Przetargi.pl
swiadczenie usług opiekuńczych dla Miejskiego ośrodka Pomocy Społecznej

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, ul. Budowlanych 59
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 227-22-71 , fax. 032 227-35-40
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Budowlanych 59 59
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 032 227-22-71, fax. 032 227-35-40
    REGON: 00344905400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    swiadczenie usług opiekuńczych dla Miejskiego ośrodka Pomocy Społecznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4. Opis przedmiotu zamówienia : 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej miasta Tychy usług opiekuńczych w zakresie pomocy w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych (CPV 85.31.11.00 i 85.31.12.00) osób, które z powodu wieku, długotrwałej choroby lub niepełnosprawności wymagają pomocy innych osób. Szacunkowa liczba godzin miesięcznie - 6000 Liczba godzin w okresie obowiązywania umowy nie może przekroczyć 72000 . SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania osób, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy w następującej formie: toaleta i pomoc przy ubieraniu zmiana bielizny osobistej i pościelowej, przesłanie łóżka pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznym przygotowanie posiłków z uwzględnieniem diety zleconej przez lekarza lub dostarczenie posiłku w tym co najmniej jednego posiłku gorącego zakup artykułów spożywczych i innych (art. spożywcze w obrębie osiedla, gdzie zamieszkuje podopieczny) pomoc przy spożywaniu posiłków utrzymanie w czystości naczyń stołowych, kuchennych i innego sprzętu gospodarstwa domowego służącego podopiecznemu utrzymanie w czystości sprzętu sanitarnego i urządzeń sanitarnych pomoc w praniu: bielizny osobistej, bielizny pościelowej, odzieży podopiecznego lub zanoszenie do pralni utrzymanie w czystości najbliższego otoczenia podopiecznego palenie w piecu, zabezpieczenie w opał i wodę mycie okien (dwa razy w roku w okolicach przedświątecznych) w pomieszczeniach użytkowanych przez podopiecznego w przypadku osób samotnych zamawianie wizyt lekarskich oraz kontakt w szczególnych sytuacjach w sprawach podopiecznego z placówkami służby zdrowia, realizacja recept organizowanie czasu wolnego, spacerów załatwianie spraw urzędowych w przypadku osób samotnych prowadzenie zeszytu wydatków i rozliczenie się z podopiecznym z wydanych pieniędzy doprowadzanie i odprowadzanie do ośrodków wsparcia (ilość minut powinna być uzależniona od odległości od ośrodka wsparcia oraz kondycji fizycznej i stanu zdrowia podopiecznego). Wymagania: Zamawiający stawia wymóg ciągłości wykonywanych usług w środowiskach w tym znaczeniu, że środowiska objęte będą opieką przez te same osoby za wyjątkiem sytuacji wyjątkowych, uzgodnionych przez strony. Usługi mogą być świadczone w dni robocze, w dni wolne od pracy i świąteczne w godzinach od 8:00 do 16:00, a w wyjątkowych sytuacjach również w godzinach wieczornych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853111009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6. Opis warunków udziału w postępowaniu: 6.1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy dostarczą oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia poniższych warunków: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1 i 2 ustawy), które potwierdzone zostają dokumentami: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8,9 upzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. przedstawią wykaz wykonywanych zamówień (załącznik nr 4) o zakresie i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia w ciągu ostatnich 3 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie , gdzie wykonywał zadanie jako główny wykonawca, z podaniem ilości godzin, wartości, okresu wykonania oraz odbiorców, z zastrzeżeniem, że wszystkie usługi muszą być wykonywane w domu podopiecznego. 6.3. posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia; 6.4.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. przedstawią wykaz pracowników zatrudnionych na umowę o pracę, zgodnie z poniższymi wytycznymi (załącznik nr 5) co najmniej 20 pracowników posiadających ukończone kursy, szkolenia w zakresie podstawowych umiejętności koniecznych do sprawowania opieki nad osobami starszymi bądź chorymi, potwierdzone odpowiednimi zaświadczeniami. Kwalifikacje, o których mowa w pkt 6.4. SIWZ należy udokumentować potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopią świadectwa ukończenia średnich lub kierunkowych szkół, zaświadczeniami z ukończonych kursów, szkoleń itp. Zatrudniona kadra winna ponadto spełniać warunki: dobry stan zdrowia, brak nałogów, predyspozycje psychiczne do pracy z ludźmi starszymi i chorymi. 6.5.wykonawca przedstawi informację z banku, w którym posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych co najmniej 50 000 zł lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 6.6.wykonawca przedstawi polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 40 000 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną