Izba Administracji Skarbowej w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 01-513 Warszawa, Alojzego Felińskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 5618000, 5618017, 5618018, , fax. 22 5618093
- Data zamieszczenia: 2020-03-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Warszawie
Alojzego Felińskiego 2B
01-513 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 5618000, 5618017, 5618018, , fax. 22 5618093
REGON: 00000001021100 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mazowieckie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-warszawie
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług okresowych przeglądów, konserwacji i napraw instalacji elektrycznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są: 1 Usługi przeglądów wraz z konserwacją instalacji elektrycznych i oświetleniowych w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Warszawie oraz budynkach podległych Jednostek na terenie województwa mazowieckiego w podziale na 6 części zgodnie z Załącznikami od Nr 2a do Nr 2f do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia; 2 Naprawy i usuwanie awarii instalacji elektrycznych i oświetleniowych w w/w budynkach, z podziałem na 6 części. Termin wykonywania usługi: do 31 grudnia 2021 roku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50711000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) Część 1 – 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące i 00/100); 2) Część 2 – 1 000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc i 00/100); 3) Część 3 – 1 000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc i 00/100); 4) Część 4 – 1000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc i 00/100), 5) Część 5 – 1 000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc i 00/100); 6) Część 6 – 1000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc i 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.3 W przypadku ustanowienia pełnomocnika lub obowiązku ustanowienia pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu (dotyczy formy konsorcjum lub spółki cywilnej) do oferty należy załączyć pełnomocnictwo rodzajowe lub szczegółowe wskazujące zakres pełnomocnictwa dla ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w formie odpisu potwierdzonego notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną