Przetargi.pl
Świadczenie usług ochrony mienia Muzeum Zamek w Oświęcimiu ( w organizacji).

Muzeum Zamek w Oświęcimiu (w organizacji) ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, ul. Zamkowa 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8424427 , fax. 33 8424427
  • Data zamieszczenia: 2010-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Zamek w Oświęcimiu (w organizacji)
    ul. Zamkowa 1 1
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 33 8424427, fax. 33 8424427
    REGON: 12110429500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum-zamek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja kultury - Muzeum

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług ochrony mienia Muzeum Zamek w Oświęcimiu ( w organizacji).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie przez Wykonawcę usług ochrony mienia w granicach chronionego obiektu zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 1997.08.22 r. (Dz.U. 1997 Nr 114, poz. 740 )tekst ujednolicony z dnia 2005.07.26 r. (Dz.U. 2005 Nr 145, poz. 1221).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5.złożą wszystkie dokumenty i oświadczenia wymagane w niniejszej SIWZ. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału w postępowaniu spełnia lub nie spełnia danego warunku na podstawie złożonych dokumentów. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda złożenia: 1.kserokopii koncesji MSWiA zgodnie z obowiązującą Ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 1997-08-22 r. (Dz.U. 1997 Nr 114, poz. 740) tekst jednolity z dnia 2005-07-26 r. (Dz.U. 2005 Nr 145, poz. 1221) koncesja musi obejmować ochronę/dozorowanie, monitoring z transmisją danych; . 2.aktualnego odpisu z właściwego rejestru z podaniem adresu siedziby i adresu oddziałów jeśli takie istnieją albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy (załącznik Nr 6,7 do niniejszej SIWZ). III.2.4) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda złożenia: 1. wykazu 3 (słownie: trzech) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. świadczenie usług ochrony mienia z podaniem ich wartości, których suma winna być nie mniejsza niż 80.000,00 zł brutto, przedmiotu, dat wykonania lub wykonywania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, (załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ); 2. oświadczenia, że wykonawca dysponuje co najmniej 4 pracownikami ochrony posiadającymi licencję I stopnia zdolnymi do wykonania zamówienia.(załącznik nr 4 do niniejszego SIWZ) 3. wykaz co najmniej 2 osób z licencją II stopnia nadzorujących pracowników ochrony wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (z podaniem numeru licencji), (załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ). III.2.5) W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda złożenia: 1. polisy, a w przypadku jej braku - innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę, co najmniej 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych zł) III.2.6) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1. w pkcie III.2.3 - pkt 2 niniejszej SIWZ, Wykonawca składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; III.2.7)Dokumenty, o których mowa w pkcie III.2.6 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert III.2.8)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkcie III.2.6 - to należy je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy pkt. III.2.7 - stosuje się odpowiednio. III.2.9)Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. III.2.10) Dokumenty sporządzone w języku obcym Wykonawca składa wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie musi być sporządzone przez tłumacza przysięgłego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum-zamek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach