa: a. miejsce realizacji usługi, b. czas jej trwania, c. zasady odpłatności za zrealizowaną usługę, d. szczegółowy zakres czynności do wykonania. 6. Usługi opiekuńcze świadczone są w dni robocze i dni wolne od pracy. 7. Objęcie podopiecznego opieką musi nastąpić nie później niż 2 dni od chwili zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego lub zgodnie z terminem określonym w decyzji. 8. Usługi opiekuńcze mogą być świadczone przez osoby, które posiadają odpowiednie kwalifikacje oraz doświadczenie w opiece nad chorym w domu. 9. Rozliczenie za świadczone usługi odbywa się każdego miesiąca następującego po miesiącu, w którym usługi zostały wykonane na podstawie przedłożonego wykazu przepracowanych godzin u podopiecznych, potwierdzonego podpisem przez Przyjmującego Zamówienie. Wykaz przepracowanych godzin u podopiecznych stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. 10. Zamawiający szacuje objęcie usługami opiekuńczymi około 15 podopiecznych w skali miesiąca. Szacunkowa ilość godzin opiekuńczych - 780 godzin miesięcznie (w tym 90 godzin miesięcznie w dni wolne od pracy). 11. W przypadku wykorzystania środków przeznaczonych na realizację niniejszej usługi zleceniodawca zastrzega sobie, iż wartość tych środków może zostać zwiększona, jeżeli zamawiający pozyska dodatkowe źródło finansowania na ten cel. 12. Inne informacje związane z przedmiotem zamówienia: a. przedmiot zamówienia należy wykonać z należytą starannością, czuwać nad jego prawidłową realizacją przez zatrudnione osoby, które posiadają odpowiednie kwalifikacje oraz doświadczenie w opiece na chorym w domu. b. Wykonawca zapewnia: i. przedmioty oraz materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na stosowanie w pracy z chorymi, ii. urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym umożliwienie zorganizowania transportu osób objętych usługami opiekuńczymi celem umożliwienia prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. c. Wykonawca w trakcie wykonywania usług ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników, własne oraz innych osób znajdujących się w miejscu świadczenia usług opiekuńczych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853120009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w tym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lwowek.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach