Przetargi.pl
Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektu i mienia

Sieć Badawcza ŁUKASIEWICZ Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych w Warszawie Oddział Materiałów Ogniotrwałych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Toszecka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48(32)2701834, , fax. +48(32)2701960
  • Data zamieszczenia: 2020-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sieć Badawcza ŁUKASIEWICZ Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych w Warszawie Oddział Materiałów Ogniotrwałych
    Toszecka 99
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. +48(32)2701834, , fax. +48(32)2701960
    REGON: 00005637700045
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.icimb.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektu i mienia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) usługa świadczona będzie na dwóch posterunkach: POSTERUNEK NR 1 (Biuro przepustek) – jest posterunkiem całodobowym. Służba na jednej zmianie trwa 12 godzin. Zmiany następują o godz. 18:00 i 06:00. Służba pełniona jest w pomieszczeniu „Biura przepustek”. Pełniący służbę na posterunku nr 1 sprawuje jednocześnie obowiązki dowódcy zmiany. Do podstawowych obowiązków należy: • kontrola i ewidencja ruchu osobowego (również pojazdów) obejmuje system przepustek oraz kontrolę i eskortowanie osób przychodzących z zewnątrz, • prowadzenie „Książki służb” oraz „Książki ewidencji kluczy” (pomieszczeń plombowanych), • przyjmowanie i wydawanie kluczy od pomieszczeń administracyjnych i hal produkcyjnych upoważnionym do ich pobierania osobom. Zasady wydawania kluczy opisane są w Planie ochrony, który jest dokumentem niejawnym i którego treść zostanie ujawniona Wykonawcy niniejszej usługi, • sprawdzanie osób wychodzących z Oddziału w godzinach pracy, • nie zezwalanie na przebywanie po godz. 16:00 na terenie Oddziału pracownikom nieposiadającym zezwolenia przewidzianego przez Dział kadrowo-organizacyjny, • przebywanie w pomieszczeniu „Biura przepustek” w czasie natężonego ruchu interesantów, • zamykanie drzwi wejściowych w holu i pomieszczeniu „Biura przepustek” w czasie, gdy zmuszony jest czasowo opuścić swoje stanowisko pracy, • nie opuszczanie powierzonego posterunku dopóki nie zostanie zastąpiony przez zmiennika, • w dni robocze o godz. 16:00 sprawdzenie pomieszczeń plombowanych (stan plomb i ich czytelność) zgodnie z wykazem, • w wypadku pożaru lub awarii postępowanie zgodnie z obowiązującymi w Oddziale Materiałów Ogniotrwałych instrukcjami, • od godz. 16:00 do 06:00 dnia następnego patrolowanie całego terenu Oddziału Materiałów Ogniotrwałych, a w dni wolne od pracy w czasie całej zmiany. W czasie patrolowania należy sprawdzić zamknięcie drzwi, okien, bram hal produkcyjnych, budynku dawnej kotłowni, rozdzielni gazu i innych pomieszczeń Oddziału jak i firm wynajmujących pomieszczenia od Oddziału Materiałów Ogniotrwałych, • rozliczanie sprzątaczek z pobranych kluczy i przyjmowanie uwag o zabezpieczeniu pomieszczeń lub niesprawności urządzeń technicznych, • niedopuszczenie do parkowania przez osoby nieupoważnione na miejscach zarezerwowanych oraz w szczególności przed schodami, • sprzątanie terenu wejścia na portiernię, odgarnianie śniegu, usuwanie lodu z ciągów komunikacyjnych. POSTERUNEK NR 2 (Brama Główna wjazdowa) – jest posterunkiem jednozmianowym. Służba trwa 8 godzin na dobę od godz. 06:30 do godz. 14:30 w dni pracy Oddziału. Służba pełniona jest w pomieszczeniu wartowni nr 2. Do podstawowych obowiązków należy: • utrzymanie łączności z dowódcą zmiany i ścisłe wykonywanie jego poleceń, • kontrola i ewidencja ruchu materiałowego i samochodowego, w tym szczególnie kontrola zgodności dokumentów materiałowych z wywożonymi materiałami. Odnotowanie w „Książce ewidencji pojazdów” danych samochodów wjeżdżających i wyjeżdżających – własnych i obcych (nazwisko i imię kierowcy, nr pojazdu, nazwa firmy kierowcy, miejscowość, nazwa firmy i działu z/do której wwoził lub wywoził towar, godzina przyjazdu i wyjazdu, nr dokumentu PJ/PM/WZ, nr karty drogowej), • niedopuszczanie do wchodzenia i wychodzenia na teren Oddziału żadnych osób przez bramę wjazdową, • nie zezwalanie na wjazd na teren Oddziału środków transportowych bez przepustek (za wyjątkiem pojazdów wykonujących usługi transportowe na rzecz firm wynajmujących pomieszczenia od OMO), • w godzinach 06:30 do 07:00 oraz 14:00 do 14:30 patrolowanie terenu ze zwróceniem szczególnej uwagi na zabezpieczenie stacji redukcji gazu, stację transformatorową, magazyny, hale produkcyjne, budynek dawnej kotłowni i warsztaty oraz stan ogrodzenia zewnętrznego i zabezpieczenia przeciwpożarowego, • otwieranie o godzinie 06:00 oraz zamykanie o godzinie 14:30 drzwi wyjściowych znajdujących się na niskim parterze budynku administracyjnego, • prowadzenie ewidencji wywozu śmieci, • odmawianie prawa wjazdu samochodów prywatnych bez zgody Dyrektora Oddziału, b) Wykonawca winien zapewnić stałą i natychmiastową łączność z Komendą Policji, Strażą Pożarną, Pogotowiem Ratunkowym i innymi jednostkami oraz przedstawicielami Zamawiającego, c) Wykonawca powinien mieć całodobowo działający system nadzoru i koordynacji oraz posiadać wyposażenie zgodne z prawem, niezbędne do pełnienia nadzoru, a w razie potrzeby do udzielenia wsparcia pracownikom chronionego obiektu, d) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania min. jednej własnej Grupy Interwencyjnej składającej się z co najmniej dwóch uzbrojonych pracowników ochrony, pełniących służbę w oznakowanym samochodzie, wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego oraz środki łączności bezprzewodowej, w tym obowiązkowo w urządzenia łączności radiowej, działające na wydzielonym, dopuszczonym do użycia przez właściwą instytucję paśmie Wykonawcy, umożliwiające łączność z obszaru, na którym zlokalizowane są obiekty Zamawiającego ze stacją monitorowania i kierowania Wykonawcy. e) Wykonawca zainstaluje na terenie Zamawiającego na własny koszt i na czas obowiązywania umowy urządzenia typu Activ-Guard w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w celu bezpośredniej i stałej kontroli tras i czasu prowadzonych przez pracowników ochrony patroli pod nadzorem on-line, f) realizacja innych zadań zleconych przez Zamawiającego, związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa, porządku i ochrony mienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi przedstawić dokument potwierdzający posiadanie aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony i mienia wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2142 z późń. zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach