Gmina Brody ogłasza przetarg
- Adres: 68-343 Brody, Rynek
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 68 3712155 w. 38 , fax. 683 712 015
- Data zamieszczenia: 2019-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Brody
Rynek 2
68-343 Brody, woj. lubuskie
tel. 68 3712155 w. 38, fax. 683 712 015
REGON: 97077057000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brody.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług odbierania, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych zebranych od właścicieli zamieszkałych nieruchomości na terenie Gminy Brody. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług odbierania odpadów komunalnych od właścicieli zamieszkałych nieruchomości położonych w Gminie Brody i ich transport do miejsc unieszkodliwiania lub odzysku oraz zagospodarowanie zebranych odpadów komunalnych wskazanych w szczegółowym opisie zamówienia, stanowiącym rozdział III SIWZ, w sposób zapewniający osiągnięcie przez Gminę odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z przepisami prawa, w szczególności: a) ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. 2019.2010), b) rozporządzeń wydanych na podstawie art. 3b i 3c ustawy wymienionej w pkt a, d) obowiązujących w czasie realizacji zamówienia uchwał Rady Gminy Brody w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Brody oraz w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych w zamian za uiszczoną przez właścicieli nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 2) Przedmiotem zamówienia jest również odbiór odpadów z PSZOK . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości : 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych, 00/100) 2) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 3) Zamawiający dokona zwrotu wniesionego wadium zgodnie z przepisami art. 46 ust. 1 - 4 ustawy pzp. 4) Wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp. 5) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium zgodnie z przepisami art. 46 ust. 3 ustawy pzp. Wadium w formie pieniężnej należy przelać na konto zamawiającego: Bank Zachodni WBK Oddział w Lubsku Nr 22 1090 1564 0000 0000 5600 1658 6) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin wpływu pieniędzy na konto zamawiającego, z uwzględnieniem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji winno być złożone w formie oryginału w postaci dokumentu elektronicznego i przekazane wraz z ofertą. 7) Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą. 8) Nie zabezpieczenie oferty akceptowalną formą wadium spowoduje odrzucenie oferty.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: warunek uznany zostanie za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się posiadaniem: - wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Wójta Gminy Brody - wpis do Rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO) w zakresie transportowania odpadów (Dział VII), zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2019r., poz. 701 )
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) Ofertę stanowi wypełniony Formularz oferty oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty: a) Oświadczenie b) Zobowiązania wymagane postanowieniami ust. 4 pkt. 4.1 IDW, w przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. c) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo – jeśli dotyczy, z uwzględnieniem postanowień ust. 4 pkt. 4.5 d) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 570), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. e) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, z uwzględnieniem postanowień ust. 9 pkt. 7. f) Formularz cenowy wg załącznika nr 4 do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie porządku i czystości dróg gminnych, wewnętrznych i innych będących w zarządzie gminy Skwierzyna oraz utrzymanie czystości i porządku parków i skwerów na terenie miasta Skwierzyna
Dodano: 2024-02-07 - Odbiór i transport odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i nieruchomości niezamieszkałych na terenie Gminy Ośno Lubuskie
Dodano: 2021-03-03 - Utrzymanie czystości na terenach gminnych w 2021.
Dodano: 2021-01-22 - „Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Jasień wraz z zabezpieczeniem utrzymania zimowego w okresie od 01.01.2021 do 31.12.2021”.
Dodano: 2021-01-08 - Odbiór i transport odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i nieruchomości niezamieszkałych na terenie Gminy Ośno Lubuskie
Dodano: 2020-12-23 - Utrzymanie czystości na terenach gminnych w 2021.
Dodano: 2020-12-10 - Zadanie nr 1- infrastruktura: usługa polegająca na odbiorze, transporcie do miejsca dalszego gospodarowania i zagospodarowanie odpadów o kodach 03 01 04*, 10 01 01,12 01 01, 12 01 13, 15 01 10*, 15 02 02*, 16 01 07*, 16 03 03*, 17 01 07, 17 03 80, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 10, 20 01 11, 20 01 38, 20 01 39 nadanych zgodnie z załącznikiem do rozporządzenia Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020r. w sprawie katalogu odpadów ( Dz. U. 2020, poz. 10) Zadanie nr 2- służba żywnościowa: usługa polegająca na odbiorze, transporcie do miejsca dalszego gospodarowania i zagospodarowanie odpadów kuchennych ulegających biodegradacji o kodzie 20 01 08 nadanych zgodnie z załącznikiem do rozporządzenia Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020r. w sprawie katalogu odpadów ( Dz.U.2020, poz. 10) Zadanie nr 3- sekcja medyczna: odbiór, transport do miejsca dalszego gospodarowania i zagospodarowanie odpadów o kodach: 18 01 03*, 18 01 04, 18 01 06*, 18 01 09 nadanych zgodnie z załącznikiem do rozporządzenia Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020r. w sprawie katalogu odpadów ( Dz. U. 2020, poz. 10)
Dodano: 2020-11-19 - Usługa w zakresie: Zadanie 1. Serwis i czyszczenie urządzeń sozotechnicznych (separatorów, osadników, przepompowni ścieków, neutralizatorów, ,itd.) zlokalizowanych na terenach administrowanych przez 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w garnizonach: Wędrzyn, Międzyrzecz, Skwierzyna wraz z odbiorem, transportem i unieszkodliwieniem odpadów powstałych w wyniku realizacji tej usługi. Zadanie 2. Serwis trzech myjni pojazdów firmy AWAS zlokalizowanych na terenie 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Wędrzynie, JW. 5700 w Międzyrzeczu oraz JW. 3949 w Skwierzynie. Zadanie 3. Czyszczenie trzech myjni pojazdów firmy AWAS zlokalizowanych na terenie 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Wędrzynie, JW. 5700 w Międzyrzeczu oraz JW. 3949 w Skwierzynie wraz z odbiorem, transportem i zagospodarowaniem odpadów powstałych w wyniku świadczenia niniejszej usługi.
Dodano: 2020-10-21 - Świadczenie usług w zakresie zaopatrzenia w pojemniki oraz worki do odpadów segregowanych i odbioru odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych z Cmentarzy Komunalnych w Rzepinie i Kowalowie, OSP Rzepin, budynku Urzędu Miejskiego w Rzepinie, boisk sportowych oraz Świetlic Wiejskich
Dodano: 2020-07-17 - ODBIÓR I TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH ZMIESZANYCH I SEGREGOWANYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE MIASTA I TERENIE GMINY RZEPIN
Dodano: 2020-07-02