Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG NIEREGULARNEGO PRZEWOZU OSÓB DLA 26 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W ZEGRZU ORAZ JEDNOSTEK WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA JEGO ZAOPATRZENIU

26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-131 Zegrze, Juzistek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261883896 , fax. 261883868
  • Data zamieszczenia: 2018-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Juzistek 2
    05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
    tel. 261883896, fax. 261883868
    REGON: 142917040
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG NIEREGULARNEGO PRZEWOZU OSÓB DLA 26 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W ZEGRZU ORAZ JEDNOSTEK WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA JEGO ZAOPATRZENIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług nieregularnego przewozu osób dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu. 2.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: • dla części 1: a.posiadanie co najmniej 6 autobusów, wyposażonych w: co najmniej 51 miejsc siedzących dla pasażerów, uchylne oparcia siedzeń z zagłówkami, klimatyzację, ogrzewanie postojowe, pasy bezpieczeństwa dla każdego pasażera. • dla części 2: b.posiadanie co najmniej 4 busów, wyposażonych w: co najmniej 21 miejsc siedzących dla pasażerów, uchylne oparcia siedzeń z zagłówkami, klimatyzację, ogrzewanie postojowe, pasy bezpieczeństwa dla każdego pasażera, luki bagażowe lub zabudowaną w sposób stały przyczepkę. • dla części 1 i 2: Wszystkie pojazdy, które będą wykorzystane przy realizacji zamówienia nie mogą być starsze niż 10 lat, muszą być sprawne technicznie i posiadać aktualne okresowe badania techniczne. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich warunków bezpieczeństwa, higieny i wygody osób przewożonych. 3.Warunki dotyczące sposobu realizacji zamówienia: a)Zamawiający może zrezygnować telefonicznie lub faksem ze świadczenia usługi w danym dniu, po uprzednim poinformowaniu Wykonawcy, co najmniej na 12 godzin przed terminem świadczenia usługi. W takim przypadku Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie finansowe wobec Zamawiającego. b)W przypadku unieruchomienia pojazdu podczas wykonywania usługi, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić podstawienie zastępczego środka transportu w czasie do 3 godz. na dystansie 100 km. c)W przypadku przewozu osób na dystansie przekraczającym 100 km, czas podstawienia pojazdu zastępczego może się wydłużyć o 2 godziny na każde 100 km. d)Wykonawca zobowiązuje się do podstawienia pojazdu w należytej czystości wewnątrz i na zewnątrz oraz systematycznego dbania o zachowanie właściwej czystości w trakcie realizacji usługi transportowej; e)Kierowcy zobowiązani są do posiadania telefonu komórkowego, którego numer powinien być podany do wiadomości Zamawiającego przed terminem wyjazdu. f)Osoby przewożone środkami transportowymi objęte są ubezpieczeniem w ramach podpisanej umowy ubezpieczenia zawartej przez Wykonawcę. g)W przypadku spowodowania kolizji lub wypadku z winy Wykonawcy, w którym ucierpieli ludzie, odpowiedzialność ponosi Wykonawca oraz regulował on będzie roszczenia wynikające z tego tytułu. h)Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania usługi będącej przedmiotem umowy z należytą starannością i dokładnością, wyłącznie przy użyciu sprawnych technicznie pojazdów, posiadających aktualne badania techniczne i ubezpieczenie OC i NW, oraz w pełni ukompletowanych w wymagane przez Zamawiającego wyposażenie, zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2017 r., poz. 1260 z późn. zm.). 4.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 6 – 6A do SIWZ. 5.Zamawiający dopuszcza składanie ofert w podziale na 2 części. Część 1 – nieregularny przewóz osób - autobusy. Część 2 – nieregularny przewóz osób - busy. 6.Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części, przy czym tylko jedną ofertę w danej części. 7.Oferty składane w zakresie poszczególnych części zamówienia muszą obejmować całość zawartego w nich przedmiotu zamówienia. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w wybranej części zamówienia zostaną odrzucone. 8.W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każdą część oddzielnie. 9.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych usług w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, w przypadku zwiększenia zakresu prac związanych z wykonaniem nieregularnego transportu osób w wysokości do 40% zamówienia podstawowego. Udzielenie zamówienia, wymagać będzie zawarcia aneksu umowy. WYMÓG ZATRUDNIENIA W OPARCIU O UMOWĘ O PRACĘ (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp) 1.Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę - na pełny etat min. 2 osób – dla części 1 oraz min. 2 osób – dla części 2, wykonujących czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia przez cały okres jego trwania w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks Pracy (t. j. Dz. U. z 2018 roku poz. 108). 2.Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązuje się do skierowania do wykonywania czynności w ramach wykonania zamówienia nie mniej niż: dla części nr 1 - minimum 2 pracowników z uprawnieniami kierowcy autobusu, dla części nr 2 - minimum 2 pracowników z uprawnieniami kierowcy busu. 3.Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązuje się, zatrudnić pracowników w całym okresie realizacji zamówienia na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks Pracy (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 108). 4.Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia wyżej wymienionych osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności, w szczególności na żądanie Zamawiającego, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca przedstawi zanonimizowaną kopię druku ZUS „RCA” dla każdej osoby potwierdzającej zatrudnienie na podstawie umowy o pracę wskazanych pracowników. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii zanonimizowanych dokumentów pracowników wykonujących czynności w terminie wskazanym powyżej przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę pracę, co skutkować będzie powiadomieniem przez Zamawiającego Państwowej Inspekcji Pracy ( PIP).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60140000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada: aktualną licencję na przewóz osób wydaną na podstawie Ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2013r. poz.1414 z późn. zm.); certyfikat kompetencji zawodowych w krajowym transporcie drogowym wydany na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 1 lipca 2013r. w sprawie przeprowadzenia procesu certyfikacji kompetencji zawodowych (Dz. U. z 2013 r. poz. 837).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo: 1) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) m.in. KRS, CEiDG, i innych odpowiednich dla Wykonawcy lub danego podmiotu, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w zamówieniu w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie; 2) pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) - należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach