Przetargi.pl
Świadczenie usług ochrony osób i mienia , grupy interwencyjnej w Powiatowym Szpitalu Specjalistycznym w Stalowej Woli w okresie 1 roku licząc od daty rozpoczęcia świadczenia usług.

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 37450 Stalowa Wola, ul. Staszica
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 8433201, , fax. 15 8433397
  • Data zamieszczenia: 2017-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny
    ul. Staszica 4
    37450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 15 8433201,, fax. 15 8433397
    REGON: 000312567
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-stw.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny w Stalowej Woli

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług ochrony osób i mienia , grupy interwencyjnej w Powiatowym Szpitalu Specjalistycznym w Stalowej Woli w okresie 1 roku licząc od daty rozpoczęcia świadczenia usług.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 2 do SIWZ.( oraz załączniki od 3-5) OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I. OCHRONA OSÓB I MIENIA, OBSŁUGA SYSTEMU PARKINGOWEGO I SYSTEMU MONITORINGU 1. Ochrona osób i mienia ma się odbywać w sposób następujący : 1.1. Obsługa bramy głównej, portierni, systemu parkingowego, dozór obiektów, pobierania opłat parkingowych będzie realizowana w godz. 6:00 – 22:00 Usługa ta ma być świadczona przez dwóch pracowników, stale obecnych na terenie Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli. 1.2. Nadzór nad pracą w/w pracowników ochrony sprawuje pracownik wyznaczony przez Wykonawcę , który zobowiązany jest do bieżących kontaktów z uprawnionym przedstawicielem szpitala i składania codziennego meldunku z pełnionej przez ochronę służby. Ochronę bezpośrednią pełnić mogą nielicencjonowani pracownicy Wykonawcy. 1.3 Z chwilą zawarcia umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wykaz pracowników skierowanych do świadczenia usługi u Zamawiającego oraz kopie zaświadczeń o niekaralności pracowników, którzy będą sprawować bezpośrednią ochronę na terenie Zamawiającego. Zaświadczenia o niekaralności muszą mieć datę wydania z okresu nie wcześniej niż 6 miesięcy od daty zawarcia umowy. 1.4. Wykonawca musi dysponować stacją monitorowania alarmów oraz do oferty dołączy oświadczenie o dysponowaniu stacją monitorowania alarmów z określeniem adresu lokalizacji stacji monitorowania alarmów i jej numerem telefonu kontaktowego. Zamawiający, w trakcie oceny ofert będzie miał prawo sprawdzenia prawdziwości podanych w oświadczeniu danych. 1.5. Niektóre pomieszczenia i obiekty szpitala, wyposażone są w urządzenia sygnalizujące próby włamań, kamery, elektroniczne punkty kontroli pracy wartowników. Urządzenia te razem z systemem komputerowym i monitorami umieszczonymi w budynku portierni oraz oprzewodowaniem, stanowią w tym opisie przedmiotu zamówienia tzw. „system monitoringu”. Rozmieszczenie elementów systemu monitoringu i opis tych elementów określa Załącznik nr 3 do SIWZ. Na terenie działki szpitala jest zainstalowany jest też system parkingowy, opisany w załączniku nr 4 do SIWZ, który wraz z terminem rozpoczęcia usługi, określonym w zawartej umowie o świadczenie usług ochrony, jest przez Wykonawcę przejęty do eksploatacji i staje się administratorem tego systemu parkingowego. Po terminie zakończenia świadczenia usługi, Wykonawca niezwłocznie przekaże protokolarnie Zamawiającemu lub upoważnionej przez Zamawiającego osobie, elementy systemu parkingowego wraz z adresami IP dla urządzeń, które taki adres posiadają. 1.6 Wykonawca, w terminie do dwóch dni od daty rozpoczęcia świadczenia usług ochrony, podłączy do swojej stacji monitorowania alarmów, w ramach świadczonej usługi, sygnały z centralek alarmowych zamontowanych w obiektach Szpitala, umożliwiające kontrolowanie przez stację monitorowania czy system jest uzbrojony, czy nie uzbrojony, czy wystąpiło zdarzenie, np. włamanie i w jakim czasie, czy stan zasilania tego systemu w energię jest prawidłowy, czy prawidłowy jest stan naładowania akumulatorów awaryjnych. Dyżurny stacji monitorowania, po wystąpieniu zdarzenia awaryjnego powiadamia telefonicznie strażników pełniących służbę na terenie obiektów Szpitala i w razie potrzeby wydaje dyspozycję wyjazdu dla mobilnego patrolu interwencyjnego (grupę interwencyjną) na miejsce zdarzenia. Centralki alarmowe są wyposażone w zewnętrzne sygnalizatory akustyczne i strażnicy pełniący służbę na terenie Szpitala, słysząc sygnał takiej centralki, podejmują odpowiednie czynności niezależnie od tego czy przekazany został komunikat ze stacji monitorowania 1.7. Wykonawca przez cały okres świadczenia usług jest obowiązany do utrzymywania w pełnej sprawności system monitoringu i systemu parkingowego. Koszty przeglądów i bieżącej konserwacji systemów, przez cały okres obowiązywania umowy, ponosi Wykonawca. Jeśli wystąpi konieczność wymiany jakiegoś elementu systemu monitoringu lub systemu parkingowego, na skutek przyczyn niezależnych od Wykonawcy, koszt wymiany tego elementu ponosi Zamawiający. Wymiana następuje po uzgodnieniu z Zamawiającym. Jeśli nastąpi uszkodzenie jakiegoś elementu lub elementów systemu parkingowego, przez poruszające się po terenie Zamawiającego pojazdy mechaniczne, to Wykonawca władający w imieniu Zamawiającego tym systemem, będzie występował do firm ubezpieczających pojazdy, które spowodowały uszkodzenie systemu parkingowego, o likwidacje szkód systemu parkingowego, spowodowanych przez pojazdy i niezwłocznie naprawi system. Jeżeli wykonanie naprawy lub przeglądu urządzenia wymagać będzie otwarcia kasy automatycznej/ wpłatomatu przy wykonywaniu w/w czynności konieczna jest obecność upoważnionego pracownika Zamawiającego. Bieżąca obsługa kasy automatycznej/ wpłatomatu będzie realizowana przez pracowników Zamawiającego. 1.8. Obiekty Zamawiającego są też wyposażone w system sygnalizacji pożaru. Obsługa tego systemu należy do obowiązków pracowników ochrony. Konserwacja i przeglądy systemu sygnalizacji pożaru są po stronie Zamawiającego 1.9. Pożądanym będzie, aby Wykonawca, przed sporządzeniem oferty dokonał wizji lokalnej monitorowanych obiektów, systemu sygnalizacji pożaru i systemu parkingowego. 1.10. Na terenie szpitala ochrona dysponuje połączeniem telefonicznym ze wszystkimi abonentami wewnętrznymi szpitala, o numerze wewnętrznym 312 i 200 (dla abonentów zewnętrznych tel. numer 15 843 33 12 i 15 843 32 00) . Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia jednego z pełniących usługę ochrony, na terenie Zamawiającego w telefon komórkowy, którego numer będzie udostępniony pracownikom Zamawiającego w celu skorzystania w wypadku sytuacji awaryjnych. 1.11. Dla utrzymywania stałej łączności strażnika będącego na portierni ze strażnikiem będącym na obchodzie, Wykonawca zapewnia odpowiednie bezprzewodowe środki łączności. 2. Okres obowiązywania umowy: przez 1 rok od daty rozpoczęcia świadczenia usług ochrony, z tym zastrzeżeniem że rozpoczęcie świadczenia usług nastąpi od pierwszego dnia miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu w którym zostanie zawarta umowa. Ponadto rozpoczęcie świadczenia usług określone w umowie poprzedzone będzie okresem adaptacyjnym trwającym nie dłużej niż 14 dni kalendarzowych , a ostateczna długość okresu adaptacyjnego określona zostanie z wyłonionym Wykonawcą usługi będącej przedmiotem postępowania przetargowego. 3. Zadaniem ochrony jest zapewnienie przestrzegania ładu i porządku na terenie obiektów Szpitala. 3.1. Realizacja zadań ochronnych odbywa się, w szczególności, poprzez: 1/ kontrolę obiektów pod względem zabezpieczenia zamknięć drzwi i okien, 2/ wydawanie uprawnionym pracownikom i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń szpitala, 3/ zwracanie uwagi na zachowanie się ludzi na terenie szpitala, legitymowanie osób podejrzanych, 4/ nie dopuszczanie do wejścia na teren szpitala osób nietrzeźwych, a także do spożywania alkoholu na terenie szpitala, 5/ egzekwowanie zakazu palenia tytoniu w miejscach niedozwolonych, 6/ przeciwdziałanie organizowaniu zabaw przez dzieci na terenie szpitala, 7/ niedopuszczanie do parkowania samochodów w miejscach niedozwolonych w tym egzekwowanie od wjeżdżających na teren szpitala : - zakazu parkowania samochodów na trasach przejazdu karetek , ich zatrzymywania się i postoju, - zakazu parkowania samochodów w miejscach oznaczonych znakami postoju, - odnotowania samochodów źle zaparkowanych, - ustalania właścicieli źle zaparkowanych samochodów i zwracania im uwagi na ścisłe przestrzeganie obowiązujących na terenie szpitala przepisów porządkowych, - składanie meldunków do Zamawiającego o pracownikach notorycznie łamiących ustalone zasady parkowania pojazdów. 8/ zwracanie uwagi osobom łamiącym przepisy porządkowe obowiązujące na terenie szpitala i przeciwdziałanie próbom łamania tych przepisów, 9/ udzielanie pomocy personelowi medycznemu w przypadku wezwań, szczególnie w przypadku, kiedy należy zastosować przymus bezpośredni wobec osób z zaburzeniami psychicznymi oraz w przypadku obrony przed napaścią na personel szpitalny, konieczne jest wezwanie grupy interwencyjnej, 10/ wzywanie policji, grupy interwencyjnej w sytuacjach zagrożenia życia, włamań, rozbojów, ujęcia sprawców przestępstw, 11/ uczestniczenie w akcjach ratowniczych prowadzonych w wyniku wystąpienia klęsk żywiołowych, akcjach ewakuacji szpitala, 12/ pobieraniu opłat ustalonych przez szpital za wjazd na teren szpitala pojazdów nieuprawnionych do bezpłatnego wjazdu, 13/ prowadzenie ewidencji wjazdów i wyjazdów firm pogrzebowych, 14/ udzielenie informacji o numerach telefonów szpitalnych, 15/ sprawdzenie poprawności działania sygnalizacji p.poż. 16/ udostępnianie uprawnionym osobom, pomieszczeń prosektorium przeznaczonych do przechowywania zwłok w czasie nieobecności technika sekcyjnego. 3.2. Wszystkie czynności , interwencje i wydarzenia odnotowywane będą w książce meldunków prowadzonej przez pracowników ochrony pełniących służbę na terenie obiektów Zamawiającego. Prowadzony jest też rejestr wjazdów na teren szpitala pojazdów firm pogrzebowych. 3.3. Po zakończeniu każdego miesiąca kalendarzowego, Wykonawca sporządzał będzie meldunek miesięczny z pełnienia ochrony , zawierający ważne wydarzenia i wnioski dotyczące wykonywanej usługi oraz wydruk rejestru wjazdów pojazdów firm pogrzebowych i przedstawi je uprawnionemu przedstawicielowi Szpitala. Niedopełnienie tego obowiązku może stanowić podstawę do odmowy zapłaty za wykonaną usługę. 3.4. Przed zawarciem umowy o świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia w Powiatowym Szpitalu Specjalistycznym w Stalowej Woli, Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia w celu zatwierdzenia przez Zamawiającego PLANU OCHRONY Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli. 3.5. PLAN OCHRONY stanowi załącznik do umowy i jest integralną jej częścią . 4. Zasady wjazdu i pobierania opłat od wjeżdżających samochodami na teren szpitala Z opłat za wjazd i parkowanie na terenie szpitala zwolnieni są kierowcy : 1/ pojazdów uprzywilejowanych; 2/ pojazdów służbowych będących własnością Szpitala; 3/ pojazdów pracowników i innych osób z kartami parkingowymi wydanymi przez Szpital; 4/ pojazdów zaopatrzenia , poczty, firm kurierskich dostarczających przesyłki do Szpitala, firm budowlanych wykonujących roboty budowlane na terenie obiektów szpitala; 5/ pojazdów wiozących osoby zaproszone przez Dyrekcję lub Przewodniczącego Rady Społecznej Szpitala; 6/ pojazdów wiozących osobę chorą, której stan świadczy o potrzebie udzielenia natychmiastowej pomocy, czy też osobę bez możliwości samodzielnego poruszania się; 7/ pojazdów kierowanych przez osobę niepełnosprawną lub wiozących osobę niepełnosprawną, posiadającą kartę parkingową, która uprawnia do korzystania z miejsc parkingowych dla niepełnosprawnych i niestosowania się do niektórych znaków drogowych 8/ pojazdów korzystających z parkingu w godzinach od 22.00 do 6.00. Opłaty dla pojazdów nieuprawnionych, w wysokości określonej przez Zamawiającego w cenniku opłat, są regulowane w automatycznych kasach parkingowych, rozmieszczonych na terenie Szpitala, kasach fiskalnych rozmieszczonych na terenie Szpitala lub opłata parkingowa pobierana jest przy wyjeździe pojazdu, przez pracownika ochrony, który po pobraniu opłaty wydaje kierowcy paragon fiskalny. 5. Cennik opłat przedstawia załącznik nr 2 do SIWZ 6. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z pobieraniem opłat parkingowych przez automatyczne kasy parkingowe. 7. Wykonawca własnym kosztem i staraniem będzie dostarczał do Działu Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia (DZPiZ) karty parkingowe w ilościach i terminach określonych przez upoważnionego pracownika tego działu. Zamawiający jest uprawniony do wydawania kart parkingowych i prowadzenia rejestru wydanych kart. Wykonawca jest zobowiązany do aktywacji lub dezaktywacji wydanych kart na wniosek upoważnionego pracownika DZPiZ. 8. Zasady wjazdu i pobierania opłat od kierowców uprawnionych do bezpłatnych wjazdów, określa Załącznik nr 5 do SIWZ „Regulamin korzystania z abonamentowej karty parkingowej przez pracowników Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli i inne uprawnione osoby”. II. GRUPA INTERWENCYJNA 1. Grupa Interwencyjna działa w następstwie przyjęcia powiadomienia alarmowego przekazanego przez dyżurnego pracownika ochrony o wystąpieniu zdarzenia nieobojętnego, a w szczególności: włamaniu, sabotażu, poważnym zakłóceniu porządku publicznego lub awarii 2. Grupa Interwencyjna winna dojechać do obiektu w czasie nie dłuższym niż do 15 minut od chwili przekazania powiadomienia 4. Po otrzymaniu polecenia sprawdzenia sygnału alarmowego z jednoczesnym wyjazdem do obiektu Grupa Interwencyjna: a) potwierdza przyjęcie zgłoszenia, b) zgłasza przyjazd do obiektu, c) po przybyciu do chronionego obiektu podejmuje wszelkie działania zmierzające do: - zapewnienia bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej osób chronionych, - zapobiegania przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, - przeciwdziałania powstawaniu szkody wynikającej ze zdarzeń lub zmniejszenia jej rozmiarów, d) sprawdza miejsca umożliwiające wtargnięcie do wnętrza obiektu tj. drzwi, okna, włazy itp., e) nadzoruje obiekt w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, do chwili ustąpienia przyczyn powodujących spowodowanie alarmu lub przybycia upoważnionego przedstawiciela chronionego obiektu, f) O interwencji, jej przebiegu, Wykonawca informuje Zamawiającego w comiesięcznych pisemnych meldunkach, o których mowa w rozdziale I pkt 3.3 niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. 5. Grupa Interwencyjna winna być przygotowana do: a) czasowego przebywania w rejonie chronionych obiektów lub w innym wskazanym miejscu, w pełnej gotowości do działania; b) interwencji z użyciem środków przymusu fizycznego c) udzielania pomocy pracownikom ochrony w sytuacjach szczególnych, a w szczególności podczas zagrożenia włamaniem lub innych okoliczności losowych wymagających bezpośredniego wsparcia działań ochronnych; d) udzielania pomocy pracownikom szpitala w przypadku konieczności zastosowania środków przymusu bezpośredniego wobec pacjentów zagrażającym życiu i zdrowiu swojemu jak też życiu i zdrowiu pracowników szpitala oraz wobec pacjentów niszczącym mienie szpitala. 6. W razie konieczności Grupa Interwencyjna winna podejmować działania ochronne w myśl art. 36 ustawy o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114 poz. 740 z 1997r.), polegających na ujęciu osób stwarzających, w sposób oczywisty, bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego oraz dla chronionego mienia w celu niezwłocznego przekazania tych osób Policji, 7. Wykonawca do oferty dołączy oświadczenie o dysponowaniu grupą interwencyjną z podaniem jej numeru telefonu kontaktowego. Zamawiający, w trakcie oceny ofert będzie miał prawo sprawdzenia prawdziwości podanych w oświadczeniu danych. Grupy Interwencyjne posiadają następujące wyposażenie: pojazdy służbowe wyposażone w GPS, co umożliwia ich całodobową lokalizację, środki łączności wewnętrznej i zewnętrznej, środki przymusu bezpośredniego, środki ochrony osobistej, środki pierwszej pomocy i inne (latarki, urządzenia rejestrujące itp.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1. Przystępując do przetargu i składając ofertę przetargową Wykonawcy są zobowiązani wnieść wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) Pieniądzu, 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) Gwarancjach bankowych, 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto NADSAŃSKI BANK SPÓŁDZIELCZY W STALOWEJ WOLI Nr konta 51 9430 0006 0024 0002 2000 0003 z dopiskiem „wadium przetargowe – 820 ZP / 2017”. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w punkcie 15.4 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty przetargowej. W przypadku gdy Wykonawca po upływie ważności odpowiednio poręczenia lub gwarancji będzie oczekiwał od Zamawiającego zwrotu oryginału tego dokumentu, Zamawiający wymaga aby do treści składanej oferty dołączono uwierzytelnioną kserokopię odpowiednio poręczenia lub gwarancji (w celu braku konieczności późniejszego rozszywania złożonej oferty) natomiast oryginał tego dokumentu umieścić w koszulce i umieścić w kopercie łącznie z ofertą przetargową. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.4a i 5 ustawy PZP. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca przedstawi ważną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej świadczenia usług ochrony osób i mienia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1432, z późn. zm.) w zakresie nie węższym niż rodzaj i przedmiot ochrony opisany w przedmiocie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składające się na ofertę: a) Formularz ofertowy według wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ b) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 7 c) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - Załącznik nr 8 d) Wykonawca do oferty dołączy oświadczenie o dysponowaniu stacją monitorowania alarmów z określeniem adresu lokalizacji stacji monitorowania alarmów i jej numerem telefonu kontaktowego. - Załącznik nr 13 e) Wykonawca do oferty dołączy oświadczenie o dysponowaniu grupą interwencyjną z podaniem jej numeru telefonu kontaktowego. - Załącznik nr 12 f) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo, w formie, o której mowa w ppkt 10 lit. b), g ) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). h) Informacje na temat Wykonawców zagranicznych , w tym dokumentów przez nich składanych, znajdują się w dokumentacji postępowania w IX. Pkt 2 ppkt 6-9 I) wadium w wielkości i formie zgodne z SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach