Przetargi.pl
Świadczenie usług naprawy i konserwacji urządzeń dźwigowych, sprawa nr 18/2010

Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 11-200 Bartoszyce, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 11
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7642625, 7649484 , fax. 089 7642625
  • Data zamieszczenia: 2010-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II
    ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 11 11
    11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7642625, 7649484, fax. 089 7642625
    REGON: 00030843600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bartoszyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług naprawy i konserwacji urządzeń dźwigowych, sprawa nr 18/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług naprawy i konserwacji urządzeń dźwigowych. Szczegółowy zakres zawiera: załącznik nr 2 do SIWZ 2.1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zryczałtowanej konserwacji oraz utrzymanie w stałej sprawności technicznej dźwigów (wind) pod dozorem pełnym 2.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) wszystkie obowiązkowe czynności konserwacyjno - naprawcze, których szczegółowy zakres wykonawczy został określony w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej (Dz. U. Nr 193, poz.1890 z 2003r), dotyczącym warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego b) dokonywanie bieżących napraw wraz z wymian. zużytych lub uszkodzonych podzespołów (części) i materiałów na zasadach określonych w umowie. 2.3. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia konserwacji dźwigów przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach, posiadające uprawnienia do konserwacji dźwigów towarowych i osobowych, nadane przez organ dozoru technicznego, zgodnie z przepisami BHP, Ppoż. oraz wewnętrznymi regulacjami organizacyjno porządkowymi wprowadzonymi przez Zamawiającego. 2.4. Wykonawca, w ramach zryczałtowanego wynagrodzenia, zobowiązany jest do uczestnictwa w rewizjach okresowych dokonywanych przez Inspektora UDT. 2.5. Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do usunięcia awarii (tzw. czas reakcji) w ciągu 6 godzin od momentu jej zgłoszenia. 2.6. Szczegółowe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (załącznik nr 3 do siwz). 2.7. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2.8. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 2.9. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. - Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505314000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bartoszyce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach