Przetargi.pl
Świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych dla Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Janczycach

Międzygminny Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 27-552 Baćkowice, Baćkowice 86
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 605 533 283
  • Data zamieszczenia: 2014-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Międzygminny Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o.
    Baćkowice 86 86
    27-552 Baćkowice, woj. świętokrzyskie
    tel. 605 533 283
    REGON: 26069816300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mzgok.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych dla Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Janczycach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) świadczenie usług ochrony osób i mienia dla Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Janczycach, 27-552 Baćkowice, b) kompleksowe usługi sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych o powierzchni użytkowej 996,3 m2 oraz pranie i suszenie odzieży roboczej pracowników. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych do świadczenia usług minimum 5 razy w tygodniu (w dni pracujące dla Zamawiającego) w Zakładzie Utylizacji Odpadów Komunalnych w Janczycach, 27-552 Baćkowice. Przed sporządzeniem oferty konieczne są oględziny pomieszczeń objętych przedmiotem zamówienia. 2. Świadczona usługa ochrony będzie wykonywana w całości przez pracowników wykonawcy, którzy winni być wyposażeni w jednolitą odzież roboczą oraz odpowiedni sprzęt niezbędny do wykonania czynności wchodzący w zakres usług. 3. Zapewnić ochronę całości obiektu Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Janczycach: a) w dni pracujące od 1400 - 700 (od poniedziałku do piątku), b) w soboty - całodobowo, c) w niedziele i święta - całodobowo. 4. Zapewnić możliwość wsparcia pracowników Z.U.O.K. działaniami patrolu zmotoryzowanego, który podejmować będzie interwencje na wezwanie upoważnionych pracowników. 5. Spełnić wymagania zawarte w ustawie o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (Dz.U. z 2014r. poz. 1009) szczególnie związane z organizacją pracy, wyposażeniem, umundurowaniem i oznakowaniem pracowników. 6. Usługa polegać będzie na ochronie osób i mienia przed: a) kradzieżą i włamaniem, b) napadem rabunkowym, c) sabotażem, d) aktami wandalizmu, 7. Służba ochrony zobligowana jest do: a) prowadzenia interwencji w przypadku niewłaściwego zachowania osób przebywających w obiekcie, w tym również na prośbę personelu, b) utrzymania porządku na drogach wewnętrznych i ciągach komunikacyjnych Z. U. O. K. w Janczycach w zakresie organizacji ruchu, c) udzielania informacji z zakresu organizacji ruchu. 8. Zleceniodawca udostępni Wykonawcy miejsca, w których zlokalizowany zostanie posterunek w Z.U.O.K. Janczyce, celem umożliwienia wykonywania przedmiotowej usługi. 9. Koszty utrzymania urządzeń monitorujących ponosi firma świadcząca usługi ochroniarskie. 10.Przedmiotem zamówienia są także kompleksowe usługi sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych o powierzchni użytkowej 996,3 m2 oraz pranie i suszenie odzieży roboczej pracowników. 11.Wykonawca zobowiązany będzie w ramach sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych do świadczenia usług minimum 5 razy w tygodniu (w dni pracujące dla Zamawiającego) 12.Lokalizacja: Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych w Janczycach, 27-552 Baćkowice. 13.Przed sporządzeniem oferty konieczne są oględziny pomieszczeń objętych przedmiotem zamówienia. 14. Usługa sprzątania ma być świadczona przez 8 godzin dziennie przez 5 dni w tygodniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5000 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.mzgok.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach