Centralny Ośrodek Informatyki ogłasza przetarg
- Adres: 02-305 Warszawa, Aleje Jerozolimskie
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48222502883, , fax. +48222502987
- Data zamieszczenia: 2018-05-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centralny Ośrodek Informatyki
Aleje Jerozolimskie 132-136
02-305 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48222502883, , fax. +48222502987
REGON: 100999489 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.coi.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja Gospodarki Budżetowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług opieki serwisowej oraz realizacja zmian rozwojowych w ramach Systemu ITSM - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opieki serwisowej oraz realizacja zmian rozwojowych w ramach Systemu ITSM posiadanego przez Zamawiającego – na warunkach okreslonych w części II SIWZ – Opisie przedmiotu zamówienia oraz części III SIWZ – wzorze umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72260000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 11.000,00 zł [jedenaście tysięcy złotych],
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z wykonawców, który złożył ofertę, zobowiązany jest do złożenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP - oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, z późn. zm.), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - Prawo zamówień publicznych.W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Razem z ofertą należy złożyć: a) dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem właściwym jest odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub dokumenty na podstawie których dokonuje się wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji, np. uchwała właściwego organu Wykonawcy; b) pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi w zakresie nadzoru autorskiego i serwisu systemu informatycznego
Dodano: 2024-06-28 - Dostawa systemu informatycznego ERP wraz z wdrożeniem, na potrzeby MSCZ
Dodano: 2024-05-09 - Zawarcie rocznej umowy dotyczącej usługi wsparcia dla modułu Kadrowo-Płacowego, eDeklaracji oraz PPK, a także udostępnianie aktualizacji i subskrypcji licencji nowych wersji (...)
Dodano: 2024-02-20 - Asysta techniczna i konserwacja zintegrowanego systemu zarządzania miastem „OTAGO” w 2024 roku
Dodano: 2024-01-18 - Zakup usługi wsparcia producenta dla oprogramowania ArcGIS”, sprawa nr 243/BŁiI/23/DG
Dodano: 2023-12-27 - „Usługi wsparcia technicznego oraz utrzymania systemu ABEL.”
Dodano: 2023-12-22 - Asysta techniczna i konserwacja zintegrowanego systemu zarządzania miastem „OTAGO” w 2024 roku
Dodano: 2023-11-29 - Świadczenie usług serwisowych, obejmujących opiekę techniczną oraz nadzór autorski, dla systemu eDIOM użytkowanego w Urzędzie oraz jednostkach organizacyjnych m.st. Warszawy
Dodano: 2023-10-13 - Zakup usług serwisu produktów SAS posiadanych w Centrali NFZ
Dodano: 2023-07-17 - Zawarcie rocznej umowy dotyczącej usługi wsparcia dla modułu Finansowo Księgowego, Środków Trwałych oraz JPK, a także udostępnianie aktualizacji i subskrypcji licencji (...).
Dodano: 2023-05-25