Przetargi.pl
Świadczenie usług ochrony osób, mienia, obiektu i terenu Dyrekcji i Centrum Edukacji Ekologicznej Wielkopolskiego Parku Narodowego w Jeziorach, 62-050 Mosina

Wielkopolski Park Narodowy ogłasza przetarg

  • Adres: 62-050 Jeziory, Jeziory
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8982300 , fax. 61 8982301
  • Data zamieszczenia: 2013-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Park Narodowy
    Jeziory
    62-050 Jeziory, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8982300, fax. 61 8982301
    REGON: 30199777600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolskipm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: panstwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług ochrony osób, mienia, obiektu i terenu Dyrekcji i Centrum Edukacji Ekologicznej Wielkopolskiego Parku Narodowego w Jeziorach, 62-050 Mosina
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony osób, mienia, obiektu i terenu Dyrekcji i Centrum Edukacji Ekologicznej W.P.N. w Jeziorach, 62-050 Mosina 2.1. Zakres usług świadczonych przez Wykonawcę: 2.1.1. Wykonawca będzie wykonywał usługi stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia działając zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, w tym w szczególności prawa w zakresie ochrony osób i mienia. 2.1.2 Ochrona polega na bezpośredniej, stałej, fizycznej ochronie osób, mienia, obiektu i terenu, w tym na: a) ochronie powierzonego mienia, w tym przed kradzieżą, kradzieżą z włamaniem, napadem, dewastacją, pożarem, zagrożeniem wybuchem i przed zalaniem; b) przeciwdziałaniu przestępstwom oraz wykroczeniom przeciwko obiektowi i osobom przebywającym na jego terenie, a także przeciwdziałaniu powstawania szkód wynikających ze zdarzeń przestępczych lub wykroczeń, w tym kradzieży i niszczeniu chronionego mienia; c) udaremnianiu prób dokonywania kradzieży lub dewastacji chronionego mienia, d) dokonywaniu obchodów chronionego terenu i obiektu, e) bezpośredniej interwencji, w sposób zgodny z prawem, w przypadku ingerencji osób z zewnątrz zagrażającej zniszczeniem, kradzieżą lub innym naruszeniom chronionego mienia, łącznie z zatrzymaniem sprawcy ewentualnego zagrożenia i przekazaniem go wezwanym funkcjonariuszom Policji, f) podejmowaniu działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku na terenie chronionego obiektu, g) nadzorowaniu i niezwłocznemu powiadamianiu osób upoważnionych przez Zamawiającego w przypadku stwierdzenia zagrożenia dla osób przebywających na chronionym terenie lub zagrożenia chronionego mienia oraz o wszelkich zdarzeniach mogących wpłynąć na chronione mienie, w tym w szczególności o pożarze, zalaniu, wycieku, awarii, itp. lub o zagrożeniach ich powstania, h) niezwłocznemu powiadamianiu właściwych publicznych służb ochrony (Policja, straż pożarna, pogotowie medyczne i inne służby) oraz osób upoważnionych przez Zamawiającego o zagrożeniach, i) prawidłowemu reagowaniu na mogące wystąpić sytuacje nagłe, awaryjne związane z istniejącymi w obiekcie instalacjami. j) patrolowaniu terenu na zewnątrz oraz wewnątrz obiektu; k) przeciwdziałaniu przebywania na chronionym terenie osób nieupoważnionych; 2.1.3. Pracownicy ochrony zobowiązani są do prowadzenia książki służby, w której będą odnotowywane zauważone zdarzenia. Książka ta będzie własnością Zamawiającego oraz będzie znajdować się w posiadaniu pracowników ochrony i będzie udostępniona osobom upoważnionym przez Zamawiającego do wglądu. 2.1.4. Do książki służby mogą dokonywać wpisów upoważnieni pracownicy Zamawiającego oraz funkcjonariusze publicznych służb porządkowych (Policja, Straż Parku, Straż Pożarna, itp.). 2.1.5. Do ochrony Wykonawca skieruje odpowiednio - zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa - wykwalifikowanych i przeszkolonych pracowników, odpowiednio umundurowanych, wyposażonych w identyfikatory, środki ochrony osobistej i w niezbędne środki łączności umożliwiające wezwanie wsparcia, tj. grupy interwencyjnej wyposażonej w środki przymusu bezpośredniego lub policji. 2.1.6. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wykazu godzin miesięcznych, raz w miesiącu, razem z fakturą VAT. 2.1.7. Pracownicy ochrony podlegają bezpośrednio Wykonawcy. Upoważniony przedstawiciel Zamawiającego (osoba do kontaktu) - wskazany w Załączniku nr 4 do niniejszej specyfikacji, może wydawać pracownikom ochrony dyspozycje w formie pisemnej, ustnej lub telefonicznej z pominięciem osób reprezentujących Wykonawcę. Dyspozycje te będą wykonywane tylko w przypadku, jeżeli mieszczą się w przedmiocie niniejszego zamówienia i nie kolidują z przepisami prawa oraz nie wpływają ujemnie na stan bezpieczeństwa ochranianego obiektu. Pracownik ochrony przed podjęciem czynności na podstawie dyspozycji ma prawo uzgodnić planowane czynności bezpośrednio z przełożonym (od strony Wykonawcy). 2.1.8. W stosunku do pracowników ochrony naruszających dyscyplinę służby wnioski służbowe i kary dyscyplinarne stosował będzie Wykonawca. 2.1.9. Strony zobowiązują się do wzajemnego informowania o zdarzeniach mogących mieć znaczenie dla należytego wykonania usług ochrony. W trakcie realizacji usług ochrony Wykonawca zobowiązany jest gromadzić informacje o zaistniałych zdarzeniach - zagrożeniach dla życia, zdrowia lub mienia. Na żądanie Zamawiającego gromadzone dane Wykonawca przekaże Zamawiającemu. 2.1.10. Ponadto do zakresu zadań pracowników ochrony należy wykonywanie czynności: -.zapewnienie kontroli nad infrastrukturą chronionego obiektu oraz zapobieganie próbom kradzieży, dewastacji i uszkodzenia mienia wewnątrz i na zewnętrz chronionego obiektu w tym: a) patrolowanie, nie rzadziej niż co 2 h obiektu i bezpośredniego jego otoczenia (posesji):, sprawdzanie prawidłowości zamknięć pomieszczeń, zabezpieczeń obiektu, itp; b) otwieranie i zamykanie okien w pokojach w okresie letnim oraz salach muzealnych i piwnicy w godzinach rannych i wieczornych zgodnie z zaleceniem przekazanym przez kierownika zespołu administracji lub innego pracownika Zamawiającego; c) po zakończeniu szkoleń, konferencji i innych spotkań odbywających się u Zamawiającego pracownik ochrony odpowiedzialny jest za sprawdzenie czy drzwi i okna w salach są zamknięte, klimatyzacja, światło wyłączone oraz za zabezpieczenie sprzętu technicznego; d) pracownik ochrony odpowiedzialny jest za monitorowanie i wpuszczanie interesantów do części biurowej i muzealnej w dni sprzedaży drewna przed godz. 7,00; e) pracownik ochrony podczas dyżuru zobowiązany jest do włączenia i wyłączenia oświetlenia zewnętrznego budynku i posesji. 2.2. Wymagania wobec pracowników ochrony: Pracownik ochrony ma spełniać następujące warunki: 2.2.1. nie był karany, posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe, o ile są wymagane w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa powszechnie obowiązującego, 2.2.2. posiadać licencję pierwszego stopnia pracownika ochrony fizycznej, 2.2.3. posiadać przeszkolenia w zakresie: a) korzystania z łączności , b) znajomości przepisów BHP. ppoż. i ochrony środowiska, c) podstawowej obsługi systemów zabezpieczeń technicznych budynku (instalacji wodociągowej, elektrycznej, p.poż., włamania, itp.), 2.2.4 posiada pełną zdolność fizyczną i umysłową, 2.2.5 brak uzależnień ( alkohol oraz środki odurzające) 2.2.6 komunikatywność, zdyscyplinowanie, kultura osobista i schludny wygląd. Dyżur każdego pracownika ochrony w obiekcie przewidzianym do ochrony nie może być dłuższy niż stanowią obowiązujące przepisy Kodeksu Pracy 2.4. Usługi dodatkowe: - Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia dwóch bezpłatnych przyjazdów w ciągu miesiąca patrolów interwencyjnych lub kontrolnych bez wezwania odnotowanych każdorazowo w książce raportów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wielkopolskipn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach