Przetargi.pl
Świadczenie usług ochrony i mienia w siedzibach prokuratur okręgu suwalskiego

Prokuratura Okręgowa w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, Gen.K.Pułaskiego
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Suwałkach
    Gen.K.Pułaskiego
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    REGON: 000569728
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suwalki.po.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług ochrony i mienia w siedzibach prokuratur okręgu suwalskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Część 1 - Ochrona osób i mienia znajdujących się w pomieszczeniach stanowiących siedzibę Prokuratury Okręgowej i Rejonowej w Suwałkach, ul. Generała Kazimierza Pułaskiego 26 oraz na przyległym placu.DANE CHARAKTERYZUJĄCE PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:a) Usługa ochrony realizowana będzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 19:00.b) Bezpośrednia ochrona fizyczna jest realizowana jednoosobowo przez kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej Wykonawcy.c) Interwencja na zewnątrz obiektu winna nastąpić w przypadku ujawnienia aktów dewastacji mienia lub przebywania osób nieuprawnionych na terenie placu w granicach ogrodzenia placu.d) W pozostałym czasie, tj. z wyłączeniem godzin bezpośredniej ochrony fizycznej, ochrona będzie realizowana w formie stałego dozoru sygnałów emitowanych przez systemy alarmowe (sygnalizacji włamania i napadu, sygnalizacji pożaru) oraz reagowania na sygnały przez grupę interwencyjną Wykonawcy.e) Sygnały alarmowe przekazywane będą drogą elektroniczną do centrum monitorowania Wykonawcy w postaci komunikatu informującego o naruszeniu stref chronionych.f) Dyżurny pracownik Wykonawcy, po otrzymaniu sygnału o naruszeniu stref chronionych, wysyła na teren obiektu grupę interwencyjną oraz powiadamia o tym fakcie wyznaczoną przez Zamawiającego osobę. Zadaniem grupy interwencyjnej jest przyjazd do obiektu maksymalnie do 10 minut od zajścia zdarzenia, ustalenie przyczyny, która wywołała alarm i ewentualne przerwanie działalności przestępczej na terenie obiektu.g) W czasie trwania bezpośredniej ochrony fizycznej na obiekcie przyjazd grupy interwencyjnej nie jest wymagany, chyba, że potrzebę przyjazdu grupy interwencyjnej zgłosi telefonicznie kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej wykonujący ochronę na danym obiekcie.2) Część 2 - Ochrona osób i mienia znajdujących się w pomieszczeniach stanowiących siedzibę Prokuratury Rejonowej w Sejnach, ul. Konarskiego 23 oraz teren wokół budynku.DANE CHARAKTERYZUJĄCE PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:a) Usługa ochrony realizowana będzie w dni urzędowania: w poniedziałek w godzinach od 7:30 do 17:00, od wtorku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30.b) Bezpośrednia ochrona fizyczna jest realizowana jednoosobowo przez kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej Wykonawcy.c) W pozostałym czasie, tj. z wyłączeniem godzin bezpośredniej ochrony fizycznej, ochrona będzie realizowana w formie stałego dozoru sygnałów emitowanych przez systemy alarmowe (sygnalizacji włamania i napadu, sygnalizacji pożaru) oraz reagowania na sygnały przez grupę interwencyjną Wykonawcy.d) Sygnały alarmowe przekazywane będą drogą elektroniczną do centrum monitorowania Wykonawcy w postaci komunikatu informującego o naruszeniu stref chronionych.e) Dyżurny pracownik Wykonawcy, po otrzymaniu sygnału o naruszeniu stref chronionych, wysyła na teren obiektu grupę interwencyjną oraz powiadamia o tym fakcie wyznaczoną przez Zamawiającego osobę. Zadaniem grupy interwencyjnej jest przyjazd do obiektu maksymalnie do 30 minut od zajścia zdarzenia, ustalenie przyczyny, która wywołała alarm i ewentualne przerwanie działalności przestępczej na terenie obiektu.f) W czasie trwania bezpośredniej ochrony fizycznej na obiekcie przyjazd grupy interwencyjnej nie jest wymagany, chyba, że potrzebę przyjazdu grupy interwencyjnej zgłosi telefonicznie kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej wykonujący ochronę na danym obiekcie.3) Część 3 – Ochrona osób i mienia znajdujących się w pomieszczeniach stanowiących siedzibę Prokuratury Rejonowej w Augustowie, ul. 3 Maja 43 oraz teren wokół budynku.DANE CHARAKTERYZUJĄCE PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:a) Usługa ochrony realizowana będzie w dni urzędowania: w poniedziałek w godzinach od 7:30 do 16:30,od wtorku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30.b) Bezpośrednia ochrona fizyczna jest realizowana jednoosobowo przez kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej Wykonawcy.c) W pozostałym czasie, tj. z wyłączeniem godzin bezpośredniej ochrony fizycznej, ochrona będzie realizowana w formie stałego dozoru sygnałów emitowanych przez systemy alarmowe (sygnalizacji włamania i napadu, sygnalizacji pożaru) oraz reagowania na sygnały przez grupę interwencyjną Wykonawcy.d) Sygnały alarmowe przekazywane będą drogą elektroniczną do centrum monitorowania Wykonawcy w postaci komunikatu informującego o naruszeniu stref chronionych.e) Dyżurny pracownik Wykonawcy, po otrzymaniu sygnału o naruszeniu stref chronionych, wysyła na teren obiektu grupę interwencyjną oraz powiadamia o tym fakcie wyznaczoną przez Zamawiającego osobę. Zadaniem grupy interwencyjnej jest przyjazd do obiektu maksymalnie do 10 minut od zajścia zdarzenia, ustalenie przyczyny, która wywołała alarm i ewentualne przerwanie działalności przestępczej na terenie obiektu.f) W czasie trwania bezpośredniej ochrony fizycznej na obiekcie przyjazd grupy interwencyjnej nie jest wymagany, chyba, że potrzebę przyjazdu grupy interwencyjnej zgłosi telefonicznie kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej wykonujący ochronę na danym obiekcie.4) Część 4 – Ochrona osób i mienia znajdujących się w pomieszczeniach stanowiących siedzibę Prokuratury Rejonowej w Ełku, ul. Piłsudskiego 18 oraz teren wokół budynku.DANE CHARAKTERYZUJĄCE PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:a) Usługa ochrony realizowana będzie w dni urzędowania (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 7:30 do 15:30.b) Bezpośrednia ochrona fizyczna jest realizowana jednoosobowo przez kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej Wykonawcy.c) Interwencja na zewnątrz obiektu winna nastąpić w przypadku ujawnienia aktów dewastacji mienia lub przebywania osób nieuprawnionych na terenie placu w granicach ogrodzenia placu.d) W pozostałym czasie, tj. z wyłączeniem godzin bezpośredniej ochrony fizycznej, ochrona będzie realizowana w formie stałego dozoru sygnałów emitowanych przez systemy alarmowe (sygnalizacji włamania i napadu, sygnalizacji pożaru) oraz reagowania na sygnały przez grupę interwencyjną Wykonawcy.e) Sygnały alarmowe przekazywane będą drogą elektroniczną do centrum monitorowania Wykonawcy w postaci komunikatu informującego o naruszeniu stref chronionych.f) Dyżurny pracownik Wykonawcy, po otrzymaniu sygnału o naruszeniu stref chronionych, wysyła na teren obiektu grupę interwencyjną oraz powiadamia o tym fakcie wyznaczoną przez Zamawiającego osobę. Zadaniem grupy interwencyjnej jest przyjazd do obiektu maksymalnie do 10 minut od zajścia zdarzenia, ustalenie przyczyny, która wywołała alarm i ewentualne przerwanie działalności przestępczej na terenie obiektu.g) W czasie trwania bezpośredniej ochrony fizycznej na obiekcie przyjazd grupy interwencyjnej nie jest wymagany, chyba, że potrzebę przyjazdu grupy interwencyjnej zgłosi telefonicznie kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej wykonujący ochronę na danym obiekcie.5) Część 5 - Ochrona osób i mienia znajdujących się w pomieszczeniach stanowiących siedzibę Prokuratury Rejonowej w Olecku, ul. Sembrzyckiego 18 oraz teren wokół budynku.DANE CHARAKTERYZUJĄCE PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:a) Usługa ochrony realizowana będzie w dni urzędowania: w poniedziałek godzinach od 7:30 do 18:00, od wtorku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:30.b) Bezpośrednia ochrona fizyczna jest realizowana jednoosobowo przez kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej Wykonawcy.c) W pozostałym czasie, tj. z wyłączeniem godzin bezpośredniej ochrony fizycznej, ochrona będzie realizowana w formie stałego dozoru sygnałów emitowanych przez systemy alarmowe (sygnalizacji włamania i napadu, sygnalizacji pożaru) oraz reagowania na sygnały przez grupę interwencyjną Wykonawcy.d) Sygnały alarmowe przekazywane będą drogą elektroniczną do centrum monitorowania Wykonawcy w postaci komunikatu informującego o naruszeniu stref chronionych.e) Dyżurny pracownik Wykonawcy, po otrzymaniu sygnału o naruszeniu stref chronionych, wysyła na teren obiektu grupę interwencyjną oraz powiadamia o tym fakcie wyznaczoną przez Zamawiającego osobę. Zadaniem grupy interwencyjnej jest przyjazd do obiektu maksymalnie do 10 minut od zajścia zdarzenia, ustalenie przyczyny, która wywołała alarm i ewentualne przerwanie działalności przestępczej na terenie obiektu.f) W czasie trwania bezpośredniej ochrony fizycznej na obiekcie przyjazd grupy interwencyjnej nie jest wymagany, chyba, że potrzebę przyjazdu grupy interwencyjnej zgłosi telefonicznie kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej wykonujący ochronę na danym obiekcie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4, ustawy Pzp i spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:W celu potwierdzenia wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Wykonawcy winni udokumentować posiadanie koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony mienia, określającą zakres i formy świadczenia tych usług przez Wykonawcę, udzielonej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na podstawie ustawy z 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r., poz. 1995 tj. ze zm. ).3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:W celu potwierdzenia wymaganej sytuacji ekonomicznej i finansowej, Wykonawcy winni udokumentować posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: 100 000 złotych (słownie: dwieście tysięcy złotych).4) zdolności technicznej lub zawodowejW celu potwierdzenia minimalnych zdolności technicznych i zawodowych, Wykonawcy winni udokumentować:a) należyte wykonanie usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie – jednej usługi, której przedmiotem były usługi ochrony mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej budynku/ów użyteczności publicznej trwającej minimum 12 miesięcy:- Wykonawca składający ofertę na jedną z wybranych części – o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych);- Wykonawca składający ofertę na dwie, trzy, cztery lub pięć części – o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).Zamawiający informuje, iż w przypadku, gdy usługi, o których mowa powyżej były realizowane w ramach zamówienia obejmującego również inne świadczenia Wykonawcy, to za usługi główne uznane są wyłącznie usługi bezpośredniej ochrony fizycznej obiektu lub obiektów (osób i mienia);Dowodami, o których mowa powyżej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, są: referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego usługi zostały wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.b) dysponowanie co najmniej 5 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z art. 26 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r., poz. 1995 tj. ze zm.) uprawnionymi do wykonywania czynności opisanych w art. 3 ust. 1 ustawy.2. Zamawiający może zgodnie z art. 116 ust. 2 ustawy Pzp, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o podmiotowe środki dowodowe. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że stawiane warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie warunków określonych w ust. 1 skutkować będzie odrzuceniem oferty.4. Do przeliczenia wszystkich wartości finansowych, a występujących w innych walutach niż PLN Wykonawca zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany w dniu ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu na stronie internetowej Zamawiającego. Średnie kursy walut dostępne są na stronie internetowej Narodowego Banku Polskiego pod następującym adresem: http://www.nbp.pl/.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-01

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach