Urząd Skarbowy w Zgierzu ogłasza przetarg
- Adres: 95-100 Zgierz, ul. Księdza Jerzego Popiełuszki 8
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 2701128 , fax. 042 2701001
- Data zamieszczenia: 2009-04-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Zgierzu
ul. Księdza Jerzego Popiełuszki 8 8
95-100 Zgierz, woj. łódzkie
tel. 042 2701128, fax. 042 2701001
REGON: 47052014908000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.izbaskarbowa.lodz.pl.uszgierz
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej na terenie Urzędu Skarbowego w Zgierzu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje usługi stałej ochrony fizycznej osób i mienia, w ramach których Wykonawca będzie zobowiązany: nadzorować ruch osób wchodzących i wychodzących, zabezpieczanie przed przedostawaniem się do obiektów osób nieuprawnionych, zape - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 746100008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny; c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Zamawiający zawiadamia niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi jedna z przesłanek unormowanych w art. 89 ust. 1 ustawy. Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich wykonawców o odrzuceniu oferty, podając uzasadnienie faktyczne i prawne
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, Wykonawcy są zobowiązani złożyć - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ; W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, do oferty należy dołączyć: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Koncesja na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia; Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, do oferty należy dołączyć: wykaz osób, które będą bezpośrednio wykonywały zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; wykaz dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - minimum licencje I stopnia. W celu potwierdzenia warunku, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy dołączyć: polisę lub inny dokument ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.izbaskarbowa.lodz.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Ochronę obiektów Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Skierniewicach na okres od 01-08-2014 do 31-07-2016 r.
Dodano: 2014-06-26 - usługi ochrony fizycznej osób i mienia, obsługę szatni i ochronę całodobową w budynku sądów w Sieradzu, ul. Aleja Zwycięstwa 1, 98-200 Sieradz
Dodano: 2014-01-08 - kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych wraz z zabezpieczeniem w środki higieny w Oddziale ZUS w Tomaszowie Maz. budynek A i B przy ul. Prezydenta Ignacego Mościckiego 40/42.
Dodano: 2013-10-28 - ochrona obiektów Inspektoratów ZUS w Opocznie i Skierniewicach oraz Biura Terenowego ZUS w Rawie Maz.
Dodano: 2013-10-22 - Ochrona obiektów Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Skierniewicach
Dodano: 2013-06-27 - Ochrona obiektów w Oddziale ZUS w Tomaszowie Maz., ochrona obiektu Inspektoratu ZUS w Bełchatowie oraz ochrona obiektu Inspektoratu ZUS w Piotrkowie Tryb. w okresie od 01.05.2013r. do 30.04.2015r.
Dodano: 2013-03-06 - ochrona obiektu Inspektoratu ZUS w Radomsku przy ul. Piastowskiej 24a w okresie od 01.03.2013r. do 28.02.2015r.
Dodano: 2012-12-27 - Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych wraz z zabezpieczeniem w środki higieny oraz sprzątanie terenu wokół budynków w okresie od 01.01.2013r. do 30.06.2014r. w: Inspektoratach ZUS w Piotrkowie Tryb., Bełchatowie, Radomsku, Opocznie, Skierniewicach, Biurze Terenowym ZUS w Rawie Maz. oraz budynku C Oddziału ZUS w Tomaszowie Maz.
Dodano: 2012-10-26 - Ochrona obiektów Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Skierniewicach
Dodano: 2012-06-29 - Ochrona obiektów Inspektoratów ZUS w Opocznie, Skierniewicach oraz Biura Terenowego ZUS w Rawie Maz.
Dodano: 2011-10-13