Przetargi.pl
Świadczenie usług obejmujących zajęcia edukacyjne, szkolenia i kursy, doradztwo edukacyjno-zawodowe oraz wyjazdy studyjne w ramach projektu systemowego pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców, WND-POKL.09.02.00-001/12 dofinansowanego ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki priorytet IX, działanie 9.2 w Powiecie Sanockim w Zespołach Szkół nr 1 oraz 3 w Sanoku

Powiat Sanocki ogłasza przetarg

  • Adres: 38-500 Sanok, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 4652900 , fax. 13 4652988
  • Data zamieszczenia: 2014-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Sanocki
    ul. Rynek 1 1
    38-500 Sanok, woj. podkarpackie
    tel. 13 4652900, fax. 13 4652988
    REGON: 37044070300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-sanok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług obejmujących zajęcia edukacyjne, szkolenia i kursy, doradztwo edukacyjno-zawodowe oraz wyjazdy studyjne w ramach projektu systemowego pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców, WND-POKL.09.02.00-001/12 dofinansowanego ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki priorytet IX, działanie 9.2 w Powiecie Sanockim w Zespołach Szkół nr 1 oraz 3 w Sanoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług obejmujących zajęcia edukacyjne, szkolenia i kursy, doradztwo edukacyjno-zawodowe oraz wyjazdy studyjne w ramach projektu systemowego pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców, WND-POKL.09.02.00-00112 dofinansowanego ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki priorytet IX, działanie 9.2 w Powiecie Sanockim w Zespołach Szkół nr 1 oraz 3 w Sanoku. Projekt ma charakter edukacyjny i skierowany jest do szkół ponadgimnazjalnych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Sanocki. Projekt jest współfinasowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego. W ramach projektu każda ze szkół wdrażać będzie swój program rozwojowy oparty na organizacji staży i praktyk zawodowych dla uczniów w zakładach pracy, realizacji zajęć pozalekcyjnych z zakresu nauczanych przedmiotów, realizacji kursów i warsztatów, zakupy pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia a także obozów językowych oraz wdrażaniu narzędzi efektywnego zarządzania placówką oświatową. Wszelkie działania powinny być zgodne z wytycznymi Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 informacje zostały opublikowane na stronie www.wup-rzeszow.pl oraz wnioskiem o dofinansowanie, szczegółowym budżetem, harmonogramem realizacji projektu, jak również zgodnie z niżej wymienionym zakresem czynności. CPV 80000000-4, 80500000-9, 80530000-8, 85312320-8 Wykonawca w szczególności zobowiązany jest do: 1. Realizacji przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, oraz wymaganiami SIWZ, przedłożoną ofertą i obowiązującymi przepisami, oraz zapewnienia najwyższych standardów realizowanych usług 2. Prowadzenia zajęć na podstawie Programu zajęć przekazanego przez Zamawiającego. 3. Przygotowania szczegółowego harmonogramu zajęć zawierającego min.: terminy, godziny oraz miejsce realizacji zajęć każdej z grup, z uwzględnieniem ramowych terminów realizacji określonych w SIWZ. Harmonogram realizacji zajęć musi być uzgodniony z dyrektorami poszczególnych szkół i wymaga ich pisemnego zatwierdzenia. Harmonogram musi uwzględniać plan pracy szkoły w zakresie dostępności sal dydaktycznych oraz być dostosowany do planu zajęć szkolnych uczestników. Wykonawca ma obowiązek pisemnego zawiadomienia Zamawiającego o wszelkich zmianach w realizacji harmonogramu zajęć, w przypadku konieczności przełożenia zajęć na inny termin Wykonawca niezwłocznie poinformuje pisemnie o tym fakcie Zamawiającego podając propozycję nowego terminu zajęć w celu jego akceptacji. Zmiany harmonogramu nie wymagają zawarcia aneksu do umowy. 4. Systematycznego prowadzenie i gromadzenia dokumentacji związanej z prowadzeniem danego rodzaju zajęć tj.: dziennika zajęć oraz listy obecności na wzorach dostarczonych przez Zamawiającego. 5. Prowadzenia systematycznej weryfikacji frekwencji uczniów na zajęciach na podstawie list obecności. Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego o każdej nieobecności uczestników na zajęciach. Dopuszczalna absencja uczestnika nie może przekroczyć 20% liczby godzin w ramach danych zajęć. W przypadku, gdy uczestnik będzie zmuszony zrezygnować z dalszego kontynuowania uczestnictwa w zajęciach, Zamawiający ma prawo wyznaczyć nowego ucznia. 6. Przeprowadzenia wśród uczestników projektu ankiet ewaluacyjnych według wzorów przekazanych przez Zamawiającego 7. Przeprowadzenia wśród uczestników projektu, po zakończeniu szkolenia, oceny opanowania wiedzy i nabytych umiejętności, oraz wydania uczestnikom dokumentów potwierdzających ukończenie zajęć 8. Gromadzenie wytworów pracy uczestników projektu, w tym dokumentowanie na zdjęciach prowadzonych zajęć 9. Protokolarnego przekazania po zakończeniu realizacji projektu pełnej i kompletnej dokumentacji zajęć zawierającej min. zakres dokumentów określonych w SIWZ 10. Przygotowania miesięcznych sprawozdań z realizacji zajęć w terminie do 5 dni roboczych po zakończeniu kolejnego miesiąca, zawierających informacje na temat ilości zrealizowanych godzin, ilości osób uczestniczących w zajęciach oraz stanu realizacji zamówienia wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego 11. Przygotowania po zakończeniu realizacji zajęć raportu końcowego ze wskazaniem osiągniętych rezultatów, informacją dotyczącą przeprowadzonych zajęć wraz z ilością przeprowadzonych zajęć. 12. Przestrzegania zasady równości szans, w tym równości płci w czasie przeprowadzanych zajęć dodatkowych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia 13. Zgłaszania wszelkich ewentualnych problemów, nieprawidłowości niezwłocznie po zaobserwowaniu ich występowania. 14. Oznaczenia wszelkiej dokumentacji związanej z realizacją zamówienia odpowiednimi logotypami wynikającymi z Planu komunikacji PO KL 15. Poinformowania przed rozpoczęciem zajęć prowadzących oraz uczestników, o fakcie iż zajęcia odbywają się w ramach projektu Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 16. Wywieszenia plakatów informacyjnych w miejscu realizacji zajęć i przestrzegania, żeby plakaty zawsze były umieszczone na drzwiach do sali lub w sali, gdzie przeprowadzane są zajęcia. 17. Pozostawania w stałym kontakcie z Zamawiającym spotkania odpowiednio do potrzeb, kontakt telefoniczny, e-mailowy Ponadto: 1 Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli pracy Wykonawcy. Wykonawca podda się okresowej kontroli i ocenie realizacji zamówienia, w szczególności w celu badania: - stanu realizacji umowy, - efektywności, rzetelności i jakości realizacji umowy, - prawidłowość prowadzonej dokumentacji dotyczącej realizacji zamówienia. 2 Do przeprowadzenia zajęć Zamawiający udostępni bezpłatnie sale szkoleniowe oraz niezbędny sprzęt - w zależności od stanu wyposażenia w szkole, Dla kursów w których jest zobowiązany do zapewnienia Sali zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia załącznik 7. 3 Zamawiający przekaże Wykonawcy Programy zajęć na podstawie których będą realizowane szkolenia. 4 Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu realizowanych szkoleń w zakresie ilości uczniów w grupie, terminu realizacji, zakresu tematycznego szkolenia w sytuacji zaistnienia przyczyn, z powodu których realizacja zaplanowanych wcześniej zajęć nie będzie możliwa. Szczegółowy opis usług edukacyjnych, kursów oraz zajęć określa załącznik nr 7
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ilość przeszkolonych osób przez wykonawcę
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat-sanok.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach