Wojskowa Agencja Mieszkaniowa ogłasza przetarg
- Adres: 02-004 Warszawa, ul. Chałubińskiego 3A
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 501 93 16 , fax. 022 6269150
- Data zamieszczenia: 2010-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa
ul. Chałubińskiego 3A 3A
02-004 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 501 93 16, fax. 022 6269150
REGON: 01126394600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług obsługi bankowej dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Wojskowej Agencji Mieszkaniowej oraz Zakładu Remontowo-Budowlanego Wojskowej Agencji Mieszkaniowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część III. Opis przedmiotu zamówienia. 1. Świadczenie usług obsługi bankowej dla: A. Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Wojskowej Agencji Mieszkaniowej B. Zakładu Remontowo-Budowlanego Wojskowej Agencji Mieszkaniowej obejmujące: 1) otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego i kont pomocniczych utworzonych na zlecenie zamawiającego od dnia 31-12-2010r., a jeżeli nie będzie to możliwe z powodów proceduralnych - od dnia zawarcia umowy. 2) realizacji poleceń przelewu, 3) automatyczne lokowanie środków finansowych znajdujących się na rachunkach bankowych na koniec dnia, 4) przyjmowanie wpłat gotówkowych, 5) sporządzanie, na wniosek posiadacza rachunku, zaświadczeń i opinii bankowych, 6) wyodrębnienie dodatkowego rachunku w trakcie umowy na zlecenie zamawiającego, 7) zapewnienie instalacji oprogramowania i świadczenie usług bankowości elektronicznej we wskazanych jednostkach organizacyjnych umożliwiających dokonywanie przelewów oraz uzyskiwanie informacji o operacjach bankowych i stanie rachunku (w tym sporządzanie dziennych wyciągów bankowych), 8) przeprowadzenie szkolenia pracowników zamawiającego w jednostkach organizacyjnych w celu zapoznania się z obsługą i wdrożeniem systemu bankowości elektronicznej, 9) możliwość wydania i obsługi kart płatniczych. 2. Informacje dodatkowe: 1) Ilość obsługiwanych rachunków bankowych - 29 szt. 2) Ilość przekazywanych przelewów międzybankowych miesięcznie - 4.000 szt. 3) Ilość stanowisk Home Banking - od 2 do 20 szt. 4) Ilość wpłat gotówkowych miesięcznie - 23 szt. 5) Wykonawca musi posiadać placówki swojego banku w miejscowościach, określonych poniżej bądź w pobliskiej miejscowości, w odległości do 30 km od nich: a. Krotoszyn b. Nowy Dwór Mazowiecki c. Jarosław d. Gniezno e. Solina f. Waplewo g. Wadowice h. Jurata i. Rogowo j. Unieście k. Stegna Gdańska l. Ustroń m. Pieczyska n. Łochowice o. Rynia p. Sopot q. Zakopane r. Hel s. Kołobrzeg t. Pogorzelica u. Międzyzdroje v. Nidzica w. Darłówko 5) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wykaz palcówek banku oraz miejscowości pobliskich, zgodnie z zapisami pkt 4. 3. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 66000000 - 0 Usługi bankowe i inwestycyjne 4. Wykonawca nie może powierzyć wykonania zamówienia podwykonawcom. Kryteria oceny w podziale na: Lp. Kryterium oceny waga procentowa/Ilość pkt IA Cena 90 1 koszt otwarcia i prowadzenia rachunków 20 2 koszt prowizji od przelewów wewnętrznych 10 3 koszt prowizji od przelewów międzybankowych 30 4 koszt prowizji od wpłat gotówkowych 15 5 koszty Zamawiającego związane z obsługą oprogramowania bankowości elektronicznej (instalacja, szkolenie pracowników, opieka serwisowa itp.) 15 IB OPROCENTOWANIE 10 6 oprocentowanie środków pieniężnych pozostających na rachunkach na koniec dnia 10 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 660000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: oprocentowanie
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa wypłaty świadczeń emerytalno - rentowych do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania
Dodano: 2016-07-27 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 3 599 996,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu
Dodano: 2016-06-24 - Usługa udzielenia pożyczki długoterminowej o łącznej wartości 1 500 000,00 PLN.
Dodano: 2016-06-21 - Usługa udzielenia pożyczki w kwocie 6.000.000,00 PLN w okresie 38 miesięcy
Dodano: 2016-06-10 - Najem 100 sztuk mobilnych terminali płatniczych oraz obsługa i rozliczenie płatności bezgotówkowych dokonywanych przy pomocy kart płatniczych na wynajętych terminalach
Dodano: 2016-06-01 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 3 599 996,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu
Dodano: 2016-05-23 - USŁUGA SFINANSOWANIA RESTRUKTURYZACJI ZADŁUŻENIA SPDSK POPRZEZ SPŁATĘ WIERZYTELNOŚCI NA PODSTAWIE ART. 518 § 1 K.C. (SUBROGACJA) - REJZAMPUB/15/2016
Dodano: 2016-04-14 - USŁUGA SFINANSOWANIA RESTRUKTURYZACJI ZADŁUŻENIA SPDSK POPRZEZ SPŁATĘ WIERZYTELNOŚCI NA PODSTAWIE ART. 518 § 1 K.C. (SUBROGACJA) - REJZAMPUB/10/2016
Dodano: 2016-03-10 - Ogłoszenie o zamówieniu na kredyt/pożyczkę
Dodano: 2016-02-16 - Wybór Pośrednika Finansowego w celu zarządzania Funduszem Pożyczkowym na terenie województwa lubelskiego, podkarpackiego, podlaskiego o maksymalnej wartości 1.500.000,00 zł netto związanych z zarządzaniem Funduszem Pożyczkowym w ramach Projektu Systemowego pn. Wsparcie inżynierii finansowej na rzecz rozwoju ekonomii społecznej, realizowanego w ramach Działania 1.4 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2016-02-10