Przetargi.pl
Świadczenie usług ochrony pawilonów UPH, przy ul. Generała Orlicz - Dreszera 19/21

Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. Konarskiego 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 6442095 , fax. 25 6442045
  • Data zamieszczenia: 2014-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
    ul. Konarskiego 2 2
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 25 6442095, fax. 25 6442045
    REGON: 00000147100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uph.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług ochrony pawilonów UPH, przy ul. Generała Orlicz - Dreszera 19/21
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług ochrony pawilonów UPH, przy ul. Generała Orlicz - Dreszera 19/21, na warunkach opisanych poniżej. 3.Zamawiający określa następujące warunki świadczenia usług: 1)ochrona obiektu realizowana będzie w godzinach od 17.00 do 5.00, 7 dni w tygodniu; 2)ochrona sprawowana będzie przez jednego (na jednej zmianie), umundurowanego pracownika ochrony, noszącego w widocznym miejscu identyfikator służbowy oraz wyposażonego w środki łączności; 3)wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia interwencji patrolu w przypadkach zaistnienia zagrożenia dla ochranianego obiektu; stawienie się patrolu interwencyjnego w obiekcie winno nastąpić niezwłocznie, jednakże nie później niż w ciągu 10 minut od chwili otrzymania zgłoszenia od osoby sprawującej ochronę w danym obiekcie; 4)do zadań w zakresie ochrony należy w szczególności: a)zabezpieczenie obiektu przed włamaniem, kradzieżą i zniszczeniem mienia; b)systematyczne, co najmniej raz na godzinę, dokonywanie obchodów w celu właściwej ochrony obiektu i znajdującego się na jego terenie mienia; c)fizyczne zabezpieczenie ochranianego obiektu przed przedostaniem się na jego teren osób nieuprawnionych; d)ujawnianie i zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich faktów dewastacji mienia; e)natychmiastowe podejmowanie działań mających na celu minimalizację szkód powstałych w wyniku kradzieży, włamania, awarii, klęsk żywiołowych i innych zdarzeń losowych; f)zgłaszanie policji oraz innym odpowiednim służbom, a także osobie wskazanej przez Zamawiającego, w sposób ustalony między stronami, wszelkich zdarzeń stanowiących zagrożenie dla ochranianego mienia; g)natychmiastowe zawiadamianie załóg interwencyjnych w każdym przypadku zaistnienia zagrożenia dla ochranianego obiektu; h)prowadzenie książki służby, poprzez wpisywanie do niej następujących informacji: -imiona i nazwiska pracowników ochrony, czas rozpoczęcia i zakończenia przez nich służby; -uwagi o stanie zabezpieczenia obiektu w chwili rozpoczęcia i zakończenia pracy; -uwagi o wszelkich zdarzeniach zaistniałych podczas pracy pracownika ochrony, jeżeli mają one wpływ na ochronę obiektu (w tym adnotacje dot. osób/pojazdów wchodzących/wjeżdżających na i z terenu obiektu) ; -uwagi osób upoważnionych do kontroli wykonania niniejszej umowy ze strony Zamawiającego i Wykonawcy. 5)Wykonawca zobowiązany jest oznakować obiekt poprzez zamieszczenie tablic informujących o fakcie objęcia obiektu ochroną. 4.Wykonawca na każde żądanie udostępnia Zamawiającemu do wglądu powyższą książkę służby. 5.Zamawiający ma prawo żądania zmiany osób sprawujących ochronę obiektów, o ile będzie to konieczne do zabezpieczenia prawidłowej realizacji umowy. Wykonawca jest zobowiązany do takiej zamiany bez zbędnej zwłoki. 6.W przypadku nieobecności pracownika na służbie, a także w sytuacji gdy jest on w stanie uniemożliwiającym mu jej pełnienie, Wykonawca zabezpieczy natychmiast obiekt nowym pracownikiem. 7.Zamawiający udostępni pracownikowi ochrony pomieszczenie w budynku zlokalizowanym w ochranianym obiekcie bez ogrzewania, dostępu do sanitariatów i wody. Udostępnione pomieszczenie posiada dostęp do energii elektrycznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uph.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach