RZECZNIK FINANSOWY ogłasza przetarg
- Adres: 00-695 Warszawa, Nowogrodzka 47A
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-04-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: RZECZNIK FINANSOWY
Nowogrodzka 47A
00-695 Warszawa, woj. mazowieckie
REGON: 011335893 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług obsługi prawnej Biura Rzecznika Finansowego z zakresu prawa pracy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług obsługi prawnej Biura Rzecznika Finansowego z zakresu prawa pracy obejmujących następujący zakres:1) Opracowanie do 17 rodzajów kontraktów menedżerskich zawierających KPI (kluczowe wskaźniki efektywności) skupionych na kluczowych obszarach działalności Rzecznika Finansowego (RF) i obejmujących m.in.:a. sprawniejsze działanie Wydziałów,b. terminowość realizacji postawionych zadań, przy uwzględnieniu obiektywnych warunków ich wykonywania,c. aktywność lub inicjatywę w ramach działań obejmujących działalność społeczną,d. realizację zadań o charakterze niefinansowym ustalonych przez RF np. opracowywanie i przedstawianie RF opcji strategicznych dot. funkcjonowania Biura.UWAGA: Jako rodzaj kontraktu menedżerskiego Zamawiający rozumie kontrakt menedżerski odnoszący się do różnych, osobnych stanowisk. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy przeprowadzenia analizy potrzeb i wymagań w celu opracowania kluczowych wskaźników efektywności, opracowania kluczowych wskaźników efektywności, doboru najbardziej odpowiedniej formy prawnej kontraktów menedżerskich oraz opracowania postanowień kontraktów menedżerskich, w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy.2) Przygotowanie procedur wewnętrznych Zamawiającego umożliwiających weryfikację KPI zawartych w kontraktach managerskich opracowanych w związku z pkt 1 powyżej wraz z narzędziami umożliwiającymi ich mierzenie.Procedury wewnętrzne Zamawiającego powinny określać sposób weryfikacji spełnienia / braku spełnienia ustalonych w kontraktach menedżerskich KPI oraz zawierać pełną dokumentację umożliwiającą ich monitorowanie. Na potrzeby przygotowania narzędzi umożliwiających mierzenie KPI Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania przez Wykonawcę takich programów jak: Microsoft Power BI, Tabelau, Google Data Studio, Klipfolio itp., w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy.3) Przeprowadzenie do 16 okresowych weryfikacji (nie rzadziej niż 1 raz w kwartale kalendarzowym) wykonania KPI zawartych w kontraktach managerskich opracowanych w związku z pkt 1 powyżej, na podstawie procedur i narzędzi przygotowanych przez Wykonawcę w oparciu o pkt 2 powyżej.Zamawiający oczekuje od Wykonawcy przygotowywania prezentacji, raportów i podsumowań dotyczących wykonania kluczowych wskaźników efektywności przez kadrę menedżerską w poszczególnych kwartałach kalendarzowych, a także doradztwa i przygotowywania rozwiązań prawnych, związanych z brakiem wykonania lub nieprawidłowym wykonaniem kluczowych wskaźników efektywności przez poszczególnych członków kadry menedżerskiej, w okresie obowiązywania umowy.4) Przygotowanie do 20 rodzajów wzorów umów o pracę zaktualizowanych do obowiązujących przepisów prawa, zgodnie z wykazem stanowisk, statutem i Regulaminem organizacyjnym przekazanym przez Zamawiającego po podpisaniu umowy, w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy.UWAGA: Jako rodzaj umowy o pracę Zamawiający rozumie umowę o pracę odnoszącą się do różnych, osobnych stanowisk. 5) Po opracowaniu przez Wykonawcę wzorów umów o pracę zgodnie z pkt 4 powyżej, Zamawiający oczekuje od Wykonawcy dalszego współdziałania w zakresie realizacji zadań, zaktualizowania procedur wewnętrznych Zamawiającego (Regulaminu pracy), przygotowywania aneksów, porozumień, pełnomocnictw i innych dokumentów dotyczących stosunku pracy, a także opiniowania rozwiązań dotyczących obszaru HR z perspektywy przepisów prawa pracy, w szczególności związanych z brakiem wykonania lub nieprawidłowym wykonaniem obowiązków pracowniczych i innych poleceń pracodawcy, w tym umów, a także sposobu, metod i warunków ich wypowiedzenia, wsparcia Zamawiającego w negocjacjach z działającymi u niego organizacjami związkowymi, w wymiarze do 60 h/mies.Zamawiający oczekuje udzielania porad i konsultacji w formie telefonicznej oraz e-mailowej, odbywanie okresowych spotkań w formie zdalnej lub w siedzibie Wykonawcy, bądź Zamawiającego, w okresie obowiązywania umowy.6) Bieżąca obsługa postępowań sądowych z zakresu prawa pracy w wymiarze do 20h/mies.Przedmiot zamówienia obejmuje zapewnienie Zamawiającemu kompleksowego wsparcia w procesie obsługi postępowań sądowych z zakresu prawa pracy, udzielanie porad i konsultacji w formie telefonicznej oraz e-mailowej, odbywanie okresowych spotkań w formie zdalnej lub w siedzibie Wykonawcy, bądź Zamawiającego, bieżącą i stałą współpracę w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań spornych z zakresu prawa pracy.Zamawiający oczekuje od Wykonawcy weryfikacji otrzymywanych zgłoszeń pracowniczych, wsparcia w wyborze najbardziej odpowiedniej procedury i trybu postępowania w zakresie roszczeń ze stosunku pracy, przygotowywania pism procesowych, innych dokumentów lub oświadczeń w toku postępowań sądowych z zakresu prawa pracy, wsparcia lub zastępstwa Zamawiającego przed sądem, w rozmowach ugodowych, a także postępowaniach wyjaśniających z zakresu prawa pracy, weryfikacji przedmiotowych i podmiotowych środków dowodowych, innych składanych dokumentów lub oświadczeń pod względem formalno – prawnym w toku postępowań sądowych z zakresu prawa pracy. w okresie obowiązywania umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79100000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług prawnych na rzecz Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, część 1 ÷ 3
Dodano: 2024-06-28 - Świadczenie usług ekspercko-doradczych w zakresie pomocy publicznej, w ramach wsparcia Zamawiającego w przygotowaniu i przeprowadzeniu notyfikacji pomocy publicznej Komisji Europejskiej
Dodano: 2024-05-07 - Świadczenie usługi wsparcia w zakresie przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w projektach międzynarodowych realizowanych przez RARS
Dodano: 2024-04-09 - Świadczenie usług w zakresie obsługi prawnej
Dodano: 2024-03-29 - Obsługa prawna pięciu Delegatur UKE.
Dodano: 2024-03-04 - Świadczenie pomocy prawnej w zakresie zadań inwestycyjnych realizowanych na potrzeby programu inwestycyjnego pn.: „Utworzenie interdyscyplinarnego centrum leczenia i diagnostyki IMiD”
Dodano: 2024-02-12 - „Świadczenie usługi prawnego wsparcia pracowników zajmujących się zamówieniami publicznymi w IHAR PIB – Bonin”
Dodano: 2023-12-21 - Świadczenie usług prawnych dla Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Warszawie oraz delegatur
Dodano: 2023-12-06 - „Świadczenie usługi prawnego wsparcia pracowników zajmujących się zamówieniami publicznymi w IHAR PIB – Młochów”
Dodano: 2023-11-30 - „ŚWIADCZENIE USŁUG OBSŁUGII INFOLINII PRAWNEJ I PORADNICTWA E-MAILOWEGO DLA KLIENTÓW PODMIOTÓW RYNKU FINANSOWEGO NA RZECZ BIURA RZECZNIKA FINANSOWEGO”
Dodano: 2023-11-17