Centralny Ośrodek Informatyki ogłasza przetarg
- Adres: 02-305 Warszawa, Aleje Jerozolimskie
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48222502883, , fax. +48222502987
- Data zamieszczenia: 2019-09-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centralny Ośrodek Informatyki
Aleje Jerozolimskie 132-136
02-305 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48222502883, , fax. +48222502987
REGON: 10099948900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.coi.gov.pl/zamowienia-publiczne
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja Gospodarki Budżetowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług opieki serwisowej oraz realizacja zmian rozwojowych w ramach systemu ITSM - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Świadczenie usług opieki serwisowej oraz realizacja zmian rozwojowych w ramach systemu ITSM - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72260000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 15 000,00 zł [słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100]. 2. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium na cały okres związania ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zawarcie rocznej umowy dotyczącej usługi wsparcia dla modułu Kadrowo-Płacowego, eDeklaracji oraz PPK, a także udostępnianie aktualizacji i subskrypcji licencji nowych wersji (...)
Dodano: 2024-02-20 - Asysta techniczna i konserwacja zintegrowanego systemu zarządzania miastem „OTAGO” w 2024 roku
Dodano: 2024-01-18 - Zakup usługi wsparcia producenta dla oprogramowania ArcGIS”, sprawa nr 243/BŁiI/23/DG
Dodano: 2023-12-27 - „Usługi wsparcia technicznego oraz utrzymania systemu ABEL.”
Dodano: 2023-12-22 - Asysta techniczna i konserwacja zintegrowanego systemu zarządzania miastem „OTAGO” w 2024 roku
Dodano: 2023-11-29 - Świadczenie usług serwisowych, obejmujących opiekę techniczną oraz nadzór autorski, dla systemu eDIOM użytkowanego w Urzędzie oraz jednostkach organizacyjnych m.st. Warszawy
Dodano: 2023-10-13 - Zakup usług serwisu produktów SAS posiadanych w Centrali NFZ
Dodano: 2023-07-17 - Zawarcie rocznej umowy dotyczącej usługi wsparcia dla modułu Finansowo Księgowego, Środków Trwałych oraz JPK, a także udostępnianie aktualizacji i subskrypcji licencji (...).
Dodano: 2023-05-25 - Obsługa serwisowa wdrożonego w sądach apelacji warszawskiej oprogramowania Należności Sądowe OrCom.web
Dodano: 2023-04-18 - Świadczenie usług serwisu oraz realizacja zmian rozwojowych w ramach Systemu ITSM
Dodano: 2023-04-11