Przetargi.pl
Świadczenie usług odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży

Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 18-404 Łomża, Al. Piłsudskiego
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 864 733 610 , fax. 864 733 210
  • Data zamieszczenia: 2020-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
    Al. Piłsudskiego 11
    18-404 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 864 733 610, fax. 864 733 210
    REGON: 45066502400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-lomza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia obejmuje świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów medycznych innych niż niebezpieczne (kod 18 01 04) oraz usługi odbioru transportu i utylizacji odpadów medycznych zakaźnych (kody: 18 01 02; 18 01 03; 18 01 82), odpadów medycznych niebezpiecznych, innych niż zakaźne (kod 18 01 08) i odpadów medycznych innych niż niebezpieczne (kod 18 01 09) z placówki Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, zwanego dalej Zamawiającym, w ilościach i o wymaganiach określonych w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamówienie podzielone jest na 2 (dwie) części, zwane dalej Pakietami, tj.: - Pakiet 1 - odbiór i zagospodarowanie odpadów medycznych innych niż niebezpieczne (kod 18 01 04); - Pakiet 2 - odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych zakaźnych (kody: 18 01 02; 18 01 03; 18 01 82), odpadów medycznych niebezpiecznych, innych niż zakaźne (kod 18 01 08) i odpadów medycznych innych niż niebezpieczne (kod 18 01 09) 1) Dotyczy Pakietu 1 Przedmiot zamówienia Pakietu 1 obejmuje systematyczny odbiór i zagospodarowanie odpadów medycznych innych niż niebezpieczne (kod 18 01 04) pochodzących z terenów obiektów szpitalnych Szpitala Wojewódzkiego w Łomży przy Al. Piłsudskiego 11, w łącznej ilości szacunkowej zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. Odbiór odpadów będzie następował z oznakowanego pomieszczenia magazynowego w budynku zlokalizowanego na terenie Szpitala Wojewódzkiego w Łomży przy Al. Piłsudskiego 11. Szczegółowy zakres zamówienia Pakietu 1 został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 2) Dotyczy Pakietu 2 Przedmiot zamówienia Pakietu 2 obejmuje systematyczny odbiór i zagospodarowanie odpadów medycznych zakaźnych (kody: 18 01 02; 18 01 03; 18 01 82), odpadów medycznych niebezpiecznych, innych niż zakaźne (kod 18 01 08) i odpadów medycznych innych niż niebezpieczne (kod 18 01 09) pochodzących z terenów obiektów szpitalnych Szpitala Wojewódzkiego w Łomży przy Al. Piłsudskiego 11, w łącznej ilości szacunkowej zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. Odbiór odpadów będzie następował z oznakowanego zamkniętego pomieszczenia magazynowego w budynku zlokalizowanego na terenie Szpitala Wojewódzkiego w Łomży przy Al. Piłsudskiego 11. Szczegółowy zakres zamówienia Pakietu 2 został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Zamawiający informuje, że podana w załączniku nr 1 do SIWZ ilość odpadów medycznych, których odbiór jest przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest ilością szacunkową, która w trakcie trwania umowy może ulec zmianie, w tym zmniejszeniu, w zależności od rzeczywistych bieżących potrzeb Zamawiającego. 3. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z realizacją usług odbioru odpadów medycznych z lokalizacji Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości określonej w poniższej tabeli dla poszczególnych pakietów: Pakiet 1 1.000,00 zł Pakiet 2 5.000,00 zł 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy 00/100 złotych). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj.: Bank PKO BP nr 61 1020 1332 0000 1002 1215 6883 6. Wadium wniesione w pieniądzu musi być opisane w sposób umożliwiający jego identyfikację, poprzez podanie nr sprawy: ZT-SZP-226/01/3/2020 oraz oznaczenie pakietu. 7. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 4 powyżej, przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny terminu składania ofert). 8. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż pieniądz, oryginał dokumentu należy przekazać Zamawiającemu przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny terminu składania ofert). 9. Zamawiający zastrzega, że w przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniądz, z treści dokumentu gwarancji/poręczenia powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia Zamawiającemu każdej kwoty do łącznej maksymalnej wysokości kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie zapłaty, podpisane przez osobę upoważnioną oraz zawierające oświadczenie o podstawie do zatrzymania wadium zgodnie z art 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 10. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy PZP. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium na warunkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 12. W wypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczeń przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w dokumencie gwarancji lub poręczenia muszą być wskazani wszyscy Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada: 1) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarowania odpadami medycznymi w zakresie zbierania, transportu oraz przetwarzania zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 ze zm.) - dotyczy Pakietu 1. 2) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych niebezpiecznych i zakaźnych lub decyzje w sprawie pozwolenia na eksploatację zakładu unieszkodliwiania odpadów lub ważną umowę lub zobowiązanie innego zakładu do utylizacji, unieszkodliwiania odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 ze zm.), w tym art. 20 ustawy o odpadach ,,Zasada bliskości”, wraz z aktami wykonawczymi - dotyczy Pakietu 2.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą: 1) Formularz oferty (wg załącznika nr 2 do SIWZ), 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy) 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach