Przetargi.pl
Świadczenie usług odbioru i wywozu nieczystości stałych segregowanych i niesegregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz opróżnianie zbiorników bezodpływowych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy w okresie od 01.01.2020r. do 31.12.2021r

35 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 30-901 Kraków, Rząska, ul. Krakowska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 261135116, +48 261133017 , fax. +48 261135059, +48 261135165
  • Data zamieszczenia: 2019-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Rząska, ul. Krakowska 2
    30-901 Kraków, woj. małopolskie
    tel. +48 261135116, +48 261133017, fax. +48 261135059, +48 261135165
    REGON: 12150664500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://35wog.wp.mil.pl/pl/9.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług odbioru i wywozu nieczystości stałych segregowanych i niesegregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz opróżnianie zbiorników bezodpływowych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy w okresie od 01.01.2020r. do 31.12.2021r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i wywóz nieczystości stałych segregowanych i niesegregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz opróżnianie zbiorników bezodpływowych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy od 01.01.2020 r. do 31.12.2021 r. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wywozie odpadów w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2021 r. na wezwanie telefoniczne lub faksem:  opróżnianie zbiorników bezodpływowych z nieczystości ciekłych  nieczystości stałych komunalnych niesegregowanych (zmieszanych)  nieczystości stałych segregowanych  odpadów wielkogabarytowych  użytkowanie pojemników do gromadzenia nieczystości stałych segregowanych i niesegregowanych  uzupełnianie worków na śmieci. 3.2. Przedmiot zamówienia Zamawiający podzielił na osiem oddzielnych części odpowiadającym specyfice oraz miejscu realizacji: CZĘŚĆ 1 – wywóz nieczystości stałych segregowanych i niesegregowanych wraz z użytkowaniem pojemników na okres od 01.01.2020 r. do 31.12.2021 r. z niżej wymienionych kompleksach wojskowych: 1. Rząska, ul. Krakowska 2 2. Pasternik koło Krakowa - Garnizonowy Ośrodek Szkolenia Planowana ilość – Rząska: - nieczystości stałych niesegregowanych - 1 400 m3 - nieczystości stałych segregowanych - 1 800 m3 Planowana ilość – Pasternik: - nieczystości stałych niesegregowanych - 40 m3 - nieczystości stałych segregowanych - 10 m3 Częstotliwość wywozu: - nieczystości stałych niesegregowanych - zgodnie z potrzebami na wezwanie telefoniczne, nie mniej niż raz w tygodniu. - nieczystości stałych segregowanych - zgodnie z potrzebami na wezwanie telefoniczne, nie mniej niż raz w tygodniu. CZĘŚĆ 2 – wywóz nieczystości stałych segregowanych i niesegregowanych wraz z użytkowaniem pojemników na okres od 01.01.2020 r. do 31.12.2021 r. z niżej wymienionym kompleksie wojskowym: 1. Kłaj, gmina Kłaj, powiat wielicki, woj. Małopolskie Planowana ilość: - nieczystości stałych niesegregowanych - 220 m3 - nieczystości stałych segregowanych - 220 m3 Częstotliwość wywozu: - nieczystości stałych niesegregowanych - zgodnie z potrzebami na wezwanie telefoniczne, nie mniej niż raz w tygodniu - nieczystości stałych segregowanych - zgodnie z potrzebami na wezwanie telefoniczne, nie mniej niż raz w tygodniu CZĘŚĆ 3 – wywóz nieczystości stałych segregowanych i niesegregowanych wraz z użytkowaniem pojemników na okres od 01.01.2020 r. do 31.12.2021 r. z niżej wymienionym kompleksie wojskowym: 1. Niedźwiedź, gmina Słomniki, powiat krakowski, woj. Małopolskie Planowana ilość: - nieczystości stałych niesegregowanych - 300 m3 - nieczystości stałych segregowanych - 150 m3 Częstotliwość wywozu: - nieczystości stałych niesegregowanych - zgodnie z potrzebami na wezwanie telefoniczne, nie mniej niż raz w tygodniu - nieczystości stałych segregowanych - zgodnie z potrzebami na wezwanie telefoniczne, nie mniej niż raz w tygodniu CZĘŚĆ 4 – odbiór i wywóz odpadów wielkogabarytowych na okres od 01.01.2020 r. do 31.12.2021 r. z niżej wymienionym kompleksie wojskowym: 1. Rząska, ul. Krakowska 2; 2. Kraków, ul. Ułanów 43, ul. Skrzatów 2, ul. Rydla 54, ul. Wrocławska 82, ul. Montelupich 3, ul. Tyniecka 45; 3. Niedźwiedź; 4. Kłaj. Planowana ilość: - odpady wielkogabarytowe - 300 m3 Częstotliwość wywozu: - odpady wielkogabarytowe - zgodnie z potrzebami na wezwanie telefoniczne. CZĘŚĆ 5 – opróżnianie zbiorników bezodpływowych na okres od 01.01.2020 r. do 31.12.2021 r. z niżej wymienionym kompleksie wojskowym: 1. Kraków, ul. Ułanów 43. 2. Kraków Pasternik – Garnizonowy Ośrodek Szkolenia Planowana ilość – Kraków, ul. Ułanów 43: - nieczystości płynne - 200 m3 Planowana ilość – Kraków Pasternik: - nieczystości płynne - 50 m3 Częstotliwość wywozu: - nieczystości płynne zgodnie z potrzebami na wezwanie telefoniczne. CZĘŚĆ 6 – opróżnianie zbiorników bezodpływowych na okres od 01.01.2020 r. do 31.12.2021 r. z niżej wymienionym kompleksie wojskowym: Kłaj, gmina Kłaj, powiat wielicki, woj. Małopolskie Planowana ilość: - nieczystości płynne - 5 000 m3 Częstotliwość wywozu: - nieczystości płynne zgodnie z potrzebami na wezwanie telefoniczne. CZĘŚĆ 7 – opróżnianie zbiorników bezodpływowych na okres od 01.01.2020 r. do 31.12.2021 r. z niżej wymienionym kompleksie wojskowym: Niedźwiedź, gmina Słomniki, powiat krakowski, woj. Małopolskie Planowana ilość: - nieczystości płynne - 2 000 m3 Częstotliwość wywozu: - nieczystości płynne - zgodnie z potrzebami na wezwanie telefoniczne. CZĘŚĆ 8 – wywóz nieczystości stałych niesegregowanych na okres od 01.01.2020 r. do 31.12.2021 r. z niżej wymienionym kompleksie wojskowym: 1. Chechło, gmina Klucze, powiat olkuski, woj. Małopolskie 2. Chechło – Terenowy Punkt Informacyjny 3. Chechło-Dąbrówka – Platforma Widokowa (platforma widokowa przy bunkrze) Planowana ilość: - nieczystości stałych niesegregowanych - 25 m3 Częstotliwość wywozu: - nieczystości stałych niesegregowanych - zgodnie z potrzebami, nie mniej niż na dwa tygodnie 3.3. Dla części od 1 do 4 w cenę wywozu 1 m3 nieczystości stałych niesegregowanych, segregowanych oraz wielkogabarytowych Wykonawca musi wkalkulować koszt użytkowania pojemników wraz z ich dezynfekcją. Dla części 8 w cenę wywozu 1 m3 nieczystości stałych niesegregowanych Wykonawca musi wkalkulować koszt worków na śmieci o pojemności 60 litrów oraz 120 litrów dla siedmiu koszy o pojemności 0,04 m3 oraz dwóch o pojemności 0,12 m3 przy częstotliwości opróżniania raz na dwa tygodnie. Kosze na śmieci dla części nr 8 stanowią własność 35 WOG. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w treści umowy stanowiącej załącznik do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się wyposażyć kompleksy wojskowe w pojemniki do gromadzenia nieczystości i worki na śmieci w określonym kolorze zgodnie z podziałem frakcji oraz oznaczy je odpowiednim napisem, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 28 grudnia 2016r., w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz. U. 2017, poz. 19). 3.4. Miejscem realizacji przedmiotu umowy są tereny zamknięte w rozumieniu art. 4 ust. 2a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2019 poz.725 z późn. zm.). 3.5. Zamawiający informuje, że dla części nr 8, przed przystąpieniem do przetargu, niezbędne jest przeprowadzenie wizji lokalnej, na własny koszt i ryzyko Wykonawcy, w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do przygotowania ofert. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z przedstawicielem Zamawiającego (tj.: p. Joanna BASIŃSKA – tel. 261 13 30 47 – Samodzielny Referent Sekcji Gospodarki Komunalnej lub p. Renata POLIŃSKA- tel. 261 13 50 43 – Kierownik Sekcji Gospodarki Komunalnej).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: cześć nr 1 w kwocie – 5 000,00 zł (słownie zł: pięć tysięcy złotych) Cześć nr 2 w kwocie – 650,00 zł (słownie zł: sześćset pięćdziesiąt złotych) cześć nr 3 w kwocie –700,00 zł (słownie zł: siedemset złotych) cześć nr 4 w kwocie – 500,00 zł (słownie zł: pięćset złotych) cześć nr 5 w kwocie –200,00 zł (słownie zł: dwieście złotych) cześć nr 6 w kwocie – 4 500,00 zł (słownie zł: cztery tysiące pięćset złotych) cześć nr 7 w kwocie –1 800,00 zł (słownie zł: jeden tysiąc osiemset złotych) cześć nr 8 w kwocie – 260,00 zł (słownie zł: dwieście sześćdziesiąt złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadania aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych wydane przez właściwy organ w myśl ustawy z dnia 29 kwietnia 2019 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity DZ. U. z 2018r. poz. 1454, 1629 z 2019 r. poz. 730 z późn. zm.). Na etapie składania ofert Wykonawca w JO (zał. nr 6 do SIWZ) oświadcza, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu dot. uprawnień. Wykonawca ma obowiązek złożyć na wezwanie Zamawiającego zgodnie z art. 26 ust 2 Pzp. ww. dokumenty potwierdzające spełnienie ww. warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Dokumenty wymagane do oferty w celu dokonania jej oceny: Wykonawca przygotowując ofertę zobowiązany jest dołączyć do druku „Oferta” (zał. nr 1 do SIWZ) nw. dokumenty:  Standardowy dokument jednolitego oświadczenia JO (zał. nr 6);  „Formularz cenowy” (zał. nr 3A, 3B, 3C, 3D, 3E, 3F, 3G, 3H);  „Oświadczenie o oddaniu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres od … do …” w celu korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia” - (zał. nr 2) złożony w oryginale i podpisany przez osobę(y) upoważnione do reprezentowania podmiotu oddającego zasoby do dyspozycji – w przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach