Przetargi.pl
Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kętrzynie

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 11-400 Kętrzyn, ul. Górna 8
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 751 29 01 , fax. 0-89 751 74 11
  • Data zamieszczenia: 2012-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Górna 8 8
    11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 751 29 01, fax. 0-89 751 74 11
    REGON: 00445108200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mops.ketrzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kętrzynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kętrzynie został podzielony na 14 części wskazanych w pkt 9 ze względu na znaczną liczbę godzin świadczonych usług, z których każda obejmuje w szczególności: - pomoc w utrzymaniu higieny osobistej podopiecznego, - zmianę bielizny osobistej i pościelowej, przesłanie łóżka, - pomoc w załatwianiu potrzeb fizjologicznych, - zmiany pozycji obłożnie chorego w łóżku, - opiekę zalecaną przez lekarza - podawanie leków, okłady, nacieranie, zapobieganie powstawaniu odleżyn i odparzeń, - przestrzeganie diety w zależności od schorzenia, i zalecenia lekarza, - dostarczenie opału do mieszkania oraz palenie w piecu, - robienie zakupów art. spożywczych i niezbędnych do egzystencji artykułów przemysłowych, - podawanie posiłków, pomoc przy ich przygotowaniu, oraz karmienie, o ile tego wymaga podopieczny, - utrzymanie w czystości pomieszczeń oraz sprzętów domowych (naczyń stołowych i kuchennych) i urządzeń sanitarnych, - pranie bielizny osobistej (dziennej i nocnej ) oraz lekkiej odzieży, - załatwianie spraw urzędowych, regulowanie rachunków i opłat podopiecznego, - prowadzenie na bieżąco zeszytu wydatków i rozliczeń wydanych pieniędzy, - klienta codziennie lub w terminach ustalonych, - zamawianie wizyt lekarskich, realizacja recept, - pomoc w ubieraniu się, rozbieraniu się, w razie potrzeby zabezpieczenie w pampersy, - wychodzenie z podopiecznym na spacery, zapewnienie kontaktów ze środowiskiem, - bieżące porządki i codzienne wietrzenie w używanej części mieszkania, - w przypadku osób mieszkających samotnie utrzymanie kontaktów z rodziną, sąsiadami, znajomymi, - w miarę możliwości organizowanie wolnego czasu, dostarczanie prasy, książek oraz zachęcanie do prac ręcznych, - utrzymanie stałego kontaktu z lekarzem, pielęgniarką środowiskową, pracownikiem socjalnym Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej. 5. Przez usługi opiekuńcze rozumie się usługi świadczone u osób, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy osób trzecich, a są jej pozbawione. 6. Usługi będą świadczone przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00, oraz w zależności od stanu zdrowia podopiecznego także w dni wolne od pracy. 7. Zamawiający szacuje, że miesięcznie z usług opiekuńczych będzie korzystało narastająco średnio około 80 osób. Ogólna szacunkowa liczba godzin w skali całego roku na usługi opiekuńcze to 28 050 h. 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną liczbę części zadania. 9. Zamawiający, z uwagi na znaczą ilość godzin objętych postępowaniem dzieli zamówienie na 14 części: a) Zadanie 1 - szacunkowo obejmuje 2.112 h, b) Zadanie 2 - szacunkowo obejmuje 2.112 h, c) Zadanie 3 - szacunkowo obejmuje 2.112 h, d) Zadanie 4 - szacunkowo obejmuje 2.112 h, e) Zadanie 5 - szacunkowo obejmuje 2.112 h, f) Zadanie 6 - szacunkowo obejmuje 2.112 h, g) Zadanie 7 - szacunkowo obejmuje 2.112 h, h) Zadanie 8 - szacunkowo obejmuje 2.112 h, i) Zadanie 9 - szacunkowo obejmuje 2.112 h, j) Zadanie 10 - szacunkowo obejmuje 2.112 h, k) Zadanie 11 - szacunkowo obejmuje 2.112 h, l) Zadanie 12 - szacunkowo obejmuje 2.112 h, m) Zadanie 13 - szacunkowo obejmuje 2.112 h, n) Zadanie 14 - szacunkowo obejmuje 594 h, Zamawiający zastrzega, że podane ilości godzin są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie w tym zakresie prawo do ograniczenia zakresu przedmiotu umowy do 80% wartości umowy brutto w każdej części. Niewykorzystanie przez Zamawiającego 20% wartości umowy brutto w każdej części nie może stanowić podstawy do roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowania zamówienia. Ilość zamówionych usług uzależniona będzie od rodzaju usług, liczby podopiecznych i ich potrzeb oraz posiadanych środków finansowych, co może się zmienić w czasie trwania umowy. 10. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia każdorazowo dla podopiecznego zostanie określony w zleceniu sporządzonym na podstawie decyzji administracyjnej przyznającej świadczenie, gdzie będzie wskazane w szczególności: - miejsce realizacji, - czas jej trwania, - zakres czynności do wykonania. 11. Usługi opiekuńcze świadczone będą na terenie miasta Kętrzyn w mieszkaniach podopiecznych, do których opiekunowie są zobowiązani dotrzeć własnym transportem. Przez świadczenie usług należy rozumieć rzeczywisty czas świadczenia usług bez czynności przygotowawczych np: dojazdów do osób objętych pomocą. 12. Rozliczenie za świadczone usługi opiekuńcze odbywać się będzie co miesiąc na podstawie przedłożonej karty pracy opiekuna potwierdzonej podpisem podopiecznego. 13. Zamawiający nie dopuszcza dokonywania zaliczek. 14. Rozliczenie nastąpi za faktycznie wykonane usługi na podstawie cen jednostkowych za godzinę świadczenia usług podanych w ofercie. Wartość przedmiotu umowy będzie iloczynem podanej przez Wykonawcę ceny 1 godziny zegarowej brutto i przewidywanej (w okresie trwania umowy) liczby godzin usług, natomiast wartość zrealizowanego zamówienia będzie wynikała z iloczynu ceny brutto za 1 godz. zegarową usługi i faktycznej liczby wypracowanych godzin usług. 15. Ceny jednostkowe nie mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy, za wyjątkiem zmiany obowiązującej stawki VAT. Umowa może ulec zmianie w zakresie zmiany obowiązującej stawki podatku VAT oraz wartości brutto umowy przy zachowaniu niezmiennych cen jednostkowych netto za świadczoną usługę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mops.ketrzyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach