Przetargi.pl
Świadczenie usług ochrony fizycznej mienia, obsługi portierni i centrali telefonicznej dla SP ZOZ Szpitala nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia ogłasza przetarg

  • Adres: 41-400 Mysłowice, ul. Bytomska 41
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3183301, 032 3182011 , fax. 032 2222330
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia
    ul. Bytomska 41 41
    41-400 Mysłowice, woj. śląskie
    tel. 032 3183301, 032 3182011, fax. 032 2222330
    REGON: 00030825800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnr2.myslowice.prv.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług ochrony fizycznej mienia, obsługi portierni i centrali telefonicznej dla SP ZOZ Szpitala nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług ochrony fizycznej mienia, obsługi portierni i centrali telefonicznej - 12 miesięcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 746100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. - Spełniają wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Spełnienie powyższych warunków podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonywanej metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały stanowiące załączniki do oferty przedłożonej przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które należy dołączyć do oferty w celu potwierdzenia spełniania wymaganych i ocenianych warunków: 1. Formularz oferty (Według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy - wykaz cen jednostkowych za oferowane usługi według wzoru -Załącznika Nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ, 4. Ważną koncesję wydaną przez MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony obiektów i mienia. 5. Oświadczenie - pisemne zobowiązanie przejęcia - na zasadach określonych w art. 231 Kodeksu Pracy - pracowników obecnie zatrudnionych u Zamawiającego -Załącznik nr 12 do SIWZ 6. Dokumenty potwierdzające posiadanie licencji przez wszystkich pracowników przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia. 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 9. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, że nikogo z urzędujących władz oferenta nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych. Dokument uważa się za aktualny, jeśli jest wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w pkt: 7, 8, 9 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, alboż uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 11. Jeżeli w kraju pochodzenia lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt g), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania 12. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym, co najmniej 1 usługę o wartości porównywalnej do wartości zamówienia z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wzór wykazu stanowi Zał. Nr 5 do SIWZ, 13. Dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu zamówienia ( kserokopia aktualnej polisy ). 14. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. W przypadku, gdy nie jest wymagana koncesja, zezwolenie lub licencja wykonawca składa odpowiednie oświadczenie. 15. Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności i sposobu kontaktowania się z nimi, wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje: dokumenty potwierdzające prawo wykonywania zawodu. Załącznik nr 6 do SIWZ 16. Pełnomocnictwo do podpisywania i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osobą upoważnioną na podstawie wpisu do odpowiedniego rejestru. 17. Wykaz podwykonawców - wg wzoru zamieszczonego w Załączniku nr 7 do SIWZ 18. Informacja o podmiocie wspólnym - Załącznik Nr 8 do SIWZ 19. Parafowany projekt umowy - Załącznik nr 3 do SIWZ 20. Opracowana przez Wykonawcę proponowana instrukcja ochrony. 21. Koncepcja rozmieszczenia i funkcjonowania monitoringu. Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (poświadczenie za zgodność z oryginałem musi być dokonane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy). Gdy kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie załączonych dokumentów do oferty metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalnr2.myslowice.prv.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach