Przetargi.pl
Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach prokuratur okręgu zielonogórskiego.

Prokuratura Okręgowa w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-332 Zielona Góra, Partyzantów
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 329 17 00, , fax. 683 291 713
  • Data zamieszczenia: 2019-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Zielonej Górze
    Partyzantów 42
    65-332 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 329 17 00, , fax. 683 291 713
    REGON: 44800000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.po.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Prokuratura

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach prokuratur okręgu zielonogórskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi: ochrony osób i mienia oraz monitorowania systemów zabezpieczenia technicznego w obiekcie Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze oraz w obiektach prokuratur rejonowych okręgu zielonogórskiego. Wykaz jednostek organizacyjnych objętych przedmiotowym zamówieniem: a) Prokuratura Okręgowa w Zielonej Górze i Prokuratura Rejonowa w Zielonej Górze, ul. Partyzantów 42; b) Prokuratura Rejonowa w Krośnie Odrzańskim, ul. Piastów 10L, c) Prokuratura Rejonowa w Nowej Soli, ul. Piłsudskiego 38, d) Prokuratura Rejonowa w Świebodzinie, ul. Poznańska 10, e) Prokuratura Rejonowa we Wschowie, ul. Garbarska 11, f) Prokuratura Rejonowa w Żaganiu, ul. Dworcowa 57, g) Prokuratura Rejonowa w Żarach, ul. Górnośląska 17. Szczegółowy zakres prac oraz opis przedmiotu zamówienia został określony w Opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ. Wymagania związane z przedmiotem zamówienia: a) wykonawca nie może powierzyć powyższych zadań osobom lub podmiotom trzecim bez wiedzy zamawiającego; b) wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia stałego nadzoru nad osobami, które będą świadczyć przedmiotowe usługi i odpowiada za jakość świadczonej usługi; c) wykonawca będzie wykonywał usługi stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia działając zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, w tym w szczególności przepisów w zakresie ochrony osób i mienia, bhp, ppoż. oraz przepisów porządkowych obowiązujących w obiektach zamawiającego; d) wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe wypadki naruszenia przepisów przez osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu umowy; e) wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za straty w mieniu, które powstały w wyniku nienależytego wykonywania obowiązków określonych w niniejszej specyfikacji; f) wykonawca zobowiązany jest do zachowania tajemnicy służbowej w zakresie realizacji przedmiotu umowy; g) zamawiający w porozumieniu z wykonawcą mogą wprowadzić dodatkowe obowiązki wynikające z bieżących potrzeb; h) wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za jakość, należytą staranność, a także za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia; i) wykonawcę obowiązuje pełna dyspozycyjność w sprawach pilnych; j) zamawiający zastrzega sobie prawo zaprzestania korzystania z usług w wyżej wymienionych lokalizacjach, jeżeli w skutek zmian organizacyjnych (zmiany siedziby, podziału jednostki, połączenia, likwidacji) nastąpi likwidacja jednostki w tej lokalizacji; k) w przypadku, gdy wykonawca, przyjmując do realizacji przedmiotowe zamówienie zatrudnia co najmniej jedną osobę niepełnosprawną, muszą wobec niej zostać spełnione następujące warunki: - zatrudnienie każdej z osób niepełnosprawnych przy wykonywaniu niniejszego zamówienia musi obejmować cały okres trwania umowy, której przedmiotem jest realizacja niniejszego zamówienia; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę niepełnosprawną lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia w to miejsce innej osoby niepełnosprawnej; - zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia osób niepełnosprawnych, natomiast wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie zamawiającemu. Zaleca się w celu uzyskania wszelkich informacji potrzebnych do przygotowania oferty, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektów zamawiającego, a zamawiający zapewni potencjalnym wykonawcom możliwość wejścia na teren obiektów i udostępni informacje niezbędne do sporządzenia oferty; termin dokonania wizji należy ustalić telefonicznie z zamawiającym. Za okres rozliczeniowy przyjmuje się jeden miesiąc kalendarzowy. Termin płatności faktury VAT - 21 dni liczonych od daty jej otrzymania przez zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 14 000,00 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: : a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 310 z późn. zm.). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank BGK 12 1130 1222 0030 2049 3390 0001 z adnotacją: „Wadium - Zamówienie publiczne, PO VII WB 261.5.2019”. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zwrot wadium nastąpi zgodnie zapisami określonymi w ustawie Pzp. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku zamawiającego. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku udziału podwykonawców przy realizacji zamówienia, zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania firm podwykonawców. W przypadku braku tej informacji, zamawiający uzna, że wykonawca sam zrealizuje zamówienie i nie będzie korzystał z podwykonawców przy jego realizacji. 2. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych albo sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Wykonawca wraz z ofertą składa pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile jest to konieczne i nie wynika to z przepisów prawa lub innych dokumentów. 4. Oryginał gwarancji/poręczenia, jeśli wykonawca wnosi wadium w formie innej niż pieniężna. 5. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. Oświadczenie wykonawcy dot. spełnienia warunków informacyjnych z zakresu ochrony danych osobowych (RODO).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach