Przetargi.pl
”Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych oraz całorocznego utrzymania przystanków i miejsc przystankowych na terenie Gminy Kobylnica”

Centrum Usług Wspólnych ogłasza przetarg

  • Adres: 76-251 Kobylnica, Wodna
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 841 59 12 , fax. 59 841 59 15
  • Data zamieszczenia: 2019-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych
    Wodna 20/2
    76-251 Kobylnica, woj. pomorskie
    tel. 59 841 59 12, fax. 59 841 59 15
    REGON: 36569688100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.cuwkobylnica.tensoft.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ”Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych oraz całorocznego utrzymania przystanków i miejsc przystankowych na terenie Gminy Kobylnica”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ROZDZIAŁ 3 SIWZ OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie świadczenia usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych oraz całorocznego utrzymania przystanków i miejsc przystankowych na terenie Gminy Kobylnica. 3.2 Opis przedmiotu zamówienia za pomocą kodów CPV Wspólnego Słownika Zamówień: 90000000-7 Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne, 90500000-2 Usługi związane z odpadami, 90512000-9 Usługi transportu odpadów, 90600000-3 Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane, 90610000-6 Usługi sprzątania i zamiatania ulic, 90620000-9 Usługi odśnieżania, 90630000-2 Usługi usuwania oblodzeń 3.3 Zakres przedmiotu zamówienia: 3.3.1 Zadanie Nr 1 dotyczy opróżniania koszy i pojemników oraz wywozu do miejsc zagospodarowania: a) odpadów komunalnych mieszanych gromadzonych na placach zabaw i rekreacji, w Parku Wiejskim w Kobylnicy, na boiskach sportowych znajdujących się na terenie Gminy Kobylnica, b) odpadów komunalnych mieszanych i segregowanych tj. papier, tworzywa sztuczne oraz szkło, znajdujących się w oddzielnych pojemnikach na posesji Urzędu Gminy Kobylnica przy ul. Głównej 20, a także przy budynku Centrum Usług Wspólnych przy ul. Wodnej 20/2 w Kobylnicy. 3.3.2 Zadanie Nr 2 dotyczy opróżniania koszy i pojemników oraz wywozu do miejsc zagospodarowania odpadów komunalnych mieszanych gromadzonych w koszach ulicznych znajdujących się wzdłuż ciągów ulic na terenie Gminy Kobylnica. 3.3.3 Zadanie Nr 3 dotyczy opróżniania koszy i pojemników oraz wywozu do miejsc zagospodarowania odpadów komunalnych mieszanych i segregowanych tj. papier, tworzywa sztuczne, szkło, znajdujących się w oddzielnych pojemnikach na terenie Gminy Kobylnica w następujących jednostkach oświatowych: 1) Szkoły Podstawowej w Kobylnicy - ul. Główna 63, 76-251 Kobylnica, 2) Szkoły Podstawowej w Sycewicach - ul. Szkolna 1, 76-251 Sycewice, 3) Szkoła Podstawowa w Kwakowie, ul. Słupska 5, Kwakowo, 76-251 Kobylnica, 4) Szkoła Podstawowa w Kończewie, ul. Szkolna 1, Kończewo, 76-251 Kobylnica, 5) Szkoła Podstawowa w Słonowicach, Słonowice 4, 76-251 Kobylnica. 3.3.4 Zadanie Nr 4 dotyczy całorocznego utrzymania przystanków i miejsc przystankowych oraz opróżniania koszy i pojemników oraz wywóz do miejsc zagospodarowania odpadów komunalnych mieszanych gromadzonych na przystankach autobusowych na terenie Gminy Kobylnica. 3.4 Przedmiot zamówienia jest finansowany z budżetu Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy w zakresie zadań nr 1, 2 i 4 oraz w zakresie zadania nr 3 z budżetów: 1) Szkoły Podstawowej w Kobylnicy, ul. Główna 63, 76-251 Kobylnica, 2) Szkoły Podstawowej w Sycewicach, ul. Szkolna 1, 76-251 Sycewice, 3) Szkoły Podstawowej w Kwakowie, ul. Słupska 5, Kwakowo, 76-251 Kobylnica, 4) Szkoły Podstawowej w Kończewie, ul. Szkolna 1, Kończewo, 76-251 Kobylnica, 5) Szkoły Podstawowej w Słonowicach, Słonowice 4, 76-251 Kobylnica. 3.5 Zakres rzeczowy realizacji przedmiotu zamówienia w ramach: 3.5.1 Zadanie Nr 1 obejmuje: 1) opróżnianie koszy i pojemników, których lokalizację określono w Załączniku Nr 9 do SIWZ, 2) wywóz odpadów komunalnych mieszanych i segregowanych do miejsc zagospodarowania, 3) szczegółowe warunki realizacji usługi określa Załącznik Nr 9 do SIWZ. 3.5.2 Zadanie Nr 2 obejmuje: 1) opróżnianie koszy ulicznych znajdujących się w ciągach dróg, będących własnością Zamawiającego, których lokalizację określono w Załączniku Nr 10 do SIWZ; 2) wywóz odpadów komunalnych mieszanych do miejsc zagospodarowania; 3) szczegółowe warunki realizacji usługi określa Załącznik Nr 10 do SIWZ. 3.5.3 Zadanie Nr 3 dla Szkół Podstawowych w Kobylnicy, Sycewicach, w Kwakowie, w Kończewie, w Słonowicach obejmuje: 1) wywóz odpadów komunalnych mieszanych gromadzonych w pojemnikach 1100 l 2) wywóz odpadów komunalnych segregowanych zgromadzonych w oddzielnych pojemnikach tj. jeden pojemnik 1100 l na papier, jeden pojemnik 1100 l na tworzywa sztuczne oraz jeden pojemnik minimum 400 l na szkło. 3) szczegółowe warunki realizacji usługi określa Załącznik Nr 11 do SIWZ. 3.5.4 Zadanie Nr 4 obejmuje: 1) utrzymanie przystanków i miejsc przystankowych w okresie zimowym (tj. w okresie od 1 listopada do 31 marca) poprzez: a) usuwanie śniegu i posypywanie powierzchni utwardzonej w strefie utrzymania, b) zwalczanie naboju lodowego na powierzchni utwardzonej w strefie utrzymania, c) zbieranie nieczystości w strefie utrzymania, 2) utrzymanie przystanków i miejsc przystankowych w pozostałym okresie (tj. w okresie od 1 kwietnia do 31 października) poprzez: a) zamiatanie i zbieranie nieczystości w strefie sprzątania/, b) mycie i dezynfekcję wiat przystankowych, c) sprzątanie i dezynfekcję przystanków murowanych, d) mycie i dezynfekcję słupków przystankowych. e) wykaszanie traw i chwastów w strefie sprzątania/ wraz z ich wywiezieniem, 3) opróżnianie koszy znajdujących się w obrębie przystanków i miejsc przystankowych, będących własnością Zamawiającego, których lokalizację określono w Załączniku Nr 9 do SIWZ; 4) zaopatrzenie koszy w jednorazowe worki foliowe, po każdorazowym opróżnieniu, 5) wywóz odpadów komunalnych mieszanych do miejsc zagospodarowania, 6) szczegółowe warunki realizacji usługi określa Załącznik Nr 12 do SIWZ. 3.6 Zamawiający dopuszcza, przy realizacji każdego zadania, możliwość uzgodnienia innych dni tygodnia odbioru odpadów przy zachowaniu częstotliwości wywozu podanych w Załącznikach nr 9, 10, 11 i 12 do SIWZ. 3.7 Zamawiający informuje, iż przy wywozie segregowanych odpadów komunalnych zgromadzonych w oddzielnych pojemnikach, nie ogranicza liczby stawianych pojemników np. pojemnika na szkło "minimum 400 l". Wykonawca może postawić np. dwa, trzy mniejsze pojemniki z zachowaniem minimalnej pojemności wskazanej w zdaniu powyżej, tak by zadania realizowane były w sposób należyty. 3.8 Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest dla: 3.8.1 Zadania Nr 1- pkt 3.3.1 litera a) i Zadania Nr 2 do: 1) utrzymywania koszy i pojemników w należytym stanie technicznym i higienicznym w tym wykonywanie dezynfekcji minimum 1 raz w miesiącu w okresie od marca do października, 2) zaopatrzenia koszy w jednorazowe worki foliowe, po każdorazowym opróżnieniu, 3) oczyszczania miejsc postoju koszy/ pojemników ulicznych, parkowych, o których mowa pkt 3.3.1 lit. a) oraz w pkt 3.3.2 w obrębie 1m, Odległość uprzątnięcia odpadów i innych zanieczyszczeń wokół kosza/pojemnika stanowi kryterium oceny ofert i będzie oceniana zgodnie z zasadami wskazanymi w rozdziale 18 SIWZ. 4) składowania zgromadzonych odpadów komunalnych mieszanych tylko i wyłącznie na przeznaczonych do tego składowiskach, zgodnie z przepisami prawa w tym zakresie. 3.8.2 Zadania Nr 1- pkt 3.3.1 litera b) i Zadania Nr 3 do: 1) utrzymywania koszy i pojemników w należytym stanie technicznym i higienicznym w tym wykonywanie dezynfekcji minimum 1 raz w miesiącu w okresie od marca do października, 2) oczyszczania miejsc postoju koszy oraz pojemników w obrębie 5 m, 3) składowania zgromadzonych odpadów komunalnych mieszanych i segregowanych tylko i wyłącznie na przeznaczonych do tego składowiskach, zgodnie z przepisami prawa w tym zakresie. 3.8.3 Zadania Nr 4 w części dotyczącej utrzymania zimowego do: 1) utrzymania strefy odśnieżania przystanków i miejsc przystankowych w sposób pozwalający na swobodne wsiadanie do pojazdów i wysiadanie z pojazdów komunikacji zbiorowej, 2) w przypadku wystąpienia opadów, wprowadzenia niezbędnej ilości sprzętu i osób potrzebnych do skutecznego odśnieżenia i usunięcia śliskości zimowej, a) dla Rejonu I: nie później niż 4 godz. od ustania opadów lub w przypadku, gdy opady trwają dłużej niż 4 godziny, nie później niż 8 godzin od momentu ich rozpoczęcia, b) dla Rejonu II: nie później niż 6 godz. od ustania opadów lub w przypadku, gdy opady trwają dłużej niż 6 godzin, nie później niż 10 godzin od momentu ich rozpoczęcia, oraz na każde wezwanie Zamawiającego nie później niż 2 godziny od wezwania przekazanego telefonicznie lub faksem przy czym Rejony, o których mowa powyżej zostały wskazane w SIWZ oraz w załączniku nr 8 do SIWZ Wzorze Umowy, 3) posypywania powierzchni utwardzonej w strefie utrzymania wyłącznie piaskiem z częstotliwością według potrzeb, 4) doczyszczanie nawierzchni przystanków z piasku użytego do usuwania śliskości podczas opadów śniegu lub innych zjawisk pogodowych powodujących ślizgawicę winno nastąpić w terminie 7 dni po ustąpieniu warunków zimowych i po zakończeniu sezonu zimowego, 5) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić składowiska dla materiałów stosowanych do łagodzenia śliskości zimowej, 6) odkład śniegu powstały przy odśnieżaniu i odkład lodu powstały przy odladzaniu nie może być zgarniany na zatoki autobusowe i nie może znajdować się także w części chodnika przylegającej do zatoki. Powyższe ma zapewnić bezpieczne, bezkolizyjne wejście i wyjście pasażerów do/z autobusu, 7) zwalczania naboju lodowego na powierzchni utwardzonej w strefie utrzymania z częstotliwością według potrzeb tj.: a) odkuwanie naboju lodowego na całej powierzchni przystanku, b) odkuwanie kratek ściekowych w jezdniach znajdujących się przy przystanku w celu udrożnienia odpływu wód w trakcie odwilży (powierzchnia odkucia obejmuje po 1 metrze szerokości z każdej strony kratki ściekowej), 8) ponoszenia odpowiedzialności za szkody u osób trzecich w przypadku wystąpienia złamań kończyn lub innych uszkodzeń ciała spowodowanych niewłaściwą realizacją lub opóźnieniem wykonania usługi utrzymania zimowego przystanków i miejsc przystankowych, 9) utrzymywania koszy w należytym stanie technicznym i higienicznym, 10) zaopatrzenia koszy w jednorazowe worki foliowe, po każdorazowym opróżnieniu, 11) składowania zgromadzonych odpadów komunalnych mieszanych tylko i wyłącznie na przeznaczonych do tego składowiskach, zgodnie z przepisami prawa w tym zakresie. 12) w czasie, gdy nie będą występowały zimowe zjawiska pogodowe (m.in. gołoledź, pokrywa śnieżna, opady śniegu) oczyszczanie powierzchni przystanków z piasku, błota i innych zanieczyszczeń obowiązuje wykonywanie prac jak w okresie opisanym w pkt 3.8.4. 3.8.4 Zadania Nr 4 w części dotyczącej utrzymania w pozostałym okresie do: 1) utrzymywania czystości przystanków i miejsc przystankowych w strefie sprzątania/, w tym: zamiatanie, zbieranie zanieczyszczeń oraz opróżnianie koszy tj.: a) zamiatanie powierzchni przystanków z piasku, liści, opadłych kwiatostanów z drzew i innych nieczystości tzn. stan oczyszczenia musi być jak po zamiataniu, b) zbieranie i usuwanie zanieczyszczeń- nieczystości „luźnych” (papiery, gałęzie, folie, butelki, niedopałki papierosów, odchody zwierzęce, kapsle i korki od butelek, piasek, kamienie, gruz, itp.) oraz grabieniu liści na terenach zieleni w obrębie przystanków, c) usuwaniu z przystanków szkła z rozbitych szyb przystankowych oraz rozbitych szyb z przęseł wiat wskazanych przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, d) załadunek i wywóz nieczystości na wysypisko śmieci: wywóz zebranych nieczystości należy dokonywać pojazdem bezpylnym, zgodnie z obowiązującą technologią oczyszczania miejsc publicznych. 2) utrzymywania przystanków i miejsc przystankowych w strefie sprzątania/ w należytym stanie higienicznym, w tym: wykonywać mycie i dezynfekcję minimum raz w miesiącu lub w terminie 2 dni od wezwania wraz likwidacją wszelkich zabrudzeń typu graffiti – według potrzeb, 3) koszenia trawników oraz usuwania chwastów w strefie sprzątania/ – według potrzeb (nie mniej niż 6 razy na rok), 4) utrzymywania koszy w należytym stanie technicznym i higienicznym, w tym: wykonywać dezynfekcję minimum raz w miesiącu w okresie od marca do października oraz na każde wezwanie Zamawiającego w terminie do 2 dni od wezwania, 5) zaopatrzenia koszy w jednorazowe worki foliowe, po każdorazowym opróżnieniu, 6) składowania zgromadzonych odpadów komunalnych mieszanych tylko i wyłącznie na przeznaczonych do tego składowiskach, zgodnie z przepisami prawa w tym zakresie, 7) zgłaszania bezzwłocznie stwierdzonych uszkodzeń oraz wszelkich potrzeb remontowych wykraczających poza zakres bieżącego utrzymania określonego w SIWZ. 8) Harmonogram prac należy uzgodnić z Zamawiającym. 9) Uwaga: 9.1)  strefa utrzymania przystanku/słupka w okresie zimowym obejmuje przystanek oraz teren: a) przed przystankiem/słupkiem: do krawędzi jezdni lub krawężnika, b) z obu boków przystanku/słupka: do 2 m, w pasie od końca przystanku do krawędzi jezdni lub krawężnika, 9.2)  strefa sprzątania przystanku w pozostałym okresie obejmuje przystanek oraz teren: a) przed przystankiem: do krawędzi jezdni lub krawężnika, b) za przystankiem: do 2 m, c) z obu boków przystanku: do 4 m, 9.3)  strefa sprzątania miejsca przystankowego (słupek) w pozostałym okresie obejmuje teren: a) przed słupkiem: do krawędzi jezdni lub krawężnika, b) za i z obu boków słupka: do 2 m. 3.9 Wymagania ogólne do Zadania nr 4: 1) Sprzątanie przystanków musi odbywać się w godzinach najmniejszego natężenia ruchu z pominięciem pory nocnej, tak by nie powodować utrudnień w ruchu drogowym i pieszych oraz skarg mieszkańców z powodu nadmiernego hałasu. 2) Zamiatanie przystanków musi: a) Odbywać się z takim skutkiem, by pył i kurz nie unosiły się w powietrzu. b) Być wykonane sprzętem do tego przeznaczonym oraz ręcznie, zgodnie z obowiązującą technologią oczyszczania. 3) Wykonawca ma obowiązek przekazać zebrane nieczystości do właściwych miejsc ich zagospodarowania, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawnymi. 4) Wykonawca zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach jest posiadaczem i wytwórcą odpadów powstających w związku z realizacją prac, tym samym obciążony jest kosztami wywiezienia nieczystości pochodzących z oczyszczania na wysypisko i ewentualną ich utylizację. 5) W przypadku wystąpienia opadów śniegu i śliskości zimowej Wykonawca ma obowiązek wprowadzenia niezbędnej ilości personelu, materiałów, sprzętu, transportu i innych urządzeń niezbędnych do wykonania usługi we wszystkie dni tygodnia, łącznie z dniami wolnymi od pracy oraz niedziele i święta. 6) Wykonawca zapewni utrzymanie w gotowości niezbędnej ilości personelu, materiałów, sprzętu wraz z obsługą, transportu i innych urządzeń przewidzianych do prawidłowego wykonania usługi. 7) Wykonawca w ramach usługi zobowiązany jest do bieżącego monitorowania uszkodzeń infrastruktury przystankowej i przekazywania Zamawiającemu informacji o zniszczeniach na przystankach, szczególnie dotyczących rozkładów jazdy poszczególnych linii, tablic informacyjnych, słupków, siedzisk i koszy oraz potłuczeń przeszklenia wiat, itp. 8) Organizacja pracy podczas wykonywania przedmiotu zamówienia winna odpowiadać wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi zapewniać prawidłowe wykonanie usługi. 10) Ze względów bezpieczeństwa pracownicy Wykonawcy wykonujący czynności sprzątania muszą być ubrani w czystą, jednakową odzież ochronną, z czytelnym oznaczeniem firmy oraz kamizelki ostrzegawcze. 3.10 W Zadaniu Nr 4 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację usługi, w tym: 1) za stan techniczny użytego sprzętu i środków transportu i posiadanie uprawnień przez osoby wyznaczone do jego obsługi, 2) za bezpieczeństwo ruchu i pieszych w strefie prowadzonych prac porządkowo - utrzymaniowych, 3) za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez pracowników Wykonawcy powstałe w wyniku świadczonej usługi, 4) za szkody wynikłe w czasie wykonywania usługi, jak również za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny, 5) za kontrolę wykonywanych prac i ich jakości, włączając personel, materiał oraz sprzęt. 3.11 W przypadku stwierdzenia, że usługi wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy z naliczeniem kary umownej. 3.12 Opłaty za wywóz odpadów komunalnych z terenów objętych umową oraz ich składowaniem na legalnym wysypisku ponosić będzie Wykonawca. 3.13 W przypadku wywozu odpadów niezgodnie z postanowieniami niniejszej umowy Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność, wszelkie konsekwencje i koszty. 3.14 Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 3.15 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia, o którym mowa w niniejszej Umowie. 3.16 Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu usługi w zakresie ilościowym (do 20%) w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. W takich okolicznościach nastąpi również zmniejszenie wynagrodzenia. 3.17 W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu Umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 3.18 Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu umowy określone są we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ. 3.19 Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynność kierowcy pojazdów przystosowanych do odbierania odpadów komunalnych o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. 3.20 Wymóg, o którym mowa w pkt 3.19 nie dotyczy, gdy Wykonawca składający ofertę jest osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą i zobowiąże się do osobistego świadczenia usług oraz wspólników spółek osobowych, którzy zobowiążą się do osobistego świadczenia usług na rzecz spółki. 3.21 Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do przedłożenia wykazu osób, o których mowa w pkt 3.19, sporządzonego według Załącznik Nr 13 do SIWZ, wraz z: 1) oświadczeniem tych osób, że wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu niezbędnym dla realizacji niniejszego zamówienia (umowy), sporządzonego według Załącznik Nr 14 do SIWZ, 2) oświadczeniem potwierdzającym zatrudnienie osób na umowę o pracę, sporządzonego według Załącznik Nr 13 do SIWZ. 3.22 Niezłożenie oświadczeń i wykazu w terminie wskazanym w pkt 3.21 niniejszego rozdziału, skutkować będzie nie zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.23 Na każde żądanie Zamawiającego zobowiązuje się Wykonawcę do przedłożenia w/w wykazu z oświadczeniami wymienionymi powyżej wraz z oświadczeniem o niezaleganiu z wypłatą wynagrodzenia na dzień złożenia oświadczenia. 3.24 Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy ma prawo żądania udowodnienia przez wykonawcę faktu zatrudnienia osoby na umowę o pracę. 3.25 Wykonawca do realizacji zamówienia powinien zatrudniać lub zatrudnić osoby, których dane osobowe ma prawo przetwarzać na podstawie odrębnych przepisów oraz które wyrażą zgodę na dostęp przez Zamawiającego do ich danych osobowych. Osoby, które takiej zgody nie wyrażają nie mogą brać udziału w realizacji zamówienia. 3.26 Wykonawca oświadczy w formularzu oferty Załącznik Nr 1 do SIWZ, iż zatrudnia lub zatrudni osoby, o której mowa w pkt 3.19.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ROZDZIAŁ 13 SIWZ WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 13.1 Oferta winna być zabezpieczona wadium na kwotę 8.000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy PLN), 13.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 13.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego – nr rachunku 67 9317 0002 0090 0735 2000 0150, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 13.4 Niewniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 13.5 Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Za termin wniesienia wadium uznaje się termin, w którym środki znajdą się na rachunku bankowym Zamawiającego. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium do postępowania nr CUW-DOR.271.3.2019” W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w pkt. 13.3 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym wykonawca jest związany ofertą. 13.6 Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy PZP, w szczególności określać bezwarunkową, nieodwołalną możliwość ściągnięcia go na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP i być ważne przez okres związania ofertą określony w SIWZ. Wadium nie może mieć zapisów ograniczających możliwość ściągnięcia wadium. Dowodem wniesienia wadium jest oryginalny dokument poręczenia lub gwarancji dołączony do oferty. Dokument powinien być dołączony do oferty w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. 13.7 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 13.8 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 13.9 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert 13.10 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 13.7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13.11 Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłożenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 13.12 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13.13 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia o której mowa w art. 25a ust.1ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrani oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13.14 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13.15 Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że posiada: a) zezwolenie na zbieranie i transport odpadów zgodnie z art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach w związku z art. 233 ustawy z dnia z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach bądź zaświadczenie o wpisie do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, b) wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9 b w zakresie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, który prowadzi wójt, burmistrz lub prezydent miasta właściwy ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na swojej stronie internetowej bip.cuwkobylnica.tensoft.pl informacji dotyczących między innymi nazw (firm) oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 798, 650, 1637 i 1669), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, tj. wobec wykonawców, którzy złożyli oferty do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wraz ze złożeniem oświadczenia, sporządzonego według Załącznika Nr 4 do SIWZ, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - (grupa kapitałowa w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, to przedsiębiorcy, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę). 3. Inne dokumenty: 1) pełnomocnictwo, jeżeli ofertę podpisuje ustanowiony pełnomocnik, 2) zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia sporządzone według Załącznika Nr 6 do SIWZ, 3) w przypadku ustanowienia pełnomocnika do pełnomocnictwa należy dołączyć dokument, z którego wynikają zasady reprezentacji obowiązujące u danego Wykonawcy. 4) formularz oferty oraz formularze cenowe 5) oryginał dokumentu Potwierdzającego wniesienie wadium, w przypadku, gdy wadium wniesione zostało w formie gwarancji lub poręczenia. 6) oświadczenie wykonawcy (zawarte w formularzu oferty) , dotyczące skierowania do realizacji niniejszego zamówienia pracowników zatrudnionych na umowę o pracę, które pozwoli dokonać oceny ofert przy zastosowanym kryterium ustalonym w rozdziale 18 w pkt 18.4 ppkt 3) SIWZ przez Zamawiającego :

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach