Przetargi.pl
Świadczenie usług ochrony osób i mienia, monitorowania sygnałów lokalnego systemu alarmowego, przeciwwłamaniowego, konserwacji instalacji Sygnalizacji Alarmu i Napadu w obiekcie Sądu Okręgowego i Rejonowego w Piotrkowie Trybunalski, oraz ochrony transportu wartości pieniężnych w Sądzie Okręgowym w Piotrkowie Trybunalskim w 2014 roku.

Sąd Okręgowy ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Słowackiego 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6494101 do 03 , fax. 044 6478919
  • Data zamieszczenia: 2013-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy
    ul. Słowackiego 5
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 044 6494101 do 03, fax. 044 6478919
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług ochrony osób i mienia, monitorowania sygnałów lokalnego systemu alarmowego, przeciwwłamaniowego, konserwacji instalacji Sygnalizacji Alarmu i Napadu w obiekcie Sądu Okręgowego i Rejonowego w Piotrkowie Trybunalski, oraz ochrony transportu wartości pieniężnych w Sądzie Okręgowym w Piotrkowie Trybunalskim w 2014 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na: 1. Ochronie osób i mienia na terenie Sądu Okręgowego i Rejonowego w Piotrkowie Trybunalskim, w okresie od 1 stycznia 2014 roku do 31 grudnia 2014 roku w następującym zakresie: a) od ul. Słowackiego 5, przy posterunku nr 2: przez 3 licencjonowanych pracowników ochrony, zgodnie z następującym harmonogramem: - w poniedziałki w godz.07:00 do 16:00 przez 2 pracowników ochrony, godz.09:00 do 18:00 przez 1 pracownika ochrony, - od wtorku do piątku w godz. 07:00 do 16:00 przez 3 pracowników ochrony, - liczba godzin do przepracowania przez jednego licencjonowanego pracownika ochrony na posterunku nr 2 w roku: Styczeń 2014r. - 189 godz. Luty 2014 r. - 180 godz. Marzec 2014 r. - 189 godz. Kwiecień 2014r. - 189 godz. Maj 2014r. - 189 godz. Czerwiec 2014r. - 180 godz. Lipiec 2014r. - 207 godz. Sierpień 2014r. - 180 godz. Wrzesień 2014 r. - 198 godz. Październik 2014r. - 207 godz. Listopad 2014r. - 171 godz. Grudzień 2014r. - 189 godz. Razem 2268 godz. przez 1 nielicencjonowanego pracownika ochrony pełniącego rolę portiera - pracownika gospodarczego, zgodnie z następującym harmonogramem: - od poniedziałku do piątku w godz. 07:00 do 15:00 - liczba godzin do przepracowania przez jednego nielicencjonowanego pracownika ochrony na posterunku nr 2 w roku: Styczeń 2014r. - 168godz. Luty 2014 r. - 160 godz. Marzec 2014 r. - 168 godz. Kwiecień 2014r. - 168 godz. Maj 2014r. - 168 godz. Czerwiec 2014r. - 160 godz. Lipiec 2014r. - 184 godz. Sierpień 2014r. - 160 godz. Wrzesień 2014 r. - 176 godz. Październik 2014r. - 184 godz. Listopad 2014r. - 152 godz. Grudzień 2014r. - 168 godz. Razem 2016 godz. UWAGA - Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany godzin pracy na system zmianowy 12/24 nielicencjonowanemu pracownikowi ochrony pełniącemu rolę portiera - pracownika gospodarczego, przy zachowaniu wskazanej powyżej liczby godzin do przepracowania. Zmiana ta nastąpi po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą. b) od ul. Toruńskiej 4, przy posterunku nr 1: przez co najmniej 2 nielicencjonowanych pracowników ochrony pełniących rolę portiera (1 pracownik ochrony na jednej zmianie), wg harmonogramu opracowanego i przesłanego Wykonawcy przez Zamawiającego w terminie do 25-go każdego miesiąca, poprzedzającego miesiąc wykonania usługi, - wykonywanie usługi ochrony od ul. Toruńskiej 4 odbywać się będzie w systemie dwuzmianowym tj. 12/24 - liczba godzin do przepracowania przez jednego nielicencjonowanego pracownika ochrony na posterunku nr 1 w roku: Styczeń 2014r. - 168 godz. Luty 2014 r. - 160 godz. Marzec 2014 r. - 168 godz. Kwiecień 2014r. - 168 godz. Maj 2014r. - 168 godz. Czerwiec 2014r. - 160 godz. Lipiec 2014r. - 184 godz. Sierpień 2014r. - 160 godz. Wrzesień 2014 r. - 176 godz. Październik 2014r. - 184 godz. Listopad 2014r. - 152 godz. Grudzień 2014r. - 168 godz. Razem 2016 godz. 2. Monitorowania sygnałów lokalnego systemu alarmowego, przeciwwłamaniowego i konserwacji instalacji Sygnalizacji Alarmu i Napadu w obiekcie Sądu Okręgowego i Rejonowego w Piotrkowie Trybunalskim. 3. Konwojowania wartości pieniężnych tj. inkaso gotówki na terenie miasta Piotrkowa Trybunalskiego, transportu gotówki do wskazanego punktu(banku) na terenie miasta, oraz wpłata gotówki w punkcie wskazanym przez Zamawiającego, w okresie realizacji umowy. Przewidywana przez Zamawiającego ilość konwojów w okresie realizacji umowy wynosi 20. 4. Realizacja zamówienia przez Wykonawcę odbywała się będzie z należytą starannością z uwzględnieniem zawodowego charakteru prowadzonej przez Wykonawcę działalności gospodarczej w sposób odpowiadającym zasadom wynikającym z : - uzgodnień dokonanych z administratorem obiektu ( Zamawiającym), - ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22.08.1997 r. ( tj. Dz.U z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm) - ustawy o ochronie informacji niejawnych z dnia 05.08.2010 r. ( Dz.U. z 2010 r. nr 182 poz. 1228 ), - planu ochrony i instrukcji wewnętrznych obowiązujących w Sądzie Okręgowym w Piotrkowie Trybunalskim, - Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 września 2010 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz. U. z 2010 r. nr. 166, poz. 1128) 5. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania w trakcie trwania niniejszej umowy aktualnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem zamówienia. 6. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określony został we wzorze umowy ( załącznik nr 6 do SIWZ) 7. Zamawiający nie dopuszcza wykonania zamówienia przez podwykonawców 8. Wykonawca którego oferta uznana będzie za najkorzystniejszą zobowiązany będzie przed zawarciem umowy przedłożyć Zamawiającemu: - imienny wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, wraz z podaniem informacji na temat posiadanych kwalifikacji, zgodnych z wymaganiami Zamawiającego (określonymi szczegółowo w załączniku nr 6 do SIWZ) - kserokopię uzyskanych licencji pracownika ochrony , poświadczone za zgodność z oryginałem, - aktualne zaświadczenie o niekaralności - imienny wykaz osób odpowiedzialnych za konwojowanie wartości pieniężnych. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób wskazanych w wykazie osób, w trakcie realizacji zamówienia, jeżeli z ważnych względów np. zaniedbanie lub nienależyte wykonanie obowiązków wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia, długotrwała choroba, nie będzie możliwe wykonanie zamówienia przez wskazane osoby. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zwrócić się do Zamawiającego z pisemnym uzasadnieniem, oraz przedłożyć wszystkie niezbędne dokumenty potwierdzające kwalifikacje nowej osoby. Zmiana osób może nastąpić tylko za zgodą Zamawiającego. Kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie 9. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych. 11. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 13. Zamawiający nie przewiduje przy wyborze oferty zastosowania aukcji elektronicznej. 14. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 15. Wymagania stawiane Wykonawcy: 15.1 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 15.2 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 15.3 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 15.4 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piotrkow-tryb.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach