Przetargi.pl
Świadczenie usług ochrony całodobowej budynków PAIiIZ S.A.

Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 00-585 Warszawa, ul. Bagatela 12
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 3349800, 3349966 , fax. 22 3349999
  • Data zamieszczenia: 2015-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A.
    ul. Bagatela 12 12
    00-585 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 3349800, 3349966, fax. 22 3349999
    REGON: 01207066900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.paiz.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług ochrony całodobowej budynków PAIiIZ S.A.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1.1 usługa ochrony osób i mienia, to jest wykonywanie stałej ochrony fizycznej osób i mienia ruchomego i nieruchomego poprzez działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom, a także przeciwdziałające powstaniu szkód wynikających ze wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony, zgodnie z podstawowymi procedurami sprawowania ochrony budynku w Warszawie przy ul. Bagatela 12 wraz z 3 miejscami postojowymi przed budynkiem oraz budynku i parkingu w Warszawie przy Al. Stanów Zjednoczonych 53, stanowiącymi załącznik nr 7a do SIWZ wraz z montażem 3 kamer zewnętrznych, 17 kamer wewnętrznych (1 kamera ul. Bagatela 12;16 kamer Al. Stanów Zjednoczonych 53), rejestratora, monitora, umożliwiającego obsługę tych kamer, spełniających szczegółowe wymagania techniczne zawarte w załączniku 7b do SIWZ. Do zadań Wykonawcy będzie należał nadzór nad centralkami p.poż. - (zgodnie z załącznikiem Nr 7a do niniejszego SIWZ) w obu budynkach oraz prowadzenie stałego monitoringu wizyjnego za pomocą urządzeń, stanowiących własność Zamawiającego oraz podejmowanie natychmiastowych interwencji w przypadku identyfikacji zagrożenia - w budynkach i wobec osób znajdujących się w tych budynkach. Ponadto do zakresu zadań pracownika ochrony w budynku przy ul. Bagatela 12 w godz. 9.00-17.00 będzie należało udzielanie odwiedzającym i gościom informacji o obiekcie w języku angielskim. Do zakresu działań Wykonawcy będzie należało zarówno podejmowanie działań prewencyjnych, jak i natychmiastowa interwencja w przypadku wynikłego z jakichkolwiek przyczyn stanu zagrożenia lub zdarzenia powodującego szkody na terenie budynków lub parkingu, względem bezpieczeństwa osób i mienia tam się znajdującego, a w szczególności: a) kradzieży lub zaboru mienia w wyniku włamania, napadu lub rabunku, b) usiłowania zawładnięcia mieniem przez osoby nieupoważnione, c) usiłowania zniszczenia mienia, d) awarii wodnych, energetycznych i gazowych, e) pożaru i zagrożenia pożarowego f) klęsk żywiołowych, g) innego, powodującego zagrożenie dla przedmiotu zamówienia lub osób znajdujących się na ochranianym terenie. Ochrona obiektów przy ul. Bagatela 12 i Al. Stanów Zjednoczonych 53 w Warszawie będzie odbywać się w systemie dwunastogodzinnym (7.00-19.00 i 19.00-7.00), siedem dni w tygodniu, przez osoby posiadające kwalifikację pracownika ochrony fizycznej w szczegółowym podziale jak niżej: Ochrona: a) budynku przy ul. Bagatela 12 1 pracownik ochrony całodobowo (24 godz.) , w tym: - w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 - 17.00 osoba posiadająca znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną konwersację zatrudniona na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę, - w pozostałych godzinach (do 9.00 i po 17.00) i dniach (nie roboczych) nie jest wymagana znajomość języka angielskiego, co daje ilość godzin w okresie 1 kwietnia 2015 r. - 30 marzec 2017 r.: 732 dni x 24 godz. = 17568 godz. b) budynku i parkingu przy Al. Stanów Zjednoczonych 53 - 1 osoba w godz. 9.00 -17.00 w budynku w pomieszczeniu recepcji w dniach roboczych (8 godz. tylko w dni robocze), - 1 osoba całodobowa ochrona budynku (24 godz.), w tym obchód pięter oraz - 1 osoba całodobowa ochrona parkingu (24 godz.) co daje ilość godzin: 732 dni roboczych) x 48 godz. = 35136 godz. 508 dni x 8 godz. (soboty, niedziele i święta) = 4064 godzin, razem ilość godzin w okresie 1 kwietnia 2015 r. - 30 marzec 2017 r.: 39200 godz. Ogółem dwa budynki: 17568 godz. + 39200 godz. = 56768 godz. W przypadku wystąpienia nagłej potrzeby skorzystania z usług ochrony w zakresie wykraczającym poza przedmiot zamówienia Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o ilościowe zwiększenie obsady pracowników, a Wykonawca w miarę możliwości uwzględni zgłoszone potrzeby w ramach odrębnego zlecenia, kalkulowanego w oparciu o ceny jednostkowe zaoferowane w niniejszym postępowaniu. Wykonawca zobowiązany będzie do zainstalowania na koszt własny elektronicznego rejestratora kontroli obchodów w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w ilości nie większej niż 12 sztuk oraz dostarczania na każde żądanie Zamawiającego rejestrów dokonanych obchodów. Wykonawca ma obowiązek: a) zapobiegania zakłóceniom porządku na terenie chronionym oraz niezwłocznego powiadamiania właściwego pracownika Zamawiającego o zdarzeniach zakłócających porządek . b) niezwłocznego powiadamiania organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie obiektów chronionych oraz zabezpieczenie miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania, c) kontroli ruchu osobowego (prowadzenie ewidencji osób) oraz kontrola ruchu materiałowego zgodnie z zasadami określonymi w ZAŁĄCZNIKU Nr 3 do umowy, d) wydawania i odbierania kluczy od pracowników Zamawiającego oraz osobom zatrudnionym w firmach z którymi Zamawiający zawarł umowę najmu, w tym umożliwienie dokonywania przez nich wpisów potwierdzających moment wydania kluczy oraz rejestrowanie odebrania kluczy, e) prowadzenia następującej dokumentacji związanej ze sprawowaniem ochrony: - Dziennika zmiany służby ochrony, - Dziennika wydarzeń, - Książki wydania i przyjęcia kluczy, - Książka pełnienia dyżuru. f) zapewnienia sprzętu technicznego potrzebnego do wykonania usługi, g) zapewnienia jednolitego ubioru dla osób realizujących przedmiot zamówienia w obydwu budynkach Agencji (strój galowy, tj. biała koszula, czarne spodnie, krawat oraz identyfikator umieszczony w widocznym miejscu z nazwą firmy lub logo firmy, zdjęcie, imię i nazwisko pracownika ochrony lub jego numer). h) Zapewnienie nadzoru i kontroli nad podległymi pracownikami poprzez regularne (min. 3 x tyg.) kontrole jakości świadczonej usługi oraz kontrole trzeźwości potwierdzone w książce pełnienia dyżuru. Na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający wymaga aby realizacja zamówienia w zakresie ochrony budynku przy ul. Bagatela 12 - w dni robocze, w godz. 9.00 - 17.00 odbywała się przez osobę posiadająca znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną konwersację zatrudnioną na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę. Zamawiający oczekuje, że Pracownicy ochrony pełniący służbę w obiektach przy ul. Bagatela 12 i Al. Stanów Zjednoczonych 53 będą odznaczali się pełnym profesjonalizmem i wysoką kulturą osobistą. Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji lub odrzucenia propozycji pracowników mających pełnić służbę w obiektach, każdorazowo Wykonawca dokonuje fizycznego przedstawienia nowego pracownika ochrony Zamawiającemu. Szczegółowy zakres ochrony zawiera Załącznik Nr 7a do SIWZ. 1.2. Montaż 3 kamer zewnętrznych, 17 kamer wewnętrznych (1 kamera ul. Bagatela 12;16 kamer Al. Stanów Zjednoczonych 53), rejestratora, monitora, umożliwiającego obsługę tych kamer spełniających szczegółowe wymagania techniczne zawarte w załączniku 7b do SIWZ. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w budynkach objętych ochroną. W tym celu należy skontaktować się z p. Arturem Szewczykiem tel. 22 334-98-25. Zgodnie z art. 36 a ust.2 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający zastrzega, obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia polegającej na świadczeniu usługi ochrony fizycznej budynku w Warszawie przy ul. Bagatela 12 wraz z 3 miejscami postojowymi przed budynkiem oraz budynku i parkingu w Warszawie przy Al. Stanów Zjednoczonych 53. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Na mocy art. 45 ust. 2 ustawy Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 zł (piętnaście tysięcy złotych). 2. Wadium obejmuje okres związania ofertą. 3. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie nastąpi uznanie rachunku bankowego Zamawiającego. 4. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmianami). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez Bank Handlowy w Warszawie S.A. nr 37 1030 1827 0000 0000 5361 8006, z dopiskiem: wadium - BFL/PN/ZP-3/2015. 6. Kopie wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 7. Poręczenia i gwarancje należy wystawić na rzecz Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A., ul. Bagatela 12, 00-585 Warszawa. 8. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.), należy złożyć w formie oryginału, PAIiIZ S.A., Bagatela 12, Warszawa, Kancelaria Ogólna - pok. 111. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do wypłaty pełnej kwoty wadium Zamawiającemu w okolicznościach określonych w przepisie art. 46 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 9. Brak wniesienia wadium albo wniesienie po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zatrudnienie pracowników na podstawie umowy o pracę (Z)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.paiz.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach